Sınavlar yüzünden askıda dedim ama 13 bin olduğumuzu fark edince bonus yapalım dedim.Bu konu hangi animatroniği seviyorsun?Size cevapları vereceğim ama sizde hangisini seviyorsanız yazın.
Freddy:Freddy'i sevenler bildiğim kadarıyla şarkı söylemeyi seven ya da lider olmayı isteyenlerdir.
Bonnie:Bonnie hakkında pek bilgim yok.Ama Bonnie'yi sevenlerin tavşanları sevdiği görülür.
Chica:Chica'yı sevenler pizzayı ve şarkı söylemeyi severler.Pizza için canlarını verebilirler.
Foxy:Foxy'i sevenler daha çok koşu yapar.Foxy kadar hızlı olmaya çalışan gördüm hatta.Ve korsanları da severler.
Golden Freddy:Bura benim alanım.G.Freddy'i sevenler bazen seyredilme hissi geçirebilir.Ve eğer süper güçleri olsaydı teleportlanmayı seçerdi.
T.Freddy:Onlarda şarkı söylemeyi severler.Ama T.Freddy hayranları şirinliğinden de sevebilir.
BonBon:Bonbon'u sevenler tavşanları ve gitarları severler.
T.Chica:T.Chica hayranları Cupcake'i çok severler.Aynı zamanda T.Chica'nın görünümünden sevenlerde var(Örnek ErenTARLA)
Mangle:Benim @azooooooo yüzünden en nefret ettiğim animatroniktir.Neyse Azra'nın düşünceleri;izlenme hissi olabilir çünkü Mangle hep tavandadır.Neden sevildiğini anlamam ama belki Mangle için acıdıklarından olabilir.
Marionette:Marionette'i sevenler müziği çok severler.Ve kuklaları.
Balloon Boy:En pisliklerden biri.BB'i sevenler daha çok gıcık insanlardır.Bazıları sadece gıcık etmek için ama bazıları sevdikleri için(Neresi sevilir?)
Balloon Girl:Balloon Girl'ü sevenler her masaya iki kere bakarlar.Belki altlarında JJ(BG) var!
PG'ler:PG'leri sevenler daha çok psikopattır.Katil olmak isterler.
Springtrap:Daha çok yalnız olmak isteyenler sever.Yani animatronik orada tek kalmış ve en eski animatronik olduğu için sevilir.
Bu fikir,@azooooooo'nun fikridir.
Yazın alta sizi daha iyi anlayayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Five Nights At Freddy's Laneti
Mystery / ThrillerJohn McWait ve çocukları Matt ve Cindy'nin içinde olduğu lanet