Σημαντική σημείωση: Ως συγγραφέας του συγκεκριμένου βιβλίου επισημαίνω ότι δεν έχω σχέση με την αναδημοσίευση του στο teenfic και διάφορους ιστότοπους. Αν διαβάζετε δικά μου έργα σε ιστοσελίδες εκτός του Wattpad, σας πληροφορώ ότι βρίσκεστε σε παράνομη ιστοσελίδα που παραβιάζει τα πνευματικά δικαιώματα των συγγραφέων κλέβοντας τον κόπο τους και σας εκθέτει σε απειλή εισβολής κακόβουλου λογισμικού και ιών.
Εγκαταλείψτε την συγκεκριμένη ιστοσελίδα και διαβάστε τις ιστορίες μου στην εφαρμογή.
Η ζωή της Ερμονίας μόνο δυσκολίες είχε και στερήσεις, στερήσεις πολλές. Πως να μην τις είχε αφού ήταν κορίτσι φτωχής οικογένειας. Οι δικοί της υπήρξαν αυστηροί στριμμένοι, κακοί και άδικοι συχνά μαζί της.
Στο χωριό αυτό ήταν σαν να σταμάτησε ο χρόνος και έμεινε στη δεκαετία του 50, παρότι είχε μπει το έτος 2007. Δεν διέθεταν όλα τα σπίτια των χωρικών ίντερνετ. Το μόνο πράγμα που φανέρωνε μια ένδειξη τεχνολογίας στο σπίτι της οικογένειας της Ερμονίας ήταν ένα σταθερό τηλέφωνο καθώς χρήματα για υπολογιστή δεν υπήρχαν.
Η Ερμονία είχε ασχοληθεί με πολλές δουλειές τα τελευταία δύο χρόνια. Πότε ως εργάτρια γης, πότε σε παγωτατζίδικο-κρεπερί της διπλανής κωμόπολης όπου μαθημένη υπέρτατα στην μαγειρική και την ζαχαροπλαστική καθώς ήταν, δημιουργούσε ονειρεμένα παγωτά και κρέπες. Παγωτά με πλουμιστά χαρακτηριστικά σε διάφορες γεύσεις... σοκολάτα, βανίλια, φρούτα καραμέλα. Κυρίως ως καμαριέρα σε ξενοδοχεία δούλευε το μεγαλύτερο διάστημα και έκανε μικροθελήματα στους τουρίστες που ζούσαν σε ενοικιαζόμενα δωμάτια της περιοχής. Οι πελάτες ήταν ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες της, όμως ο συνολικός μισθός της δεν την ευχαριστούσε αφού δεν την πλήρωναν αδρά.
Ντρεπόταν που το έλεγε στον εαυτό της, όμως οι γονείς της δεν είχαν ξεφύγει πέρα από τα όρια της κωμόπολης τους και των χωριών της περιφέρειας. Υπερβολικά αμόρφωτους τους χαρακτήριζε. Το μόνο που ήξεραν ήταν να μεγαλώνουν με αυστηρότητα ξεπερασμένων εποχών την ίδια και τον αδερφό της.
[...]
« Θα φύγω μαμά, θα πάω στη πόλη της Βαρκεμίας ».
« Είσαι τρελή παιδί μου; Δεν θα σου επιτρέψω ούτε να το σκέφτεσαι ».
« Γιατί καλέ μαμά; Που είναι το φοβερό σε αυτή μου την επιθυμία αν τη κάνω πράξη;»
YOU ARE READING
Ρόδινες σχέσεις (παύση-υπό επεξεργασία)
RomanceΗ ζωή δεν πρόσφερε τις χαρές της και δεν φέρθηκε με γενναιοδωρία απέναντι στην Ερμονία. Από τη φτώχεια ανήλθε στην κοινωνική βαθμίδα, αφού έγινε σύζυγος του πλούσιου Σέλευκου. Απ την ευτυχία προσγειώθηκε απότομα στη δυστυχία και την απογοήτευση και...