B) Ο διαλυμένος γάμος

32 5 1
                                    

 Κάθισαν στο πρώτο ελεύθερο παγκάκι που βρήκαν στην οδό όπου κινούνταν την τελευταία μία ώρα με κουρασμένα και εξαντλημένα πόδια καθώς οι δυνάμεις τους βρίσκονταν σε χαμηλό επίπεδο. « Τι θα κάνουμε τώρα, που θα πάμε; Το ήξερα πως δεν θα μπορούσαμε να βρούμε τόσο εύκολα μια θέση εργασίας στη πόλη και στο συγκεκριμένο λαμπερό πρωτοκλασάτο κτίριο  της εταιρείας » αποφάνθηκε απελπισμένη και απογοητευμένη η Τίνα.

«Δεν θέλω και δεν πρόκειται να γυρίσω πάλι στο χωριό, αν αυτό πήγες να πεις » τη διέκοψε σκληρά και αυστηρά η Ερμονία. Ήταν αποφασισμένη,  θα έμενε στην μεγαλούπολη και θα έκανε το παν να βρει δουλειά... ακόμα και αν ήταν να γυαλίσει με σκούπα τα ακριβά πλακάκια και πατώματα όπως αυτά της εντυπωσιακής εταιρείας, από την οποία έφυγαν πριν λίγο με πεσμένο ηθικό. Ήταν σημαντικό να πείσει τη φίλη της να την ακολουθήσει σε αυτό που ήθελε μόνο η ίδια. Τη δική της επιθυμία για αυτά που θα σκόπευε και θα έμελλε να πραγματοποιήσει.

[Σπούδασε θεατρολογία και έμαθε πολλά και χρήσιμα για το επάγγελμα. Όμως τώρα χρειαζόταν να χρησιμοποιήσει τις γνώσεις, μέσα, τρόπους για να αναρριχηθεί κοινωνικά ].

 Η Ερμονία δοκίμαζε και πρόβαρε διάφορα φορέματα στο κατάστημα όπου πήγε να διαλέξει για μια απ τις εμφανίσεις της στο θέατρο. Έπρεπε να βρει ένα εμφανίσιμο, επίσημο,  εντυπωσιακό φόρεμα στα  μέτρα της ραμμένο. Για αυτό στεκόταν με υπομονή και πείσμα μπροστά στο καθρέφτη. Ένας άντρας εντυπωσιακός όμορφος εκλεπτυσμένος και κοσμοπολίτης, έκανε την εμφάνιση του στο ίδιο μαγαζί με φορέματα για χάρη της αδερφής του και την αντίκρισε. Τη λεπτοκαμωμένη γλυκιά  μικρότερη του κοπελίτσα. Είχε πορτοκαλο-καστανά μαλλιά, μακρύ λαιμό, λευκό δέρμα σαν το πιο όμορφο στρώμα χιονιού, λεπτότατο σώμα με ελάχιστες καμπύλες. Το φόρεμα που της εφαρμοζόταν υπέροχα, ήταν άσπρο με χρυσαφένια κεντήματα και ζώνη γύρω απ τη μέση του.

« Δεσποινίς μου ελπίζω και εύχομαι η μοίρα και το πεπρωμένο να κανονίσει να ξαναβρεθούμε απ κοντά, για να θαυμάσω την  της αθώας, ξεχωριστής μαγευτικής σας ομορφιάς και να εισέλθω στη καρδιά σας » την φλέρταρε επιδέξια, με διάθεση ρομαντισμού και σεβασμού της γυναικείας της χάρης...

«Υπάρχει κάποιος σημαντικός λόγος που σε κάνει για να αποφύγεις τη πρόσκληση συνάντησης πρόταση μου; »τη ρώτησε με παιχνιδιάρικο δήθεν απορημένο χαμόγελο. Η Ερμονία αισθάνθηκε ταραχή και αμηχανία από το κλοιό συναισθημάτων που της προκαλούσε εκείνος ο άντρας αλλά κατάφερε να απαντήσει με σιγουριά και θάρρος.

Ρόδινες σχέσεις (παύση-υπό επεξεργασία)Where stories live. Discover now