Пролог - чудавището напада - ОТНОВО!

173 7 4
                                    

Цял Форкс спеше в спокойствие.Никой нямаше притеснения.В една малка къщичка имаше едно малко будно момиченце.Само то не можеше да заспи.Питате се защо ли?То имаше по-голям брат,който обича да я плаши,за да не може да заспи или за да заплачи и да отиде в прегръдките на своята майка.Малкото дете на име Натали стоеше свито на кълбо  на голямото си дървено легло, облечена в розова пижама и притискаше малкото и кафяво мече,като си мислеше,че с него е в безопасност.Плашеше от мистичното чудовище,което плашеше не само нея,а и щелия град.От 13 години на сам то беше забравено.Никой не беше виждал лицето му,а само зловеща сянка,която отвлича и убива хора.Малкото мозъче на Натали можеше само да си го представи.Имаше слух,че мистичното чудовище обича да ходи на полето нощем.Никой не  смееше да стъпи там,докато то не започна да влиза по къщите.Натали стоеше още на кълбо,докато не чу стъпки идващи към нейната стая.Момичето погледна към врата и започваше още повече да стиска мечето си.Затвори очи като искаше това да е майка 'и.Вратата си отвори,а малката Натали искаше да изпищи,но устата и се запуши.То се обърна и пред очите и се появи едно черно същество,на очите му имаше две малки бели,светещи точки.Натали се бореше да се измъкне,но без успех.Момичето викаше,но знаеше,че никой няма да я чуе.Погледна последно към отворената врата и се молеше от предната врата да излезе майка и или баща и.Явно молитвите и се чуха,когато майка и излезе от голяма дървена врата,боядисана в черен цвят.Щом жената погледна изпищя,а след миг чудовището беше пред нея.Чудовището погледна към жената и тя започна да се задушава.Тя се хвана за вратът си и падна на земята.Започна да плюе кръв.Малкото дете гледаше безпомощната си майка и започна да плаче.Не знаеше какво да прави когато се провикна.Мистичното създание се обърна към детето и след миг беше пред него.Вдигна го,повдигна ръката си и някак си отвори прозореца,а след миг нямаше и следа от него и Натали.Бащата и излезе от стаята с пушка и погледна към кървавото тяло на жена си.Пусна пушката и падна на колене,вземайки тялото в ръце.Мъжът не знаеше какво да прави,защото знаеше,че тя вече е мъртва.Когато погледна към вратата на изчезналата си дъщеря,той пусна тялото на жена си и отиде надолу,за да види,дали малката му дъщеричка е там.Когато слезе видя синът си със сатър в ръка.

- Татко бягай. - извика момчето и насочи сатъра към баща си.След миг сатъра беше забит върху тялото на мъжът.Когато момчето извади сатъра го насочи към неговия корем и го заби.На прозореца се виждаше мистичното създание.Когато то отваря устата си не излизат зъби или нещо подобно.Излиза черна слус,която може да отврати всички.Когато се обърна и потегли,взе момичето към себе си и то никога не беше видяно повече.

Бележка от автора:

Здравейте.Това е пролога на новата ми история.Беше кратък,но друго не можах да измисля.Искам да знаете,че описването не ми е много добро,за което се извинявам.Моля изразете мнението си в коментарите.Благодаря xx ((:

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 13, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Are you scared?Where stories live. Discover now