3. Kapitola~Sobota

132 12 6
                                    

Sobotní Ráno
Ráno jsme se probudili celkem pozdě,bylo půl jedenácté.Šli jsme si udělat ranní hygienu a poté jsme se oblékli a šli jsme se nasnídat.Při snídani  jsme se s holkama domlouvali co budeme dnes dělat.Nakonec jsme se rozhodli že půjdeme nakupovat do nákupáku.

Odpoledne
Je po obědě a my se chystáme do nákupáku.Vzali jsme si tašky a vyrazili jsme na cestu.,,Hej holky kam půjdeme první?" zeptala se Emča.,,Nevím záleží na vás" odpověděla Adel.,,Ok, tak třeba do CCA?" ,,Klidně." Vešli jsme do nákupáku a zamířili jsme do CCA.Po hodině a půl jsme dostali chuť na Kfc a tak jsme k němu zamířili.A co se nestalo!Stáli jsme u kasy a Emča do nás začala radostně strkat a do uší nám neustále opakovala ,,Holky támhle je Cuky!".Adel se okamžitě otočila aby zjistila jestli je to pravda.Ano byla to pravda,Cuky si s kamarádem vychutnával Kfc mezitím co na něj holky s úžasem civěli.Já jsem mezitím čekala na naše jídlo,které se připravovalo.,,Děkuji" vzala jsem jídlo a šla jsem za holkama,které hlídali stůl.,,Jsem tady"řekla jsem.Holky neodpověděli a dál civěli na jícího Cukyho.,,Haló jsem tady" zopakovala jsem.Až po několikátém oslovení se otočili.,,Proč jste mě ignorovali?" zeptala jsem se.,,Promiň,ty víš jak mám Cukyho ráda."odpověděla Emča.,,To je pravda jseš jim úplně posedlá."potvrdila jsem.,,A ty Adel?",,Jo,no,je jen pěknej,ale Dee je lepší.",,Ok,tak pojďte už jíst."Najedli jsme se a přemýšleli jsme co budeme dělat dál.,,Půjdeme už domů?"zeptala se Emča.,,Jo tak asi by jsme mohli."řekla znuděně Adel.,,A budeme se koukat na Kex Crew!"vykřikla Emča.,,To je dobrý nápad!"odpověděla Adel.

Došli jsme domu,bylo 17:00 a tak jsme se rozhodli že vezmeme jídlo a půjdeme se tedy koukat na Kex Crew.Koukali jsme se do 23:32 a poté jsme se převlékli,udělali si hygienu a šli jsme spát.

Ahoj dneska je to zase kratší kapitolka.Rozhodla jsem se že kapitolky budou kratší ale bude jich nejspíš hodně .Vím že to zatím není zajímavé ale už mám vše vymyšlené takže se těšte^^
S pozdravem vaše   Adel <3

Jsme si souzeni ^^Kde žijí příběhy. Začni objevovat