1

8 1 1
                                    

-1562 Ocak 4

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-1562 Ocak 4

Bazı hatalar yapıldı,bazı suçlar işlendi.O gün Audra daha 14 yaşındaydı.Ailesi evde yoktu.Audranın çocukluk arkadaşları olan Azura ve Bonnie'nin evlerine misafirliğe gitmişlerdi.Fakat sonrasında aileleri işleri olduğunu,bir dava üzerinde çalıştıklarını söyleyerek evden çıkmışlardı.Aileleri araştırmacıydı.Aradan 2 saat geçmesine rağmen aileleri hâlâ gelmemişti.Azura her zamanki düşünceli,ciddi edasıyla kapıya bakıyordu.En küçükleri (Sadece 2 yaş) olan Bonnie ise arkadaşına bakıyordu.Evet,arkadaşı.Çünkü Audra aileleri çıkarken kendi ödev dosyalarını almak için çıkmıştı.Fakat Audra'da hâlâ ortalıkta yoktu.Gece 04.30'a kadar...

"Tak tak"
-Hadi Bonnie,kalk kapıyı aç ben pencereden bakayım.

-Niye ben açıyorum Azura?Emir vermede beraber açalım.

-Kim ki bu saatte?

-Ailelerimizdir kim olucak.

"Tak tak"
Kapıyı açtıklarında şaşkınlıktan kimse birşey diyemiyordu.Audra ıslanmış her yeri çamur ve kan içinde kapıda birşey demeden duruyordu.Bonnie o şokla geriye doğru sıçrayarak çığlık attı.Azura Audraya garip garip bakarak ne olduğunu çözmeye çalışıyordu.Audra içeri girdi,elindeki kanlı bıçağı masaya sertçe koydu.Bir tepki vermiyordu,ayrıca bu davranışı Bonnie'yi daha çok korkutmuştu.Audra konuşmaya başladı.

-Öldürdüm,ben ailelerimizi öldürdüm.Ben bir katilim.

Bu sözcükleri çok net bir şekilde vurguladı.Bonnie neye uğradığını şaşırmış bir şekilde yere çömeldi,birşeyler sayıklıyordu.Azura ağlıyordu,ilk defa ağlıyordu ve belki sonsuza dek.Audra sırıttı,ve tekrar konuşmaya başladı.Çocuğunu uyutmaya çalışan annenin okuduğu masal gibiydi konuşması.

-Cinayetler işlendi Bonnie,çok sayıda cinayetler.Cinayetleri işledin Audra aileni,aileleri öldürdün!Ağladın Azura,ilk defa ağladın ve ağlıyorsun:)..Artık "BİZ" masum değiliz,hiç olmadık.Biz artık bir kabusus.

1575 Mayıs 6

Audra terler içinde uyandı.Yine o rüyayı görmüştü.Daha doğrusu gerçekleri.Audra yine sinirliydi,şatodan ayrılıp ormana koşuşturdu.Biliyordu bu tehlikeliydi çünkü cadı avı çok yoğundu ama Audra artık Romanya'nın "Kan Tanrıçası" veya "Şafak Tehlikesi" lakaplarıyla tanınıyordu.Hükümet onu yakalamıyordu çünkü ondan korkuyordu.Çünkü Audra neredeyse tüm soyluları tehdit altına alıp onların varlıklarına el koymuştu.

Hatta bahsettiğim şatoda onundu,ormanın girişinde bir şato çok korkunçtu çünkü insanlar Audra hakkında

"vampir" "cadı" isimleri de kullanıyorlardı.Audra ise bunları kâle bile almıyordu.Audra ormanda dolaşırken bir çığlık duydu,bir kadın çığlığı.Audra sakince çığlığa gitti orada kralın oğlunu gördü.

Evet,kralın oğlu ormanda bir kadını öldürüyordu.Bu kadın ise Audra'nın doktoruydu.Audra prens Gawain'e bakarak haykırdı.

-BIRAK ONU!
Prens istediğini almış gibi sakince kadını bıraktı ve Audra'ya döndü.

-Oh Kan tanrıçası  Audra Bel buraya mı geldiniz yoksa?O zaman gözünüzün önünde sizin doktorunuzu öldürmek daha keyifli olacaktır:)

Audra soğuk kanlı ve ciddi bir şekilde Gawain'e baktı.Gawain Audra'dan nefret ederdi.Zaten amacıda buydu,Audranın gözü önünde en iyi doktoru öldürmek.
Aslında en iyi şifacı Bonnie'ydi fakat prens Bonnie'ye zarar verirse Audra'nın kraliçeye zarar verebilmesinden korkuyordu.

Çünkü Audra kendinden emindi,kraliyet ailesinin sırlarının hepsini iyi bilirdi.Azura söz konusu olunca işe kral girerdi Bonnie'de ise kraliçe.Audra'ya zarar veremezdiniz zaten. Bu sırada Gawain Audranın doktorunu öldürdü.

Audra prense bakarak kahkaha attı,bu kahkaha yüzünden kargalar yerinden uçtu.Gawain şaşkın bir şekilde Audra'ya baktı,Audra elindeki tozu prense üfledi.Evet,bu bir intikamdı.Audra her zaman yanında bu tür tozlar taşırdı.Prens bayılmıştı,Audra halinden memnun bir şekilde prensin avuç içine hançerle bir şekil çizdi.Bu şekil Kan Tanrıçası Audra Bel'in sembolüydü:)

EVETT İLK BÖLÜMM

BİRAZ FANTASTİK İYİDİR<::

BU ARADA SEMBOLÜ MERAK EDNELER OLURSA DİYE:

Sembol bu üstteki yani tam emin olamadım ama böyle birşey planlıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sembol bu üstteki yani tam emin olamadım ama böyle birşey planlıyorum.

Düşüncelerinizi buraya yazarmısınızzz

HADİ BAYSSS

ŞAFAK TEHLİKESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin