1.Bölüm

101 10 3
                                    

Bazen yaptığımız hatalar güzel sonuçlanabilirdi, mesela şu an olduğu gibi.. Aşık olmuştum, mutluydum.. Benim yüzümden belki de Jongin ve başkaları acı çekmişti fakat aşık olmuştum ne yapabilirdim ki? 

-FLASHBACK-

En son ne zaman böyle hissetmiştim? Kimse tarafından önemsenmemek, kimse tarafından sevilmemek.. Bu kadar kötü biri miydim? Çevremde ki çoğu kişi beni sevmez nefret ederdi.. Çoğunlukla yalnızdım.. Aklımda bir ton düşünce ile kendimi bir barın girişinde bulmuştum.. Onca senedir yaşıyorum fakat evde kakaolu süt ağlayarak zamanımı geçirirdim.. Komik değil bu, tapılası bir şey o süt! Şimdi bir bar kapısındaydım ve bu gece her şeye son verecektim.. 

İçeri girdiğim anda ortama aşina olmadığım belli olmuştur.. Koridor boyunca ilerleyip geniş bir yere geçmiştim.. Koridor yiyişen çiftlerle doluydu, tabi kusan insanlar da vardır fakat bu yer de onların on kat fazlası vardı. Derince nefes alıp ilerleyip barmenin yerine sağ salim geçmeye çalıştım -fakat yine de popoma bir kaç el atılmıştı..- Bir tabureye geçip oturdum ve derince nefes aldım barmen karşıma gelince ne isteyeceğimi şaşırmıştım çünkü ilk defa içeccektim.. Barmen olayı anlamış oalcaktı ki gülerek bana baktı.

''Yenisin demek ha? Ne tür bir şey istersin? Ağır, hafif?''

Gülümseyip ''Ağır bir şeyler olsun lütfen'' dedim.

''Kendini çok kaptırma seni burada yiyebilirler gamzeli.'' diyerek bana içki getirip başka müşterilerin yanına gitti. 

Etrafa ne kadar uzun ve derin daldığımı bilmiyorum fakat yanımda ki kız konuşmasa bana bu kadar yakınlaştığını farketmeyecektim. Kız resmen üstüme çıkmıştı ve göğüsleri kafamı hapsediyordu. 

''Merhaba yakışıklı.''

Geri çekilip, zoraki bir gülümseme sundum. ''Merhaba'' İçkimden bir yudum alıp önüme döndüm.. Bunun tadi... İĞRENÇTİ!

Kız gülerek bana baktı.. ''Buralarda yenisin değil mi? Seni daha önceden görmemiştim. Hadi gel seni bizimkiler ile tanıştıracağım.'' Cevap vermeme izin vermeden kolumdan tutup beni bir masaya doğru çekiştirmeye başlamıştı. Koltuğa oturup beni de yanına çekmişti.

''Selam gençler bu.. Sahi ya senin adın neydi?'' 

Masadakilere karşı mahçup bir gülümseme göndermiştim. ''Merhaba ben Yixing.'' Masadakiler.. Onlar.. Fazla tapılasıydılar.. Özellikle şu.. Bana ismimle seslenmişti bana seslenmişti.. Göz göze gelmiştik. Kalbimde ki bu his de neydi böyle? Değişik bir şeydi.. Gülümsedim.

''Uh, efendim?''

''Buralarda yeni misin? İlk kez görüyorum seni.''

''Evet, öyleyim..'' Yandığımı hissediyordum... 

Yanında ki esmer çocuk onu öpünce dona kalmıştım.. Boynundan öpmüyordu resmen vakumluyordu.. Gözlerimi başka tarafa kaçırmıştım.. Yanımdakiler konuşuyordu ve benide aralarına almaya çalışıyorlardı.. Zorla gülümseyerek onlarla konuşuyordum fakat hala bir gözüm o çocuktaydı.. Neden bu kadar etkilenmiştim bilmiyordum.. İlerleyen vakitlerde yanlarından kalkıp eski yerime döndüm.. Yiyişen insanlara yakın olmak istemiyordum, bir yandan içkimi içip bir yanda da öyle bir çocuğun sahipsiz olacağını nasıl düşündüğüm için kendime aptal diyip duruyordum.. Yine uzun dalmalarım sonucu yanıma oturan insanı fark etmemiştim! İki de bir dalıyordum galiba...

''Merhaba. Buralarda tek dolanmak tehlikelidir miniğim.'' Gülümseyerek bana bakıyordu. 

Şaşırarak ona dönüp baktım ve karşımda diğer kestiğim kadar olmasada yakışıklı biri duruyordu!! Aman Tanrım!! 

''Uh, sorun değil benim için.'' Gülümsedim.

''Gamzen çok sevimliymiş.'' O anda omzumda bir kol hissetmiştim.

''Evet gamzesi öyle, kalk gidelim.'' 

Şaşkınca uzun deve bakıp kalmıştım. Bu. Ama. Daha. Demin. Çocukla... Ses çıkarmadn tabi ki de peşinden gitmiştim ve şu anda evindeydik.. 

-FLASHBACK END-

Ne olduysa o gece olmuştu ve daha sonra birleşmemiz daha da karışıktı.. Şu anda kollarımda uyuyordu nasıl bu hale gelmiştik merak ediyordum.. Bu anılarımızı düşünüp gülümsedim.. Şu anda ikimizde mutluyduk.. Bu yüzden başka kimseyi umursamayacaktım.. 

Ben sonunda yaşayacak birini bulmuştum.. Gerçekten beni seven birini bulmuştum onu kaybedemezdim...

MERHABALAR!! EN ÖZENDİĞİM FİCİM BU OLACAK KESİNLİKLE.. BUNU KESİNLİKLE OKUMANIZ GEREK ÇÜNKÜ BENİM İÇİN HER ŞEY BU FİC.. Neyse dsfsdf

Smut yazamayan yazarın dramı tam yerinde kestim.. dsfdsg Lütfen oylayıp yorum atmayı da unutmayın!! *w* 

Bir kaç bölüm flashback olarak gidebilir.. Yani eskiden yaşadıkları bazı olaylar ve Yixing bunları hatırlıyor falan daha sonra da günümüzden olarak devam edecek.. Böyle azıcık geçmişe döneceğiz falan..~ Neyse umarım beğenirsiniz.. Beğenmelisiniz :')) 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My Love [KrAy]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin