Egy újabb baszott unalmas nap. Mer mé ne. Mindenki buzi.
Zödi nagyba rohadt az asztalnál, mint mindig. A gyertya vagy mécses vagy mi a tetves rák csak ott égett az asztalán, mint egy fasz, a füstölőktől meg a drogtól bűzlött az egész kurva terem. TBKun már vagy két hete ott volt hagyva a sarokban mint valami autóbalesetből menekített anatómiai bábu, vagy csak a fiúk tök másra használták suli után, szokás szerint. Me' hogy buzik. Musuko be volt kúrva a tesicuccos ládába, mer Madárka úgyhagyta múlt héten, oszt a gyerek nem tud csak úgy elrepűlni mint Ryuto. Egy husszasban fogadok amúgy, hogy buzi. Mer mindenki buzi. Buzi aki nem buzi. Hitler is buzi volt. Egyszer csak random beeseik valami az ablaklikacson. Zödi felkapja a fejét. Meg Karesz is.
- Dikaaaz, Ryu!! - a fasz kidugta a fejét a csakváriumból.
- Na de jó, hogy délután 2-re be is értél, Madár! - tébá meggyújtott még egy füstölőt.
- He bazmeg', segíjjen má tébá há megtámadtak!
- Mi támadott meg, Madár?
- Redva, tébá! Ez a kis buzi fasz! - oszt a gyerek felemelt egy poloskát. Vagyis redvát. A redvák másnéven poloskák, vagy buzibogarak. - He! Látja milyen undorító? - bedobta a tesicuccos ládába. Abban a pillanatban felcsapódott a láda teteje, Musuko úgy ugrott ki belőle, mintha Szarchez fingott volna bele. *megtörtént események alapján*
- ÁÁÁÁÁ Lyézus bazdmeg te kis buzi geci hűjjje vagy??! - ordított a gyerek a láda melletti szekrény tetejéről. Me' hogy odáig felugrott a beszari kis punci. - Vidd innen ezt a rakás fost!
- Hé Musu! - Az a nagy rakás fasz megszólalt a sarokból a 120 fele álló gerincével.
- Mevan'? - a balfasz még mindig a szekrény tetején volt, lassan a baszott plafon felé rohadt felfele.
- Ez buzis.
Ryu kiült az ablaklikacsba nézni a műsort.
- Te pofázol, faszkupac? Há beszélni hogy tudsz??
- Tbá nyakon kúrt, oszt azóta.
- Madár! - Zödizawa nagyot szippantott a füstölőből.
- Mevan tébá?
- Dobd má' ki azt a szart! - mutatott a ládára. - Mondam, hogy nincs szemetelés a teremben.
- Há oszt maga meg drogozik! - ordította Musu a szekrény tetejéről.
- Az nem fontos. Na dobd ki.
- Nemá tbá, belerakom a kólásüvegembe! - Karesz kimászott az akváriumból. Tényleg ott volt a kezében egy üveg.. Ami tele volt valamivel, ami valaha kóla volt, de elfogadta a sorsát a négy buzi között. Valószínűleg olyan dolgok lehettek abban az üvegben, amit jobb ha inkább senki se tud. Meg azt se hogy mi az a fehér folt a függönyön..Ennyit bírtam kikapartni a fejemből több mint egy évvel később (már arra se emlékszem) szóval szevasztok 👌 majd még lesz rész, csak franctudja mikor ✨
YOU ARE READING
Animágus Cringe (Tanszoba Fantasy Faszság)
Random"Végülis...a cringe egyfajta műfaj, szóval... Tulajdonképpen én író vagyok." Először is, igen, ez direkt van így írva. Megtörtént események alapján. Régi tanszobás sztori fantasy szarság formába átírva 👌 Aki tudja, tudja, aki nem, az jobb ha csak...