Az 1. éjszaka....

17 1 1
                                    

-Neeeeeeeeeeee! Bonnie! Menj már el az ajtóból! Kérlek!

Bonnie tovább csak az ablakban nézett mikor adom fel végre. Tudtam, nem sokára hat óra lesz. Akkor a robotok leálnak és elmehetek. Vártam, vártam, vártam és vártam amikor...

Most lettem 16 éves. Már kereshetek munkákat is! Alig várom, hogy kereshessek pénzt. De hol is keressek munkát? Hmmmmmmm. Talán az újságban van egy munka ajánlat. Naa nézzük csak meg. Nem, nem, nem, nem. Itt van! Azt mondja "A Freddy Fazbear pizzéria új éjjeli őrt keres!" Nem tűnik rossznak. Egy hétig kell mennem éjfélkor kezdődik a munkaidő és hatkor van vége. Nem rossz. Szerintem jelentkezek! Hívjuk most azonnal fel!

Mindent megbeszéltem és bejutottam. Már ma kezdek! Alig várom. Azt mondta hogy majd megtalálom az irodát. Ott a kamerákban lehet megnézni a robotokat. A robotok neve Bonnie, Freddy, Chica és Foxy. Na jobb ha elmegyek aludni ha nem szeretnék ott aludni.

*Késöbb 22 órakor*

Hát jó reggelt nekem. Nem hittemvolna valamikor este tíz órakor ezt mondanám magamnak. Na ez lesz a következő egy héten gondolom! Azt mondták hogy elpostázzák gyorsan a ruhát amiben köteles vagyok megjelenni. Gondolom már meg érkezett. Nézzük meg! De nem mehetek ki így veszek fel egy hosszú gatyát és pulóvert. Így már jobb. Nahh menjünk gyorsan az ajtóhoz. Áhh! Ahogyan sejtettem! Itt is van. Hmmm érdekes. Lila fölső és fekete nadrág.

Hát ami kötelező az kötelező

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hát ami kötelező az kötelező.Gyorsan felveszem és iszok egy kávét. Valamit enni is kéne. Nincs főtt étel se felvágott szóval csak csinálok egy piritóst. Tökéletes reggeli este! De elkell kezdenem a cím felé menni hisz egy jó 50 perc biciklivel odaérni. Nem is fogom húzni az időt el is indulok.

* 1 órával késöbb*

Phfuuu!! Ennyit egy huzamban már rég bicikliztem! De nem gond. Itt vagyok és elvileg még van 10 perc kezdésig. A dobozban volt egy kulcs amivel a pizzéria nyitódik. Nézzük is meg, hogy igaz-e. Igen! Kinyitottam. Mhhhh. Nagyon sötét van. Ja tényleg ezért van itt az elemlámpa nálam. Nem rossz a kinézete az étteremnek. Ha ez gyerek koromban lett volna örültem volna neki. De akkor nem volt sajna. Fel ment a pulzusom. Mondjuk a biciklizés után nem csodálkozok. Ott van afő szinpad és rajta helyezkedik el Freddy, Chica és Bonnie. Ott mellette van egy kisebb szinpad ahol pedig Foxy van. Itt egy hosszú folyosó és elvileg ide tilos a belépés a vendégek számára. Szóval ha jól selytem ide kell bemennem. Áhh igen pontosan ide kellett. Üljünk le a székbe és várjunk én azt mondom. Mondjuk nem tudom miért beszélek több embernek. Nem gond! Mhhh. Még olyan 4-5 perc és éjfél lesz. Huuuh. Nem tudom elképzelni mi lehet majd itt. Majd meglátom gondolom. A telefon csörög. Gyorsan felveszem. Egy kicsit vártam aztán jött a szöveg ami eléggé megilyesztett valamilyen okból.

-Hello, hello? Uh, szerettem volna egy hangüzenetet hagyni hogy átsegítselek az első éjszakán. Um, igazából ott dolgoztam elötted az irodában. Most fejezem be az előző hetet. Szóval tudom egy kicsit necces lehet a helyzet de itt vagyok, hogy elmondjam, hogy nincs ok a pánikolásra. Uh, jól fogsz csinálni.Szóval, ffokuszáljunk arra hogy jussunk át az első heten. Oké?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 14, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy éjszaka a FNaF helyszinénWhere stories live. Discover now