💥 Erős krindzsparádé warning 💥
Csengetés után Ryu kirepült az ablakon amíg Zödizawa ordibált vele, hogy hova a ferde faszba megy tanszobáról. A gyereket útközben megtámadta egy másik medar, aztán káromkodva lezuhant a tetves gecibe. Ryu nyert. Úgyhogy telibefosta Musuko-t az ablakból, azt mondta Karcsinak, hogy a szájbakúrt retves kurva anyját, aztán elrepűlt a picsába. Később pár hűlye embör látta felszállni a buszra madárként. Nem bazdmeg, nemhogy repülne, ahhoz is lusta fasz. Zödizawa kinézett a medarszaros ablakon, és még konkrétan látta a buszról bemutatni a szürke kis geci Madárkát. Főleg, hogy az ablak nem is arra nézett. "Háde bazdmeg Tanárbá."
Eközben Musuko nyifogott az ablak mellett.
- TANÁÁRBÁÁÁ, LESZART A RYUTOOO!!!
- Musu, te kis geci. 5 perc múlva a tetves kis szar visszarepült az osztályba.
- Tébá, nem látta a telómat? - Zödi felkapta a minőségi szar radiátor tetejét, és megindult a nyitott ablak felé.
- Te kis buzi, most be foglak gombázni. - odabaszta a fém szart, kitört a gedvás ablak.
Ryu odarepült, és belefosott Zödizawa laptopjába.
He.
Zödi ilyen karikaszemű fejet vágott, és kibaszta a radiátordarabot az ablakból megmaradt likacson.
- Geci.Musuko csak nézett a szaros pofájával, Karcsi meg majd meg szakadt a rühögéstől.
- Ehhh, hogy pusztulná meg.
Medarka nagy nehezen kirepült a telójával a két undorító kis karmos lábában meg a kis szaros tollas szárnyaival.
- Tébá ezis a maga hibája heKarcsi belenyúlt a laptopba.
- Dikaz he tiszta szar ez ghechi more.
Musuko buzi vagy - More he dikaz geci kurva he gec tébá csináljon má vmit! He
- Karcsi! Mennyé ki, oszt kapjad el a kis fost! Aztán Zödi egy ilyen szaktanári alakú dobócsillaggal az ajtó fele hagyintott. Medarka elejtette a telefont.
- A kettébaszott krva isten fasza tébá, geci ezt most mér kellett?
- Há' minek fostad össze a laptopomat?Musuko sértődött fejjel nézett Zödizawa felé.
- He tanárbá, oszt én mit mondjak? Mo
Ryu rühügött ahogy balfaszkodva próbálta a telóját a földről a még mindig undorító karmos szaros lábával felkaparni.
- A kzrva anyád!! - Toy-Bonnie-kun kiesett a likacson a gecibe, a hülyegyereksapkája is lerepült.
Medarka meg le lett suhintva egy - most osztályfőnöki alakú - surikennel.Aztán csak úgy gecire random, bezsallolt a csigazgató. Medarka a faliújságra felkúrva, Zödizawa keze tele volt szaktanárikkal, Karcsi még mindig a szaros laptopot bámulta, meg Musuko-t, TBkun meg valahun odalent baszta a rezet, közvetlenül az ablaklikacs alatt, 20 különböző irányba álló gerinccel.
- Mi az isten folyik itt, Mr. Zödizawa? Há, ki adott engedélyt telefonhasználatra? Azonnal igazgatói figyelmeztetésben részesítem Ryuto Ippongo Pityukát!
Oszt elmegy.
- TANÁRBÁÁ! HÁ NEM HISZEM EL, ERRŐL IS MGA TEHET!
*dikaz, oszt átmegyek Wattpad szutykokba...*
- Tébá, beszartam. - Musu még mindig lusta fes volt letörölni a fost a rusnya pofájáról. Karesz meg valahogy cápa lett°^° és belerohadt az akváriumba.
Medarka leszedte a szaktanárival odabaszott szárnyát a faliújságról.
- CSÍÍÍÍÍPP! He, tébá, visszaadolja a telómat?
Zödi odabaszott még egy ofőit.
- Na mostmá takarogggyyá elfele, mingyá megy a basz. Izé... Busz.
Medarka összeszedte a szaktanárikat, az ofőiket meg az igazgatóit, hogy majd hazafele felgyújtja (haló, akkoriban még nem volt enapló! 🤣), a telóját meg már alig bírta felkaparintani, tébá megadta neki a kezdőlökést az acélbetétessel, oszt a hűjegyerek kirepűllt a likacson.
Nyenyenyenyenyeee
Karcsi megpüsztüllt a csakváriumban.
Musuko meg ilyen faszpofával Zödire nézett.
-Tbá... ToyBonnie-val mi legyen?
- Hmm...hogy is volt az a matekfeladat? Hány óráig kell Musunak feltartania az igazgatót, hogy ne találja meg TBkun-t?
- AGeci. - Musu futni kezdett, elesett a lépcsőn, kitörte a fasz nyakát.
Na mindegy, Zödizawát nem csukták le, mer a csigazgató hűjeNa cs
A. R. W. 2022.03.03.
°^°^°^°^°^°^°^°^°^°
Baasszzszszadmeg mgadMivel nem tudtam nagyon mit kezdeni magammal, ezért a sztori végére ilyen kis 20 másodperces fanartokat csináltam, de mivel az eredeti neveket használtam, kaptok belőle egy cenzúrázott verziót :3
Meg itt a többi is
Köszönet tesomsznak, aki szerint ez a fes egy Kazinczy díjas foshalmaz 🤣Na akkor csöszönöm, te kis buzy
És lesz még rész, csak kell még idő átírni a régi sztorikat fantasy cringe verzióba :3
Na igen
Szóval csá
YOU ARE READING
Animágus Cringe (Tanszoba Fantasy Faszság)
Random"Végülis...a cringe egyfajta műfaj, szóval... Tulajdonképpen én író vagyok." Először is, igen, ez direkt van így írva. Megtörtént események alapján. Régi tanszobás sztori fantasy szarság formába átírva 👌 Aki tudja, tudja, aki nem, az jobb ha csak...