Bežím..neviem kam..ale bežím..nemôžem prestať..vidím svetlo,konečne niečo pozitívne za tích 5 hodín blúdenia.Zrazu zastavim pre nepríjemný pocit...je to divné,všade je iba svetlo,nikoho nevidím,ale počujem hlasy,veľmi známe hlasy."babka?" Spýtala som sa. "Áno moja?" "Prosím povedz mi že je to len sen" zavzlykala som. "Prosím?"
Spýtala sa babka."Ako môžeš povedať niečo také?!!" Zvýšila babka hlas.Nemožem povedať že som sa nezľakla.Malá taký strašný hlas."Babi ale ja ešte nechcem zomrieť!".Už som teraz zhukla aj ja."Nemožem tu nechať mamu s deťmi aj s Harrym...Veď ich nadovšetko milujem!!" Povedala som jej už kľudnejšie.".."Ako si mohla??! Ty malá nevďačnica!! Nechápem ako som ťa mohla milovať...vždy som vedela že nie si moja práva vnučka,ale ľúbila som ťa ako vlastnú,a ty sa mi takto odvďačíš...toto ti len tak ľahko neprejde,skončíš onedlho pri mne ..." Zrazu ako keby mávnutím čarovného prútika bola 5cm od môjho tela,silou ma strčila a chytila pod krkom..nemohla som sa vôbec nadýchnuť,citila som ako mi dochádza posledný kyslik...zrazu som pocítila ako so mnou niekto silno myká,zase som počula hlasy,ale počkať veď ten mužský hlas poznám! Je to Harry! V rýchlosti som si sadla celá spotená s rýchlym dychom som pozrela na Harryho."Prepáč láska ale kričala si a ja som sa o teba bál" povedal Harry a dal mi vlasy za ucho."Bol to len sen" povedala som s trasúcim sa hlasom."bol to iba sen,ale bol tak skutočný a bola v ňom babka..snažila sa má uškrtiť.Vravela mi že nie som jej vlastná,to znamená že môj otec nie je môj pravý!?...Oh bože môj."skríkla som a vzápätí som si dala ruku cez ústa.Harry sa ku mne naklonil a venoval mi bozk v ktorom bola cítiť úprimná láska. Odtiahol sa a svojim chrapľákom povedal "bol to len sen,a v snoch väčšinou nie je nič pravdivé láska,mne sa snívalo o farebných jednorožcoch a tie tiež bohužiaľ nie sú pravdivé." Nahodil svoj poopy(asi tak sa to píše :D) face."tak ako tvoj sen,nemáš sa čoho báť,vieš že ťa ochránim....a teraz šup šup spať!" Povedal Harry a ja som sa nad jeho voľbou slov zasmiala...Ľahla som si na jeho hruď a on nás oboch prikril dekou."Ľúbim ťa"zašepkal mi do vlasov.
"Ja teba tiež". A venovala som mu bozk.....
Ahojte :3 no ako som hovorila nie je to niečo extra lebo je to môj prvý príbeh :'DDD ale aspoň som to skúsila ^.^
YOU ARE READING
Jednodielovky 13+
Randomtoto je moja prvá story na wattpade ^ω^ ..takže ľudia prosím o pochopenie :D každá kapitola bude o inom takže žiadne také že budem písať jeden príbeh na 10 častí :D... upozornenie! neni to nič extra ale za pokus nič nedám :33 a aby som nezabudla :...