- Ne kes gayet doğru.
-Cemre git ve yat.
-T-tamam, ama bana yarın bulaşma yarın benim için anlamlı şu ceza işini sonra ver.
-Neden!?
-Yarın anlatsam.
-Tamam.
Gece saat 00:00 dı en hüzünlü gün bugündü.Daha fazla beklemeden yattım yarın her zaman yaptığım gibi annem ve ablamın sevdikleri şeyleri yapacaktım fotoğraflarımıza bakacaktım.
-Cemre, yatmadın mı?
-Hı?
-Yatmadın mı daha?
-Yatıcam şimdi iyi geceler.
- Sanada iyi geceler.
Sabah olmuştu kalktım Cemre nin odasından ağlama sesleri geliyordu gittim baktım.
-Noldu Cemre?
-Arda bugün dışarı çıkmak zorundayım ama trk bak yalvarırım eve dönücek ama lütfen.
-Hayır cemre ya benimle ya hiç
-Ama bugün-
- Ne bugün Cemre dün gece de kötüydün?
- Annem ve ablamın öldükleri gü bende bugünü onların sevdikleri şeyleri gezerek geçiririm v-ve önceden b-bu yüzden b-babamdan dayak yemiştim.Gözlerim dolmuştu.
-Tamam ama eve gece 22 den sonra dönersen kötü olur.
-Ş-şey?
-Neyy?
-Utanıyorum ama bana borç para verebilirmisin 500 lira.
-Utanmak gerek yok ayrıca borç değil, benim bu güne bi katkım olsun madem tek gezmen gerek.
-Çok teşekkürler ama sonra ödeyeceğim.
-Off tm.
-O zaman ben çıkıyorum.
-Tamamdir sultanım buyrun.
-Sjsjsjjsjs önden siz buyrun padişahım.
-Ksksjdjsjjs.
Evden çıkıp annem ve ablamla gezdiğimiz yerlere gittim sonra uçuruma uçurum kenarına oturdum,arkamda bi nefes hissettim arkamı döndüğümde Ardayı gördüm.
-En son beni bi günlüğüne salıyodun.
-Yoldan geçerken gördüm seni uçurumda ve korktum.
-Yok kendime bişey yapmam ama lütfen git.
-P-peki.
Arda gitmişti saat 18:00 dı 1 saat kadar oturdum ağladım içimi döktüm aşağısı denizdi.Şimdi ise sahile gidiyordum saat 19:30 ta varmıştım 1 buçuk saat te bura ile konuştum artık annesiz yapamıyordum ama dayanmak zorundaydım eve girmeye başladım yürümeyi tercih ediyordum 40 dakikalık bi mesafem vardı tabi taksi ile 15 20 dakika aralığında varırdım ama bu da bana koyuyodu bile bile hapisaneme geri dönüyordum ama dönmezsem ve seneye kadar onunla kalırsam bu sefer izin vermezdi.Eve vardım ama daah 20 dk gezebilirdim bahçe de oturdum hayatımın mahvoluşunu düşündüm saat 22:00 du kapıyı çaldım.
Kapı çalmıştı gittim açtım.
-Hoşgeldin zamanlaman iyiymiş.
-Hoşbuldum iyidir zamanlamam.
-Gel salona geçelim.
-Tamam.
-Ee naptın bu gün nasıl geçti?
-Ablam ve annemin sevdikleri şeyleri yedim ve yaptım uçurum ile sohbet ettim sahil de de dertleştim bu.
-Benimle de istersen tabi ki dertleşebilirsin.
-Sağol ama genelde uçurum aşağısında olan deniz ve sahil tercihi oluyor belki arada sana da gelirim.
-Beklerim efendim.
-Ben yatsam çok yoruldum çünkü.
-Tabi geç yat.
Cemre ye bugün daha iyi davranıyordum zaten acılı bi gün geçirmişti ama yarın böyle olur mu bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Aşkı
ActionMafya tarafından alınan bir kızın yeni başlangıcı okumanız gerek ilk 5 bölüm kısa ama diğer bölümler daha uzundur. Cemrenin hayatını merak ediyorsanız okumalısınız.