lesbian moment :D

2.2K 23 4
                                    

*crrrrr* *crrrrrrrr* počula som zvonček.To bude asi Meg,pomyslela som si.Dnes je ten deň :3 ten deň keď mám 18 rokov! A o necelé 2hodiny ideme na párty.Počula som ako ide hore schodmi.Otvorila dvere a keď ma uvidela iba v spodnom pradle pred zrkadlom tak zalapala po dychu." Leni ani zo srandy mi nehovor že takto ideš na párty!" Poľakane som sa na ňu pozrela."nie neboj sa...len ešte stále neviem čo na seba oblečiem!"Megan sa postavila pred šatník a začala vyhadzovať veci za seba."Megan tebe snáď preskočilo??!"zkríkla som po nej."ale veď ti vyberám čo na seba oblečieš"povedala na oko dotknuto.Prišla som k nej a objala ju."ďakujem ale taký bordel som tu nemala už dosť dlho :D"povedala som jej a zasmiala som sa.Podišla som k šatníku a vytiahla čierne úzke šaty s výstrihom na chrbte,čiernu čipkovú podprsenku a čierne nohavičky s mašličkou v predu a vytratila sa do kúpeľne.Vyzliekla som si spodné prádlo a vliezla si do sprchového kútu,pustila som si vodu a užívala si kvapky vody na pokožke.Naniesla som si jahodový sprchový gél na telo a potom ho oplachla,umyla som si vlasy s čokoládovým šamponom, ešte raz som sa opláchla a vyšla zo sprchy.Rýchlo som sa osušila a obliekla si čisté spodné prádlo.Vyfénovala som si vlasy a išla som sa obliecť.Keď som vošla do izby čakalo ma milé/nemilé prekvapenie.Megan ležala na mojej posteli a hrala sa s mojím vibrátorom.Keď si všimla že som v izbe aj ja, tak sčervenela ako paradajka a začala ho pomaly vyberať.Pozerala som jej do očí a videla v nich niečo ako zahanbenie no ešte stále tam bolo vidno ten "chtíč".Pomaly som sa blížila k nej a sadla si na posteľ tak aby som bola medzi jej nohami,vzala som vibrátor do ruky a prudko ho do nej strčila.Meg zavzdychala a ja som pohyb znovu zopakovala.Jej vzdychy sa rozplývali po celej izbe.Počkala som kým sa urobí s vysunula ho z nej. Potom sa obliekla a začala ma líčiť.Keď už som bola komplet celá hotová tak som si ešte vzala do malej kabelky mobil,peňaženku,kľúče,šminky a tie nepotrebné veci.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: May 09, 2015 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Jednodielovky 13+Donde viven las historias. Descúbrelo ahora