Prolog

66 8 1
                                    

Nazywam się Nessie Heming. Jestem zwykłą nastolatką uczącą się przeciętnie, lecz na tyle, aby dostać się później na dobre studia. Mieszkam w dużym białym domu z moimi rodzicami. Sofia Heming to średniego wzrostu zielonooka szatynka. Jej znakiem rozpoznawczym jest czerwona szminka, bez której nigdzie się rusza. Liam Heming to dość wysoki brązowooki brunet. Jest lekarzem. Kocha swoją pracę i naprawdę wkłada w nią dużo serca. Oboje wspierają mnie, odkąd mogę sięgnąć pamięcią. Nauczyli mnie jeździć na rowerze, co pamiętam, że było trudne. Jeśli o wsparciu mowa, nie mogłoby zabraknąć wzmianki o Bex. Rebekah Tremblay. Ciemna blondynka o magicznym zielonym spojrzeniu. Znamy się od przedszkola. I tak przez praktycznie każdy etap naszego życia kroczyłyśmy u swych boków. Od wspólnej ławki w podstawówce aż po wspólną ławkę w high school. W wzmiance o high school nie obyłoby się bez niego. Aiden Martin – najnormalniejszy, również najbardziej nienormalny uczeń naszej szkoły. Razem z Bex poznałyśmy go pierwszego dnia szkoły. Od razu złapałyśmy z nim świetny kontakt.

***

Kolejny bukiet czerwonych róż.

Czerwone róże.

///////

witam wszystkich tutaj. postanowiłam jeszcze raz napisać tę książkę bo poprzednia wersja w ogóle mi się nie podobała.

When I fell in love with youOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz