Sabah uyandıklarında kimsenin sarjı yoktu sigaralar azalmış en küçük boy bir cips paketi vardı kimse faydalı düşünemiyordu artık korku son düzeye yükselmişti susuzluk ise baya artmıştı burada geçen süreyi artık öğrenemeyecklerdi.
İlk uyanan bernaydı ucuz, babasından çaldığı sarma tütününü gazı azalmış çakmağı ile yaktı uyanmamızı söyledi.
Etrafta yiyecek bişi yoktu ve istasyon dahada çöküyordu buradan çıkma hayali son hayal kırıklığı olmuştu.
Herkesin kendini toplaması ve bir şekilde eğlenip motivasyon kazanması gerekirdi kimse nevanın ölümünün üzerinden ne kadar geçti bilmiyordu berna ucuz sigarası ile herkese uyanması için seslendi o sırada derin düşüncelerdeydi.
Ailesi ile arası rezalet olan berna onu merak etmediklerini bile tahmin edebiliyordu sadece zevk için abisinin isteği için dünyaya gelen berna bir sağa bir sola atılarak geçirdi tüm çocukluğunu annesi tüm evliliğini başka bir adamı severek geçirdi.
Gözlerinden akan küçük göz yaşını sildi yarısına geldiği küçük sıgarasını söndürdü derin düşünceler bernaya motivasyon vermiş gibiydi buradan çıkmak için olan isteği biraz olsada yerine gelmişti.
Hayal kırıklığını geride bıraktı ve herkesi uyandırdı olay yerine geri döndü hava aydınlanmıştı taşların çok küçük olsada aralığındaki ışık onlara yeterli oluyordu.
Berna:Bu kadar üzülmek ağlamak yeter ölene kadar son nefesimize kadar baraberiz burada ağlayarak ölmek istemiyorum gerekirse kaçmaya çalışırken ölürüm hayal kırıklığı ve korkuyla ölmem.
Bernanın bu konuşması herkese motivasyon verdi herkes ağır uykusundan uyandı ve metro istasyonunda gezebileceğimiz yerlerin haritasını çıkardılar.
Evet herkes korkuyordu ama yapacak bişi yoktu kader böyleydi ama onlar bu kaderi tekrardan yazacaklarını biliyordu.
Son cips paketini açlıktan geberecek hale kadar açmamayı planlıyordu.
Dilan çantasında iphonea ait bir sarj aleti buldu eylülün yanındada bir power bank vardı Sinamaya kılpayı yetişeceği için sarj aletini unutmuştu.
Dilan kendi telefonu kırıldığı için eylülün telefonunu sarja taktı.
Nevanın ölümünden en çok nora etkilenmişti herkes noranın nevaya karşı bişiler beslediğini düşünüyor nora ise çok belli ediyordu.
Neva ile nora küçüklükten beri beraberlerdi birbirleri arasındaki bağ çok fazla kuvvetliydi.
Nora nevanın ölümünü kendine yediremiyordu onun intihar ettiğini idrak edemiyordu.
Nora bir yanda dilana doğru dönüp senin yüzünden diye bağırdı.
Nora:SENİN YÜZÜNDEN
Dilan ne olduğunu idrak edemedi tüm yüzler noraya doğru döndü.
Dilan:Ne nedemek istiyorsun anlayamıyorum.
Nora:Nevanın yanında kalacaktın normalde istasyona bakmaya gittiğimizde yanımıza sonradan geldin belki nevayı sen öldürdün onu sevmediğini zaten söylemiştin.
Herkes şok olmuştu noranın bunları düşündüğünü duyan dilanın gözünden bir yaş düşmüştü.
3. Bölümün Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abandoned Station
Teen FictionGecenin Geç Saatlerinde Sinamaya Giden Bir Arkadaş Grubu Sinama Çıkışı Metroya Binerler. Alkollu Metro Kullanıcısı Kaza Yapar Ve Metro İstasyonu Çöker Metrodaki Arkadaş Grubu Bir Enkaz Altında Kalır Ve Kurtarıcılar Gelene Kadar Hayatta Kalmayı Amaçl...