İdil' den
Sabah yine o adamın sesi ile uyandım.Her genç kızın ilk aşkı babasıdır ama benim babam benim için sadece yaraydı.
- Sana diyorum kalksana!!
Onu daha fazla sinirlendirmek istemediğim için kalktım diye seslendim. Günlük rutinimi yapıp üzerimi giydim.
( Gözlük yok)
- Kahvaltı hala niye hazır değil!
-İşe geç kalıyorum.
Diyip evden hızla çıktım. Minibüse bindim ve işe gitmek için yola çıktım.Bir kafede garson olarak çalışıyorum okumuyorum çünkü annem vefat ettikten sonra babam asla eve bakmadı abim vardı ama o da bu zorluklara dayanamadı ve beni bu hayatta tek bıraktı.Bu arada çalıştığım kafeye geldim.- Günaydın cemil bey.
- Günaydın İdil . Bugün önemli bir müşterilerimiz var. Onlarla senin ilgilenmeni istiyorum.
- Tabi cemil bey siz nasıl isterseniz
Cemil bey çok iyi bir insandı işe çok ihtiyacım olduğu zamanda beni işe alarak en büyük iyiliği yaptı. Önlüğümü giyerek gelecek olan misafirleri bekledim çünkü kafede başka müşteri yoktu. Sonunda müşteriler geldi.
- Hoşgeldiniz.
Dedim ama içlerinden bir adam beni süzmeye başladı rahatsız oldum ve masalarını göstermek için önden yürümeye başladım.- Buyrun
Diyerek masayı gösterdim ve menüyü önlerine koydum.- Garson!
Diye bağırdı beni kapıda süzen adam- Buyrun
- İki sade ,bir orta kahve getir!
O kadar sert konuşmuştu ki korkmamak elde değil.
- Tamam efendim.
Kahveleri götürürken o adam birden bağırmaya başladı benim elimde olan tepsiye vurdu kahveler sıcak olduğu için ellerim yandı o anda ağzımdan bir inilti çıktı ve o adam aniden bana döndü.
- İyimisiniz!?
Sesi hala sertti.- İyiyim
- Ali buraya gel!!
Yanında olan adamlardan birisi elinde bir kremle geldi.- Elinize sürelim
Yanan ellerime kremi sürdü.Cemil abi geldi ve- Ateş bey birşey mi oldu?
Adının ateş olduğunu öğrendiğim adam- Hayır cemil bey bir sorun yok sadece hanfendiye çarptığım için eli yandı
dedi.
Kremi sürdü ve beni eve bırakmayı teklif etti ama kabul etmedim çünkü babam görürse yine şiddet uygulardı.- İdil ,canım sen yarın gelme ellerin kötü olmuş dinlen.
- Tamam cemil bey teşekkür ederim .İyi geceler.
- Rica ederim idilcim .sanada iyi geceler
Kafeden çıkarak eve geldim. Babam yine evde değildi kimbilir yine nerde.
Kendime bir sandviç yaparak yedim ve odama çıktım. Pijamaları mı giyerek kendimi uykunun kollarına bıraktım.İLK BÖLÜM GELDİ!!
UMARIM BEĞENEREK OKURSUNUZ!
SİZİ SEVİYORUM ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ'İN TUTKUSU
Science FictionKafede çalışan kendi halinde bir kız bu kızı kafeye yemek yemek için gelen bir mafya kızı görürse ve aşık olursa nolur...? Bu kızın kayıp bir mafya abisi varsa bu iki mafya birbirine düşmansa kız kimi seçer? Abisini yoksa Ateşimi? Beraber bakalım n...