2.0

1.2K 85 44
                                    


Uyandıktan sonra mesajlarımı okumuştum ve benim rezilliğimi anlatmışlardı. Çok utanmıştım. "Kim Taehyung bu kalleşleri anlıyorum da sen de mi ya! Gülmüşsün bir de!" diye çemkirip suratına en yakınımdaki yastığı fırlattım. Refleksleri çok güçlüydü. Havada kapmıştı yastığı. "Ama ben sana okuma demiştim kendin okudun!" diyerek grupta yaptığı açıklamayı yapmıştı. Dudaklarımı büzerek ona bakıyordum. Rezilliğime gülmüştü. Kendimi kötü hissediyordum.

"Yapma şu dudaklarını şöyle" diyerek karşı koltuktan kalkıp yanıma oturmuştu. Çenemi baş parmağı ve işaret parmağıyla tutup kendine çevirmişti. "Dudaklarına öyle yaptığın zaman dayanamıyorum. Bunu biliyorsun" dilimle dudaklarımı ıslatıp normal haline döndürmüştüm. Dudaklarıma bakıyordu. Biraz daha yaklaşmazsa ben öpecektim. Yaklaşmıyordu hala. "Öp artık ya" diye çemkirdiğimde sırıtıp dudaklarıma yapışmıştı.

Sert ve hızlı bir şekilde öpüyordu.Alt dudağımı dudakları arasına almıştı. Hızına yetişmek mümkün değildi. Midem bulanıyordu. Kusmak üzereydim. Hızlıca ayrılıp tuvalete koşmuştum. Klozete eğilip midemde ne varsa boşaltmaya çalışıyordum.
Sabahtan beri bir şey yemediğim için midem boştu. Bu yüzden de boğazım acımıştı.

Taehyung hızlıca peşimden gelip yanıma çömelmişti. Yüzüme gelen saçlarımı tutuyordu. "Taehyung git görmeni istemiyorum!" ben kusmaya çalışırken görmesini istemiyordum. "Sus jeon.
Kusmana devam et!" kusamıyordum ki. Öğürüp duruyordum. Kafamı klozetten kaldırdığımda Taehyung'un endişeli bakışlarını görmüştüm. "Elini yüzünü yıkayalım gel" diyerek yerden kalkıp kolumu çekiştirmişti. Lavaboya eğildiğimde eliyle yüzüme su çarptırarak yıkamıştı. Daha sonrasında ellerimi de tutup lavabonun içine sokarak ellerimi de yıkamıştı. Yıkama işlemi bittiğinde yüzümü kaldırmıştım. Lavabonun altında bulunan temiz havlularımdan bir tane çıkarıp yüzümü özenle kuruladı. Havluyu yüzümden çekip kirli sepetine fırlattı.

Gözlerimin içine bakıyordu. "Jeongguk benden mi iğrendin? Seni öpmemden mi iğrendin?" saçmalıyordu. Sımsıkı sarılmıştım önümdeki bedene. "Senden asla iğrenmem ben Taehyung saçmalama lütfen. Bir daha böyle şeyler düşünme sakın." elleri iki yanında duruyordu hala sarılmıyordu. Bende ayrılmıştım Taehyung'dan. "Odaya geçelim sana bir şey söylemem gerek Taehyung." deyip dudaklarından öptüm.

Odaya geçmiştik. Önce Taehyung'u oturmuştu. Bacaklarımı iki yana açıp kucağına oturmuştum bende. Anında elleri belimi bulmuşlardı. Belimin ince olmasını çok seviyordu. "Belin incecik." ondan iltifat almak beni çok mutlu ediyordu. Kıkırdayarak "Bundan sonra ince olmayabilir." demiştim. Kaşlarını çatmıştı anında. "O ne demek jeon!" sesi kalın çıkmıştı.

"Hamileyim!"

------

BEN GELDİMMM

Nasılsınız bakalım?

Bu kitabı mpreg yapmayı çok istiyordum. Sonunda yaptım ehehe.

Benim için hamile jungoo>>>>

Okuyacak taekook fic'i bulamıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Okuyacak taekook fic'i bulamıyorum. Önerir misiniz?

Sizi seviyorummm💗💗

LOVER |taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin