capitolul 1

35 4 0
                                    

Teamă........frică.....dispreț....... cuvintele astea le auzeam mereu.......
Matahalele mi-au luat părinții....mie și lu Oskar crezând că ei au furat ceva mai rău decât o fărâmă de mâncare.......eu rămân singură în subteran.......cu fratele meu
Eu....Lili....misaki....sau mai bine....doar......Lili.......
Nu prea aveam șanse să trăiesc de una singură cu nimicuri.....dar când speram că totul se termină cu mine că inima mea v-a înceta...veni salvarea mea.......
Așa ajung să trăiesc iar....chiar dacă eram visătoare să plec cândva din subteran.....cu fratele meu....
A da aveam la rândul meu frați și surori doar că ei erau diferiți de mine.... înafară de oskar care era fratele meu de sânge.
Când a mai trecut ceva timp m-am mai familiarizat cu locul nou m-am implicat și eu cu frații și surorile mele în a fi mică tâlhară...
De acolo începe totul.....
Când ne-am întors și răniți și fără nimic am înțeles cum e viața asta nouă....
Oskar:am incurcat-o grav....
Mylo:acuma vor fi pe urmele noastre!
Vi:o să am eu grijă de astea bine gata shhhh!!
Ajungem în bar în adăpostul nostru unde Vander ne-a adăpostit și a avut grijă de noi.....
Vi:voi două ce naiba a fost aia!!
Lili:o explozie....
Vi: parcă v-am spus să stați cuminți să nu ne băgați în belea!
.............................................................
Trecuse ceva timp de la incidentul cu explozia.....
Vi:hai Lili atacă-mă!
Eu o atac în lupta corp la corp dar mă pune la pământ imediat.
Oskar:e a doua oară când o pui la pământ...
Vi:Lili foloseșteți mușchii și stai cum ți-am zis așa te aperi mai bine.... Mai încercăm odată.
Deodată se auzeau sunetele trupelor de matahale mărșăluind pe străzile din zaun iar Vi ne face semn să ne ascundem.
Ne ascundem bine și vedem cum matahalele căutau făptașii care au distrus clădirea....
De aici începe și mai mult răul....................................................
Vander s-a predat dar când să fie luat vin acoliții lu acel silco omoară matahalele prezente și îl iau pe Vander....
.............................................................
Mă trezesc într-un nor de praf de la ceea ce era cândva o clădire a lu Silco și văd pe mylo și pe fratele său căzuți fără suflare,oskar era prins printre dărâmături și încerca să iasă iar Vi și powder vorbeau dar se pare că era gravă situația....Vi o certa.....
Nu auzeam prea bine ce ziceau...... deodată mă cuprinde oboseala nu mai văd nimic și rămân jos......
Mă trezesc iar zicându-mi să fiu tare....și văd cum o pocnește Vi pe powder și se termină urât......închid ochii puțin timp.......se aud împușcături......după deschid ochii...... iar Vi dispare.....
Apare acel silco....iar powder fuge in brațele lui....îl aud pe oskar cum o strigă dar degeaba.....el deja din cauza rănilor leșină iar eu mă ridic plină de durere și alerg la ei.....o văd pe powder cum se ridică din brațele lui Silco și vine spre mine.
Mă opresc din alergat și o văd în lacrimi și îmi spune că Violet nu mai e....
Mă copleșește emoția să plâng iar powder mă ia în brațe ușor spunând că vom sta cu altcineva....cineva care ne va proteja.....
Oarecum ne simțeam în siguranță cu el dar nu puteam să îl părăsesc pe oskar....
Mai trece ceva timp........venise și ziua progresului.......
Eu aveam vârsta necesară să mă descurc singură....
Desigur powder care acum avea alt nume avea o misiunea iar pe mine Silco mă trimise să mă descurc singură să nu încurc pe nimeni la misiune....
Eram în orașul bogăților..... având oarecum frică de oameni și imi ascund identitatea până când se auzeau alarmele de la vamă și fug repede acolo dar când ajung nu mai era acolo....sora mea a fugit înapoi la Silco...
Mă ascund în umbră și văd că vine o tipă....
Măsura pe acolo ceea ce era o luptă....
Fug înapoi și eu în subteran dar când ajung la Silco dar.....nu mai era jinx......
Dar....după ceva timp revine și îmi spune:
Jinx:am revenit soro!! Am luat ce trebuie
Lili:cum spui tu
Mai trecu ceva timp....bine vine Silco nervos dar după își dă seama ce a făcut jinx.
Trece ceva timp.....
Între timp....în altă parte.....
*Oskar pov*
Așteptam de ceva timp pe caitlyn să revină cu prizoniera....
Eu fiind acum martor și o protejez cu prețul vieții.
După ceva timp revine cu....cine nu vroiam să mai am deaface......

Va urma......

acesta e capitolul 1

Urmează capitolul 2 curând
😘

Lili

Lili

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oskar(cam așa arată)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oskar(cam așa arată)

Oskar(cam așa arată)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Arcane//fanfiction//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum