||𝐉𝐨𝐨𝐧𝐚𝐤𝐬𝐞𝐧 𝐧𝐤.||
Oli ilta. Ajoin autollani kotiin. Oikeastaan Aleksi ajoi, minä istuin pelkääjän paikalla. Miten selittäisin tämän Nikolle, minun aviomiehelleni. Minä olin ollut Ollilla ja Aleksilla käymässä ja oltiin juotu aika paljon Ollinkans. Sit oli jotenki vaa jäyny silleen et me oltiin Ollin kans päädytty sänkyyn. Tai siis keittiön lattialle nussimaan. Aleksi oli jo mennyt nukkumaan. Niin me ainakin luultiin. "Sori" päätän sanoa Aleksille joka ajaa autoani itkuisena minun ja Nikon kotia päin. "Ehei sun multa tarvii anteeks pyytää, vaan Nikolta, se ei ottanu tätä kauheen hyvin. Mä nimittäin kerroin täst jo Nikolle" Aleksi vastasi. "J-joo mut m-mä tarkotinki pyytää anteeks dulta ku hässin sun poikaystäväs kans" minä itkin. "Meijän välit on ihan ok. Ollin kuuluu multa pyytää anteeks" Aleksi sanoi. Vittu. Niko tappaa mut kuitenki. Se on ollu nii väkivaltne lähi aikoina. Katoin yhen viestin minkä joku Jenni oli sille laittanu nii se löi mua päähän ja potkas mahaan polvella. Hetken ajeltuamme päästiin kotipihalle. "A-aleksi tota jos must ei kuulu enäö tänää mitää nii Niko on sit tappanu mut varmaa" sanoin Aleksille noustessani ulos autosta. "Ok" Aleksi sanoi tylysti ja laittoi oven kiinni. Hengitin syvään ja päätin kävellä rappu käytävölle. Painoin hissin nappia jotta se tulisi ykkös kerrokseen jossa minä olin. Hetken kesti kunnes hissi tuli alas. Kun hissin ovi avautui näin Nikon hississä. Niko repi minua tukasta hissiin. "A-anteeks N-niko lopeta t-toi s-attuu u" minä ulvoin. "Vittu luuleks et se ei satu et meet nussimaan jotai muita miehiä sillon ku sanot et meet vaa yökylää?" Niko sanoi ja kiristi otettansa. "N-niko t-toi sssattuu" minä itkin. "Nyt turpakiinni" Niko sanoi kun päästiin oikeaan kerrokseen. Käveltiin hissistä meidän kämpälle. Niko kaivoi avaimeni taskustani. Niko avasi oven ja heti kun astuimme kämppään sisälle Nikk tönäisi minu maahan. "N-niko j-jutellaan mmielummin" minä itkin. "Luuletko et voit vaa mennä nussimaan mun oarasta kaverii ja sit annan asian olla koska ollaan juteltu? Hä?" Niko huusi minulle. "E-ei se ratkee sillä että sä tönit ja pitkit mua!" Minä huusin Nikolle takaisin. Se oli virhe. Vitun iso virhe. "Vittu nyt jätkä! Sä vittu ensin menet nussimaan Ollia ja nyt sä itket siinä lattialla ki mä yritän antaa sulle opetuksen!" Niko sanoi ja repi minut tukasta ylös. Sitten Niko potkaisi minua mahaan ja kun kyyristyin alaspäin pidellen mahaani kivusta hän potkaisi minua polvella naamaan. Niko vielä löi minua naamaan kunnes hän vei minut komeroon jossa oli todella ahasta. Siellä pystyi juuri ja juuri istumaan. Niko lukitsi komeron ja sanoi "saat nyt olla siellä sit viikon ainaki! Sanot jos pitää käydä paskalla tai kusel ja saat kerran päiväs ruokaa ja kaks kertaa päiväs pullln vettä" "vittu Niko päästä mut pois!!" Minä huusin. Niko esitti ettei kuule. Aloin potkimaan komeron ovea itkien jotta komeron ovi menisi rikki tai Niko katuisi ja päästäisi minut ulos. Mutta se oli turhaa. Hetken päästä päätin luovuttaa. Miten Niko saattoikaan tehdä minulle näin. Onneksi siellä oli takki jossa oli puukko taskussa. Otin puukon käteeni ja nostin hupparin hihaa. En epäröinyt. Tein viiltoja paljon. Näin kun niistä vuosi verta. Veri valui ja valui. Alkoi huimaamaan. Silloin kuulin kuinka ulko-ovi avautui ja sisään astui Olli, Aleksi ja Tommi. Sitten pyörryin.
||𝐀𝐥𝐞𝐤𝐬𝐢𝐧 𝐧𝐤.||
"Niko!" Minä huusin kun päästiin asuntoon sisään. "Missä vitussa Joonas on??" Minä jatkoin. "Lähti kauppaan" Niko sanoi. Hetken uskoin sitä mutta sitten Tommi sanoi "ei Niko siltä vaikuta. Miks tuolt vaate komerost tulee vähä verta?" "Ette avaa sitä!" Niko huusi ja juoksi luoksemme. "Miks ei avattais?" Olli kysyi. "Ette selvii jos avaatte sen" Niko sanoi. Olli otti komeron avaimet avain hyllyköstä. "Jos teet sen nii sä kuolet. Mä lupaan" Niko sanoi. Olli avasi komeron oven ja järkyttyi nähdessään Joonaksen verisenä omista jäljistä, ja verisenä Nikon tekemistä jäljistä. "Mitä vittua Niko!?!?!" Tommi huusi. Silloin ovesta astuu sisään poliisit. Olimme soittaneet heille ennen kun tultiin sisään. "Vitut." Niko huokaisi.
Sanoja: 638
Joo tota en tiiä. Ei tää kauhee hyvä ollu xd mut niih.
YOU ARE READING
Bc one shotteja
Fanfictioneli siis täs on bc one shotteja! ⚠️T̸W̸⚠️ -Boyxboy -smut -kirjotusvirheet -itsetuhoisuus -väkivalta