𝐜𝐚𝐥𝐲𝐩𝐬𝐨𝐰𝐫𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐞𝐧𝐭𝐬
ೋ❀❀ೋ═══ •
𝖧𝗈𝗆𝖾
• ═══ೋ❀❀ೋ
.
.
.
.
.𝖤𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗍𝗈𝗉𝗉𝖾𝖽.
𝖡𝗈𝗍𝗁 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗀𝖺𝗓𝖾𝗌 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗅𝗈𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋.
𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽𝗇'𝗍 𝗁𝖾𝖺𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗏𝖾𝗌 𝖼𝗋𝖺𝗌𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗋𝖾, 𝗇𝗈𝗋 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗆𝖺𝗅𝗅 𝖻𝗋𝖾𝖾𝗓𝖾 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝖿𝗅𝗈𝖺𝗍 𝗀𝖾𝗇𝗍𝗅𝗒 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝖿𝖺𝖼𝖾, 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗌𝖾 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝖻𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝖺 𝗌𝗍𝗋𝖺𝗇𝗀𝖾 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗈𝖿 𝘣𝘦𝘭𝘰𝘯𝘨𝘪𝘯𝘨.
🌊
"𝖶-𝗐𝗁𝗈.. 𝗐𝗁𝗈 𝖺-𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 ?"
𝖧𝖾 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝖽 𝗀𝖾𝗇𝗍𝗅𝗒 𝖺𝗍 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗂𝖽 "𝖨 𝖺𝗆 𝖪𝗂𝗆 𝖳𝖺𝖾𝗁𝗒𝗎𝗇𝗀, 𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗇𝖾 𝗈𝖿 𝖠𝗍𝗅𝖺𝗇𝗍𝗂𝗌. 𝖠𝗇𝖽 𝖨 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝗌𝗎𝗉𝗉𝗈𝗌𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗆𝖾𝖾𝗍 𝗒𝗈𝗎."
🌊
𝖬𝖾𝗋𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾!𝖠𝖴
𝖠𝗅𝗅 𝖱𝗂𝗀𝗁𝗍𝗌 𝖱𝖾𝗌𝖾𝗋𝗏𝖾𝖽
𝖼𝖺𝗅𝗒𝗉𝗌𝗈𝗐𝗋𝗂𝗍𝗂𝗇𝗀𝗌 © 𝟤𝟢𝟤𝟤.
.
.
.
.
ೋ❀❀ೋ═══ •
𝖠𝗎𝗍𝗁𝗈𝗋'𝗌 𝗇𝗈𝗍𝖾
• ═══ೋ❀❀ೋ𝖧𝗂 ! 𝖶𝖾𝗅𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝗆𝗒 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝖻𝗈𝗈𝗄, 𝖧𝗈𝗆𝖾 ! 𝖥𝗂𝗋𝗌𝗍 𝗈𝖿 𝖺𝗅𝗅, 𝗍𝗁𝖺𝗇𝗄 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗈 𝗆𝗎𝖼𝗁 𝖿𝗈𝗋 𝖼𝗅𝗂𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗂𝗏𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝖼𝗁𝖺𝗇𝖼𝖾 𝗍𝗈 𝗆𝗒 𝗌𝗍𝗈𝗋𝗒, 𝗂𝗍 𝗍𝗋𝗎𝗅𝗒 𝗆𝖾𝖺𝗇𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽 𝗍𝗈 𝗆𝖾 ♡ 𝖭𝗈𝗐 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝗆𝗒 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝖻𝗈𝗈𝗄, 𝗂𝗍'𝗌 𝖼𝗅𝖾𝖺𝗋𝗅𝗒 𝗇𝗈𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍, 𝗂𝗍 𝗆𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗂𝗇𝖼𝗅𝗎𝖽𝖾𝗌 𝗉𝗅𝗈𝗍 𝗁𝗈𝗅𝖾𝗌 𝗈𝗋 𝗐𝖾𝗂𝗋𝖽 𝗉𝗁𝗋𝖺𝗌𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗌 𝖤𝗇𝗀𝗅𝗂𝗌𝗁 𝗂𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝗆𝗒 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝗅𝖺𝗇𝗀𝗎𝖺𝗀𝖾 (𝖨'𝗆 𝖺 𝖼𝗋𝗈𝗂𝗌𝗌𝖺𝗇𝗍 🥐) 𝖻𝗎𝗍 𝖨'𝗅𝗅 𝗍𝗋𝗒 𝗆𝗒 𝖻𝖾𝗌𝗍 𝗍𝗈 𝗐𝗋𝗂𝗍𝖾 𝖺 𝗌𝗍𝗈𝗋𝗒 𝗐𝗈𝗋𝗍𝗁 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀, 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝗁𝗈𝗉𝖾 𝗒𝗈𝗎'𝗅𝗅 𝖾𝗇𝗃𝗈𝗒 𝖽𝗂𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗆𝗒 𝗎𝗇𝗂𝗏𝖾𝗋𝗌𝖾 (◍•ᴗ•◍)✧*。
