Efsunyilmazer:
Efsunyilmazer: Bakmayacağını bildiğim halde atmak...
Efsunyilmazer: Ah aptal bir saçmalık hemde çok heyecanlı.
Efsunyilmazer: aminakoyim bu ne liseli kizlar gibi heyecan yok benlik değil bunlar.
BarınDemirkan: Bu saçmalıkta ne
BarınDemirkan: Küçük bir kız çocuğuyla uğraşamayacak kadar meşgul bir insanım.
Efsunyilmazer: Hey hey dur bi dakika küçük kiz çocuğu? Ben gayet olgun ve 23 yaşında bir kadınım.
BarınDemirkan: Ne fark ediyor?
BarınDemirkan: 23 yaşında bir kadınla da uğraşamayacak kadar meşgulüm.
Efsunyilmazer: Tanımadan yargılıyorsun bayım, hiç sizlik değil.
BarınDemirkan: Bana yarı çıplak bir fotoğraf atan kişiyi nasıl tanıyabilirim?
Efsunyilmazer: Korkak birisi değilim. Kendimi tanıtayım.
Efsunyilmazer: Ben Efsun Yılmazer 2 Ağustos gecesi Scharlach barda pole dans yapan kızların yıldızı ve sizden birazcık hoşlanmış olabilirim.
BarınDemirkan: O geceye dair hiç bir şey hatırlamıyorum ne yazık ki
BarınDemirkan: Ve hoşlandığın kişilere böyle mi selam verirsin?
Efsunyilmazer: Dediğim gibi korkak değilim ve vücudumu beğenen birisiyim neden sizde beğenmeyesiniz?
BarınDemirkan: Hadi ama cidden sana şuan çok etkilendim lütfen benim ol dememi beklediğini söyleme!.
Efsunyilmazer: Hiç mi etkilenmediniz?
BarınDemirkan: Yalan söylemem ve söyleyenden nefret ederim o yüzden gayet başarılı, bir çok kadının sahip olmak istediği bir vücudun var.
BarınDemirkan: Ama bu senden hoşlandığım anlamına gelmez.
BarınDemirkan: İyi geceler.
Efsunyilmazer: Peki madem iyi geceler.
Efsunyilmazer: Ama konuşmamız burada bitmeyecek emin olun.
(Görüldü)
{
{
{
{
Ayayay ilk bölüm için çok heyecanlıyım ve bu kurgu içinde umarım vazgeçmeyip devam ederim. Baştan söylemeliyim ki ben eğitimli bir yazar değilim henüz bir lise öğrencisiyim lütfen kırıcı olmadan eleştirirseniz sevinirim:)Ve Scharlach Almanca da kızıl ateş demek😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFSUN/YARI TEXTİNG
Подростковая литератураNe kader bıçağını saplamaktan vazgeçiyordu ne de aşk. "Böyle olucağını bilseydim daha önce çıkardım karşına Barın Barlas Demirkan." verdiği sert nefesler yüzüme çarpıyor kalbimi yerinden çıkarıcak kadar güzel bakıyordu. Aramızda ki mesafeyi tam...