Ollin pov:
Olimme saapuneet jonkun kämäisen baarin ovelle. Astuimme sisään. -Moi! Tommi sanoi meille.-Mä käyn hakee meille bisset, Joel ilmoitti. Meillä oli kivaa. Porko alkoi kyllä olla jo vähän kännissä, mutta ilmeisesti hänelläkin oli kivaa.
Time skip 30min.
-OoNkO mÄ oLlI KoSkAaN KeRtOnUt SuLlE eT Sä NäYtÄt IhAn HeMmEtIn HyVäLtÄ?Aleksi sopertaa minulle. Et Oo, LäHeTäÄn ToNnE, sanoin yrittäen osoittaa ovea, josta pääsee ulos. -Joo lähtekää muualle panee! Joel huusi. Lähdimme kävelemään kohti jotain, en tiedä mihin lähdimme mutta ihan sama mulle, kunhan saisin olla Aleksin kanssa. Olimme päässeet Aleksin kämpälle, Ihme että pääsimme sinne asti, ilman Tommin apua.
Aleksi avasi oven. -Olin jo lasku humalassa, joten osasin jo ajatella selkeämmin. -Aleksi, ooksä nyt ihan varma tästä? -Oon, Aleksi vastasi katsoen suoraan silmiini.
(Tiiätte varmaan mitä nyt tapahtuu mut ehkä me jätetään se välistä😏)___________________________
Aleksin pov:
Heräsin aamulla. Ei helvetti, mitä me oltiin tehty. Olli heräsi myös. Hänkin oli hiljaa.
-Mikä tää meidän juttu on? Kysyin. - En mä tiiä, mitä sä haluut? Olin hetken hiljaa, -Mä haluun olla sun kaa niin kauan kuin mahdollista. -No sit me ollaan Olli sanoi, ja suuteli minua. Se tuntui ihanalta, se oli ihanin tunne mitä olin kokenut vuosiin. -Millon me ajateltiin kertoo jätkille? Olli kysyi.
-Ei ainakaan vielä, mutta ei me tätä kuitenkaan loppu elämäämme voida salailla. -Jep.
-Ei mietitä sitä nyt, meillä on vielä paljon aikaa,
Sanoin. Puhelimeeni oli taas tullut viestejä.Hot boys🥵:
Tommi: Onks Porko viel elossa?
Joel: Se tuli eilen tänne, mut ei se kyllä kovin hyvin voi.
Niko: Ei ihme.
Tommi: Entä Aleksi ja Olli?
Aleksi(minä): Ollaan vielä elossa ainakin toistaseks.
Olli❤️: Joo niin ollaan.
Tommi: Mihin te eilen lähitte?
Aleksi(minä): Tultiin Ollin kanssa mun kämpälle.
Joel: Mitäs te siellä😏
Olli: Ei vittu Joel.Suljin puhelimen ja laitoin sen pöydälle.
__________________________
Ollin pov:
-Katotaaks joku elokuva? -Joo, Aleksi vastasi innokkaasti. -Katotaaks tää uusin kauhu elokuva? Aleksi kysyi, näyttäen yhtä elokuvaa.
Joo katotaan toi! Katsoimme Aleksin kanssa elokuvaa. Yht äkkiä tuli jump scare (en varmaan kirjoittanut oikein mut ihsm)
Aleksi otti kädestäni kiinni. Annoin hänelle nopean pusun. Olimme katsoneet elokuvan loppuun asti. -Meen laittaa meille jotain ruokaa. Aleksi sanoi. -Joo.Time skip klo 00.00(sori mut en keksinyt tähän enää mitää:D)
-Mennääks nukkumaan? Aleksi kysyi. Joo mennään vaa. Tänään oli ollut ihana päivä. Aleksi ja minä olimme nyt yhdessä ja kaikki on hyvin. Toivottavasti Aleksillakin oli.
____________________________
Sanoja:426
Kiitos jo 51 luku kertaa! Sori kun oon ollu nyt vähän epä aktiivinen, mut toivottavasti tykkäsit te tästäkin osasta! Mua ahistaa vähän kirjoittaa tätä mut yritän kirjoittaa joka viikko!
YOU ARE READING
I already knew i loved you then || Oleksi
FanfictionMoi! Oon tällänen perus tyttö Suomesta, ja aattelin et voisin aloittaa kirjottaa tällaista tarinaa Ollista ja Aleksista:) Toki tarinassa on juttuja muistakin blindchannelin jäsenistä. En ole välttämättä kovin aktiivinen, mut koitan julkaista tarina...