Mam trezit de dimineață foarte somnorosa si fara nici un chef de viata mam dus la baie si miam facut rutina apoi am decis sa ma inbrac asa:
am decis sa ma îmbrac asa pentru ca imi e confortabila duc in bucatarie acolo unde era mama eu:ce faci mama ? Mama : bine draga cum ai dormit ? Eu : bine ,mama pot sa es cu iuli astazi stii tu maine plecam si as vrea sa stau cu ea azi potttt te rog? . Mama: bine draga poti esi azi cu iuliana 😊 eu: te iubesc mama ♡ ❤ ma duc in camera mea pun mana pe telefon si o sun pe iuliana eu: ce faci iuliii ? Iuli: bine iza ce dor mia fost de tine cum esti? Eu : sunt bine hmm voiam sa te intreb daca vrei sa mergem in orasi sa mancam ceva si sa vorbim ceva ai putea? Iuli: sigur cand ? Acum? Eu : da daca nu te superi as vrea acum 😊 iuli:sigur o sa vin unde nevedem eu: la cafenea ce zici? Iulii: ok ne vedem acolo eu:ok pa iulii : pa iza . inchid telefonul il pun pe noptera de langa pat si ma duc sa ma aranjez putin nu ma mai schimb pentru ca im place cum sunt asa ca imi pieptan parul putin ma dau cu un tusi si un rimel si sunt gata sa es afara miam luat tenisi am salutato pe mama si am plecat am luat cu taxi pana la cafenea . Am auns acolo unde o vad pe iuliana care vine spre mine si imi sare direct in brate ii intorc gestul si mergem in cafenea miam comandat ceva de baut si iuliana a facut la fel iuli: si despre ce vr sa vorbim? Eu: hmmm nu sriu cum sa iti zic dar iti boi spune pentru ca esti cea mai buna prietena amea si stiu ca vei ramne alaturi de mine orice ar fi iulii: sa întâmplat ceva spune iti voi respecta decizia. Eu: ok chestia e ca voi pleca cu mama in orasul ei natal ne mutam acolo practic mergem in coreea iulii: ooo iza ce ma bucur pentru tine chiar daca imi va fi dor de tine chiar ma bucur pana la urma de acolo provine mama ta si ai bunici acolo iar eu o sa fiu bine o sa vezi si te voi vizita impreuna cu mama deciiii nu ai de ce sa iti faci griji voi fi bine si te voi suna o sa fie bine eu: ma bucur ca imi esti aprope imi va fi tare dor de tine o sa imi fie dor de tot liceu si casa tot . Am mai stat cu iuliana iar dupa qm plecat pentru ca deja era ora 20 si mama ma astepta acasa miam luat la revedere de la iuliana iar dupa am luat un taxi spre casa . Am coborât din taxi si merg in casa intru si o salut pe mama eu : buna mama ce faci ? Mama : bine draga cum a fost astazi eu: a fost bine mama. Mama : ma bucur draga eu: bine mama ma duc sa fac un dusi mama : ok draga sunt obosita moarta nu mai stau pe ganduri ma dezbrac si ma arunc in dusi unde apa danseaza pe cotbul meu fierbinte dupa ce termin dusul intru in camera mea ma schimb in pijamale si ma aunc in pai iar dupa cand intrun somn placaut . SPER SA VA PLACA SIGUR O SA VA PLACA URMATORUL ACPITOL ♡♡♡!