"Türkiye'yi de istiyorum." dedi Rusya ama habersizdi ki Çin bunu duyarsa fena olucağını...
"A-ama nasıl olucak?" dedi Almanya.Yukardan bir ses yükseldi, ardından Çin içeriye daldı ve "Eğer Türkiye'ye dokunursanız sizi vururum!!" dedi.Ortalık karışmaya başlıyordu ve ardından arkasından düştüm mapus damlarına şarkısı eşliğinde G. kore geliyordu (Benim mental) "Olum siz hayırdır?!" dedi G.kore ve Rusya "Asıl siz kimsiniz oglim biz Moskova çocuğuyuz" "Bizde Seoul çocuğuyuz oglim havan kime?" dedi ve arkadan Türk Marşı çalmaya başladı herkes bi anda sesin geldiği yöne baktı ve Türkiye'yi gördüler, Almanya "N'oluyo lan her yerden biri geliyo" dedi.O sırada herşey den habersiz Türkiye "N-n-n-n'oluo burada" "Maşallah köpek sürüsü gibisiniz amk" dedi.G.kore- Güzelim sana bu laflar hiç yakışmıyo.
Çin- Hayırdır olum sen!
Almanya- Adam haklı ama
Türkiye- Sana noluyo aradan çük gibi
Almanya- kes sesini kes kes kes
O sırada Çin G.kore'nin yakasına yapıştı "Ç-çin y-y-yapma" dedi Türkiye. Rusya da bunu fırsat bilerek Türkiye'yi kaçırmaya çalışıyordu Türkiye ne kadar dayanmaya çalışsa da kürdandan kolları yetersiz kalmıştı (agab).*Rusya Türkiye kucağında taa bilmem nereye gider* (Kaslı kollarıyla)
G.Kore- Lan Türkiye nerde?
Çin- Senin yüzünden kaçmışlar işte
G.Kore- Ne benim yüzümden sen benim yakama atladın, neyse şimdi Türkiye'yi bulmalıyız.
Çin- ilk defa bir konuda sana katılıyorum.
G.Kore:
**SoN**