Resim badeciğimizz.
Bügün ,yani okulun ilk günü çok sıradandı . kimseyle takılmadım müzik ve wattsaptaydım aslında bazen hep asosyal olmasaydım bir arkadaş çevrem olsaydı takılsaydık çılgınlıklar yapsaydık filan ama bunlar hep hayal , bikere benim dünyama aykırı ben böleyim.
--- kızımmm hadi gel yemek vakti.
--- Pekii anne
Annemin çağırmasıyla aşağı koştum
Annem babam ve kardeşim sofradaydı .
Kardeşim lise bir di ve bugünü anlattı yeni arkadaşlar edindiğini , müzik klübüne katıldığını okulunu çok sevdigini filan bende onu hayretle dinliyordum.
Erkek olmasına rağmen herşeyde mükkemmeldi . kıskanmıstım
Belli etmeyerek gülümsedim
-- eee sen naptın bügün arkadaşlar edindinmi kızım dedi .
-- ş-şey tam olarak deil anne yeniyim ya
-- kızım artık kardeşin gibi ol aranızda bir yaş var ama o senden daha açık göz daha sevecen daha konuşkan.
-- Anne sıkıştırıp durma ben böleyim iste böle kabullen beni diye bağırdım.
-- babam ; annene sesini yükseltme !!!
-- üstüme çok geliryorsunuz bende bulut gibi olmak isterdim ama olamıyorum bana aykırı ben asosyal çirkinin tekiyimmm . dedim ve ağlayarak odama gittim .
Arkamdan kardeşim geldi.
--- heyyy sümüklü ! Seni asosyallikten kurtarmaya geldim
-- nasıl olacak o
-- orasını bana bırak dedive göz kırparak çıktı
Ve bende yatağıma girip deliksiz bir uyku çektim.
Sabah alarmla uyandım hemen okul kıyafetlerimi giyip saçlarımı saldım ve parfümümü sıktım hazırdım .
Ama daha bol vaktim vardı o yüzden makyaj çantama doğru yürüdüm
Hiç yapmazdım ,ama denicektim
Elime rimel ve parlatıcı aldım.
Rimelle yavaşca kirpiklerimi şekillendirdim parlatıcımla dudaklarım çilekliydi superdiii.
Makyaj yapmayan biri olduğumdan bukadarını yeterli buldum.
Ve çantamı alıp aşağı indim kahvaltıya vakit kalmadan servisim geldiği icin hemen ayakkabımı giyip çıktım .
Servis herzamanki gibi doluydu
Allahtan yerim boştu hemen oraya oturdum.
Ve kulaklıklarımla muziğin keyifini çıkardım .
*****
Okula gelmiştik hemen inip sınıfıma doğru yol aldım.
Hızlı adımlarla ilerlerken o serviste beni uyandıran çocuğa çarptım elimdeki kitaplar yere düstü
İkimizdde aynı anda , Pardon!! Diyince aynı anda egildik ve kafalarımız tokuştu .
İkimizde acıyla kafamızı tuttuk aklıma o aşk sahneleri geldi . normalde kafalsrımızın deil ellerimizin buluşması gerekirdi tuhaftı aslında benim böyle düsünmem tuhaftı hemen kendime gelip ayaği kalktim ve derhal sınıfa girdim.
Böle düsünmek bile utanç vericiydi.
Hoca derste birseyler geveliyordu açıkcasi umrumda deildi .
Yorgundum bugün , hoca bianda adımı seslenince telaşla ona baktım
-- Badecim ?
-- E-efendim
-- 5. Soruyu yaparmısın ?
-- ııı şeyyy
Hangi kitabı cozdüğümüzu bile bilmiyordum . o sırada yandan. Bi kız bana testi verdi soruda yapılmıştı. Hemen anlattım soruyu
Ve yerime oturdum o sırada kız bana o koca gamzeleriyle gülüyordu.
Bende güldüm .
Ve zil çaldı +++
Hemen kızın yanına gidip ; teşekkürler sen olmasaydın iyi bir azar yicektim dedim.
Önemli deil seninle tanışmak istiyordum buda bir fırsat oldu dedi
O an napcağımı bilemedim .
Kız bana yardım etmişti ona kötü davranamazdım . heem belkide birileriyle arkadaş olmamın zamanı gelmısti. Hemen ona dönerek evet bencede tanışmalıyız ; ben Bade dedim kocaman bir gülümsemeyle .
Bende aslı dedi . aynı şekilde
Ve beraber kantine indik
Konu açaya calıstı .
-- eee sen niye burdakilere soğuksun bir sebebin varmıydı?
--- ş-şey ben ilk zamanlarda samimi olamıyorum da kusura bakmayın .
-- yok canım ne kusuru dedi gülerek
Bende güldüm .
O sıra servisteki çocuk geldi yanımıza oo kuzen naber dedi. Aslıya
Şaşırmıştım doğrusu hiç çaktırmadan aslıya döndüm .
İyidir kuzen dedi samimiyetle
Onlar havadan sudan konuşurken
Bi ara bana seslendiklerini duydum .
-- eee sen ne düsünüyorsun bade dedi o ismini bilmediğim servisteki çocuk
-- efendim ?
-- ya onca sey konuştuk nasıl dinlemezsin
-- ah pardon dalmışım
-- bir grubumuz var arkadaş grubu katılmak istermisin ? Çok yalnız gözüküyosunda .
-- ımm sey olabilir dedim pat diye
-- peki benim gitmem gerek yarın okulun ordaki barda buluşuruz dedi ve arkasıno dondu . iki adım atmıstıkı seslendi ; adım bora bu arada desi ve göz kırptı .
Off tanrım cok yakısıklı -,-