'abang...nanti tolong sidaikan kain boleh ..?
'dah terlambat pula nak pergi kerjaa ni.....'Begitulah kehidupan minggu ini agak terkejar2 antara Zafar mahupun Zila. Balik sahaja ke rumah, isterinya pula pergi kerja. Anak2 nyaa sudah ke sekolah jadi tinggallah Zafar sendirian dirumah.
Dibuka bajunya dan diletakkan di dalam bakul baju kotor di dalam bilik lalu baring sekejap di ruangtamu. Sempat sekejap sahaja dia baring sebelum teringat akan pesan isterinya tadi.Walaupun badannya letih, Zafar gagahkan diri mengambil bakul baju yang telah dicuci untuk dijemur diluar rumah.
Selalu baju2 akan dijemur belakang rumahnya. Entah bila datangnya Irfan tiba2 menyapa Zafar yang sedang menyidai kain di ampian.
'xkerjaa ke uncle harini ..? Tanyanya.
'uishhhh..kau fann... ingatkan siapa tadi..
'baru balik kerja je ni....
'kau xkerjaa ke harini ??'sy masuk lambat sikit harini....
'laah baru balik ke? patut ada bau bau peluhh sampai ke sini.....hihihi' usiknya.'hahahaha...bukan main kau aeew!
'biasa laa peluh kerja.. skjp lg mandi la lpas siap sidai bju ni haaaa....'oowhh... untung kak zilaa .. dapat laki rajinn...
'...sadooo ! bau masamm lagi.....hhahahaha'. Perli Irfan.'hahahahaha.. ahh sudah.. aku wangi laah !
Zafar mencium ketiak kiri dan kanannya seakan ingin memastikan dirinya tidak ada bau yang tidak menyenangkan. Sambil tu Irfan hanya memerhati gelagat Zafar itu. Bulu-bulu ketiak Zafar membuatkan Irfan ingin terus mencium sahaja ketiak laki orang ini. Getus hatinya.
'kalau uncle cium sndri mmg laah tak bau...
'dah tuu xkan kau nak bau ketiak aku pulak...
'hahahaha uncle ea ? tua betul bunyinyaa....' jawab Zafar lagi.'.. nak jugaaa tahu bau ketiak tuu masam ke takk...
...hbistu panggil apa ? abang !?...'Irfan sengaja memancing Zafar.'panggil abg sudah... panggil namaa pon xdehal...
Jelas Zafar.Zafar dan Irfan memang jarang berjumpa. Walaupun duduk berjiran tetapi disebabkan masing2 sibuk memang tiada masa untuk berjumpa. Tadi sempat Irfan bertanya siapa sahaja ada dirumah dan Zafar hnya menjawab hanya dia sahaja. Sempat juga Zafar mengajaknya dtg ke rumah bersembang jika ada kelapangan masa.
Bagai pucuk dicita, ulam mendatang., Peluang yang ada ini harus digunakan dengan baik. Masuk sahaja ke dalam rumah lalu Zafar kembali duduk di sofa. Niatnya ingin berehat sekejap keringkan peluh sebelum mandi skjp lagi.
Tidak lama Irfan memberi salam. dan sudahpun berada dihadapan pintu rumah Zafar. Pintu pagarnya tidak berkunci jadi Irfan hanya menolak dan terus masuk. Zafar masih sedikit berpeluh dan berlengging sama seperti tadi Irfan melihatnya dibelakang.
Zafar mempelawanya masuk.
Ini adalah pertama kali Irfan masuk ke dalam rumah Zafar dan berbual secara dekat dengannya. Badannya yang dibasahi peluh sangat seksi pada Irfan. Ingin sahaja dia menjilat badan Zafar dan peluh2 nyaa..
'sy ingat abang dah siap mandi...
'...belum.. keringkan peluh skjap...
'tu laahh.. bau masam ni haaaa...hahhha'Usik Irfan lagi.
'tadi kataa bagi bau ketiak abg ?? tanyA lagi.'hahahahahahh.... xkan ketiak aku pun kau nak bauuu... lain macamm pulak !!' balas Zafar.
'hahahaha ..apa salahnyaa...hahahahhaa...'
'apelahh.. ada ada ajaa lahh kau nii...!
Perbualan mereka ada gurau dan tawanya. Ternyata Zafar senang untuk diajak berbual juga mnurut Irfan. Ada juga dia memuji bentuk badan Zafar dan berkata jika Zafar menjadi coach nya pasti badannya akan menjadi seperti zafar. Zafar hanya tergelak sahaja kerana dia sendiri tiada siapa yang latih. Hanya sajaa inisiatif dirinya sndiri untuk membentuk tubuhnya.
Tidak lama Irfan meminta diri utk pulang kerana perlu bekerja. Zafar yang terasa badannya melekit terus menuju ke bilik air untuk membersihkan badannya sebelum sambung tdur sekejap. Nantinya dia akan mengambil puterinya Qistina. Jadi dia perlu manfaatkan masa yng ada jika tidak boleh mengganggu fokusnya bekerja lantaran tidak cukup tidur.
Seminggu bekerja di shift malam membuat badan Zafar sedikit letih.Hujung minggu ini isterinya KakZila bercadang untuk pulang ke kampung utk berkumpul dengan sanak saudaranya. Zafar hanya mengikuti permintaan isterinya kerana sudah lama juga mereka tidak bersua muka.
Emil secara jujur tidak berkenan apabila mereka berkumpul kerana ada sepupu lelakinya yang mempunyai perangai sebijik mcam Denish kawannya itu.
To be continued...
YOU ARE READING
Eh Uncle ?
FantasyDikurniakan badan yang berotot sehingga membuat para wanita kagum dengannya, itu sedikit membuat Zafar bangga akan tubuhnya. Bekerja sebagai kuli dianggapnya, pastinya akan lebih ramai yang mendekatinya disitu. Namun bukan sahaja para wanita, ada b...