Sabahın erken saatlerinde atlas yatağından kalkmış ve kuzeni Adayı kaldırmak için odasına gitmişti. Odasına vardığında kapıyı tıklatıp konuşmuştu.
Atlas: Ada hayla uyuyor musun. Kalkmalı'sın yoksa okula geç kalacağız.
Ada Atlas'ın sesini duyduğunda yatağından doğrulup Atlas'a cevap verdi.
Ada: Tamam tamam kalktım. 5 dk ya geliyorum sen hazırlan ve beni aşağıda bekle.
Atlas: Tamam acele et.
Ada: Of of peki.
Atlas alt kata inmeden odasından okul çantasını almıştı. Aşağıya indiğinde ayakkabılarını giyindi ve kapının önüne çıktı. Aileleri atlas ile adayı bırakıp yurt dışına gitmişlerdi. Atlas hem kendine hem kuzenine bakabilen biriydi. Atlas anneleri ile babalarının ne zaman geleceklerini düşünürken ada koşarak aşağıya indi ayakkabılarını hızla giyindi ve Atlasın yanına ulaştı.
Ada geldiğinde atlas düşüncelerinden kurtulmuştu.
Ada: Dalgın görünüyorsun bişeymi oldu?
Atlas kafasını iki tarafa salladı ve çok gecikmeden cevap verdi.
Atlas: Hayır , sadece senin yüzünden ceza yersek seni nasıl döveceği'mi düşünüyorum.
Ada: Hey! Sen beni dövemezsin bi kere. Hem ne cezası bu?
Atlas: senin yüzünden okula geç kaldık lan.
Atlas adanın saçını çektiğinde ada küçük bi çığlık atmıştı. Atlas adanın saçını bıraktığında dizinde büyük bir acı hissetmişti. Evet ada Atlasın dizine tekme atmıştı.
Atlas: Seni cüce!!
Ada: Sensin o.
Ada atlası geride bırakarak hızla okula doğru koşmaya başladı. Okulları yakındı. Sadece 10 dk sürüyordu. Ada hızla okula ilerlerken atlas kendini toplamış ve adanın arkasından koşmaya başlamıştı. Okula geldiklerinde ikiside sınıfa girmişti. Sınıfa girdiklerinde herkesin grup şeklinde toplandığını ve sohbet ettiklerini, ardından ise hocanın olmadığını fark ettiler.
Ada: Bak geç kalmadık. Hem hoca bile yokmuş ağla.
Atlas: Pff sus ta yerine geç
Ada: bla bla bla
Ada sırasına geçip çantasını bıraktı ve arkadaş grubunun yanına gidip onlara katıldı. Atlas ise sırasına oturup telefon ile oynamaya başladı.
Ada: Selam knk naber.
Deniz: Ooo hoşgeldin knk nerelerdesin.
Ada: Valla uyuya kalmışım evde. Atlas uyandırma mış olsaydı geç kalacaktım.
Deniz: Hmm anladım.
Ada: Eee siz ne konuşuyorsunuz?
Deniz: Bizimkiler gene saçma salak şeylere inanıyor.
Ada: Gene mi ya.
Kuzey: Ya ama ada bak cidden ya bi paralel evren varsa. Ve o evrene gitmenin yolu aslında çok kolaysa ama biz bunu bilemiyor'sak yada o evrende savaş vars-.
Ada: Tamam kuzey yeter bu kadar. Hep bi paralel evren diyorsun. Biraz derslerine odaklan bırak o paralel evreni.
Doğa: Ama knk elementler gerçek bunu biliyorsun dimi.
Ada: Doğa ciddenmi?
Ada alnını ovalar'ken derin bir iç çekti ve ardından konuşmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GARİP BİR DÜNYA
Mystery / Thrillerkitap kesinlikle bana aittir izinsiz almayın veya çalmayın kendim emek vererek yazıyorum beğenirseniz ne mutlu bana