𝖡𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝖨 𝗉𝗎𝖻𝗅𝗂𝗌𝗁 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖨 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗂𝖿 𝖨 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗐𝗋𝗂𝗍𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗁𝗈𝗅𝖾 𝗌𝗍𝗈𝗋𝗒 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗉𝗈𝗌𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗋 𝗉𝗈𝗌𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗇𝗈𝗐 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝖺𝗅𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗐𝗋𝗈𝗍𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗅𝗈𝗐. 𝖳𝗁𝖺𝗍 𝗌𝖾𝖼𝗈𝗇𝖽 𝗉𝗈𝗌𝗌𝗂𝖻𝗂𝗅𝗂𝗍𝗒 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗆𝖾𝖺𝗇𝗌 𝗂𝗋𝗋𝖾𝗀𝗎𝗅𝖺𝗋 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾𝗌 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝖨 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖼𝖺𝗇'𝗍 𝖿𝗈𝗅𝗅𝗈𝗐 𝖺 𝗌𝖼𝗁𝖾𝖽𝗎𝗅𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗂𝖿𝖾 𝗈𝖿 𝗆𝖾, 𝖨 𝗌𝗍𝗋𝗎𝗀𝗀𝗅𝖾 𝖺𝗅𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗂𝗇 𝗆𝗒 𝖽𝖺𝗂𝗅𝗒 𝗅𝗂𝖿𝖾 𝗌𝗈 𝖨 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗌𝗍𝗋𝖾𝗌𝗌 𝗆𝖾 𝗈𝗎𝗍 𝖿𝗈𝗋 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝖾𝗇𝗃𝗈𝗒 𝖼𝗎𝗓 𝗂𝗍 𝗆𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗇𝗈𝗍 𝖾𝗇𝖽𝗌 𝗐𝖾𝗅𝗅. 𝖮𝗁 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗀𝗈𝖾𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁𝗈𝗎𝗍 𝗆𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝗂𝗇𝗌𝗉𝗂𝗋𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝗈𝗍𝗂𝗏𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖺𝗋𝖾 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝖾𝗍𝖾𝗅𝗒 𝗌𝗉𝗈𝗋𝖺𝖽𝗂𝖼 𝗌𝗈 𝗒𝖾𝖺𝗁 𝗅𝗆𝖺𝗈..
.
.
.
.
ೋ❀❀ೋ═══ •
𝖣𝗂𝗌𝖼𝗅𝖺𝗂𝗆𝖾𝗋𝗌
• ═══ೋ❀❀ೋ𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗍𝗈𝗋𝗒 𝗂𝗇𝖼𝗅𝗎𝖽𝖾𝗌:
𝖻𝗈𝗒 𝗑 𝖻𝗈𝗒
𝗍𝖺𝖾𝗁𝗒𝗎𝗇𝗀 𝗑 𝗃𝗂𝗆𝗂𝗇
𝖿𝗅𝗎𝖿𝖿 (𝗈𝖿𝖼)
angst
𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗌𝗁𝗂𝗉𝗌 (𝗆𝖺𝗒𝖻𝖾)light presence of:
𝖻𝗎𝗅𝗅𝗒𝗂𝗇𝗀
𝗁𝗈𝗆𝗈𝗉𝗁𝗈𝖻𝗂𝖺
𝖺𝗅𝖼𝗈𝗁𝗈𝗅𝗂𝗌𝗆
𝖾𝗆𝗈𝗍𝗂𝗈𝗇𝖺𝗅 𝖺𝖻𝗎𝗌𝖾𝗇𝗈 𝗌𝗆𝗎𝗍 (𝖺𝖼𝖾 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗇𝗈𝗍 𝖼𝗈𝗆𝖿𝗈𝗋𝗍𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗐𝗋𝗂𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗎𝗇𝗅𝖾𝗌𝗌 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝗐𝗋𝗂𝗍𝖾𝗌 𝗂𝗍 𝖿𝗈𝗋 𝗆𝖾, 𝖽𝗈𝗇'𝗍
𝖾𝗑𝗉𝖾𝖼𝗍 𝗂𝗍)𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗍𝗈𝗋𝗒 𝗂𝗌 𝖾𝗇𝗍𝗂𝗋𝖾𝗅𝗒 𝗆𝗒 𝗐𝗈𝗋𝗄, 𝖺𝗇𝗒 𝗌𝗂𝗆𝗂𝗅𝖺𝗋𝗂𝗍𝗂𝖾𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺𝗇𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗍𝗈𝗋𝗒 𝗂𝗌 𝗉𝗎𝗋𝖾𝗅𝗒 𝖼𝗈𝗂𝗇𝖼𝗂𝖽𝖾𝗇𝗍𝖺𝗅.
𝖮𝖿 𝖼𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝖾𝗍𝖾𝗅𝗒 𝖿𝗂𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇𝖺𝗅 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝖾𝗇𝗍𝖾𝗋𝗍𝖺𝗂𝗇𝗆𝖾𝗇𝗍 𝗉𝗎𝗋𝗉𝗈𝗌𝖾𝗌 𝗈𝗇𝗅𝗒, 𝗂𝗍 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇'𝗍 𝗋𝖾𝗉𝗋𝖾𝗌𝖾𝗇𝗍 𝗂𝗇 𝖺𝗇𝗒 𝗐𝖺𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋𝗌'𝗌 𝖺𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌, 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗈𝗉𝗂𝗇𝗂𝗈𝗇𝗌..
.
.
.
.
𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠
♡
YOU ARE READING
home ❦ vmin
Fanfiction𝖤𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗍𝗈𝗉𝗉𝖾𝖽. 𝖡𝗈𝗍𝗁 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗀𝖺𝗓𝖾𝗌 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗅𝗈𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋. 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽𝗇'𝗍 𝗁𝖾𝖺𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗏𝖾𝗌 𝖼𝗋𝖺𝗌𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗋𝖾, 𝗇𝗈𝗋 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗌...