⛓ ─ 𝐋𝐄𝐀𝐑𝐍 𝐓𝐇𝐄 𝐑𝐔𝐋𝐄𝐒.

192 48 68
                                    

𝐎𝐍𝐄, 𝐓𝐖𝐎, 𝐂𝐎𝐍𝐍𝐄𝐂𝐓!
𝗛𝗜, 𝗪𝗘 𝗔𝗥𝗘 𝗘𝗡- 𝗛𝗢𝗨𝗦𝗘!
──────────────────
'aktiflik'

ω Bu klişe kuralı duymaktan emin olun bizde bıktık, ancak aranızda yeni başlayanlar varsa bilmiyor olabilirler, bu yüzden söyleyeceğiz. 3 gün boyunca ister chatte, ister tagramda ve ya şirket kitaplarında herhangi bir aktiflik göremezsek uyarı vermeden atarız.

ω Aktifliğinizin %50'si chat üzerinden, %30'u tagram üzerinden ve %20'si ise pratik odasında geçirdiğiniz zamanla ölçülür. Her ay sonu, özel olarak bu ay yüzde kaç aktif olduğunuzu size bildireceğiz.

'ilişki'

ω İlk geldiğiniz gün sevgili yasağınız olacaktır.

ω LGBT yasak değildir, abartılmadığı sürece serbesttir.

ω Eşcinsel çift sınırı vardır. Hiç kimsenin tek kalmaması tek temennimizdir.

'+18'

ω Chat üzerinde kesinlikle yasaktır.

ω Esprilerini yapabilirsiniz tabi ki ancak aşırıya kaçmamanız rica olunur.

'tagram'

ω Sadece ev çalışanları ev tagramına post atabilir, stajyerlerimiz ise kendi tagramlarını açmak zorundadır.

ω Atılan tagramların yorumlarına bir CEO'yu etiketlemeniz gerekir, onlar tagram'a etiket atacaktır.

ω Tagramlarda intihar, ölüm, içki, +18 gibi kavramları görmek ve ya duymak kesinlikle istemiyoruz.

'diğer'

ω Kavgalı olduğunuz kişilerle fazla gerilim yaratmayın, aksine barışmaya çalışın.

ω Dışlanma ve gruplaşma farkedersek uyarmadan atarız!

ω Chat üzerinde real yapmak kesinlikle yasaktır.

ω Sohbetinizi herkesin katılabileceği şekilde açın, diğerleri anlamıyor.

ω Başka entertainmentlerden bahsetmek yasaktır.

ACCEPT

CANCEL

𝐘𝐎𝐔 𝐖𝐄𝐑𝐄 𝐖𝐈𝐓𝐇 𝐄𝐍- 𝐇𝐎𝐔𝐒𝐄!
𝗦𝗘𝗘 𝗬𝗢𝗨 𝗦𝗢𝗢𝗡, 𝗛𝗔𝗩𝗘 𝗔 𝗡𝗜𝗖𝗘 𝗗𝗔𝗬!
──────────────────

(⛓) ─ "𝐓𝐇𝐄 𝐄𝐍-™ 𝐇𝐎𝐔𝐒𝐄 : 𝐌𝐀𝐈𝐍 𝐁𝐎𝐎𝐊"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin