7~

71 12 6
                                    

//Medya Talia Loura Black//

Sabah Madam Pomfrey çıkabilirsin dedikten sonra hazırlanıp çıkmıştım. Talia dün hiç yanıma gelmemişti trip atmam gereken konular olduğu için ilk zindanlara indim Talia buradaydı. "Öhm!" beni görünce şaşırmıştı kolumdan tutup yanına çekti. "Vic Vic Vic dün neler olduu biliyormusun." olay var abow "Nasıl bilebilirim dün hastane kanadındaydım-" yeni aklına gelmiş gibi bir bakış attı "Dün Cedric'i gördüm, biraz konuştuk ve beni Hogsmade'e kaymak birası içmeye çağırdı" mutlu olduğu her halinden belliydi Talia'nın "Talia'yı kaybettik elveda Bayan Black..." böyle dememle gülmeye başlamıştık.

Hogsmade deyince aklıma Harry için aldığım izin kağıdı geldi. Tabiki Remus'u ona yem etmeyecektim! Talia ile birlikte hoplaya zıplaya Remus'un dersine gittik, ama zaten derse başlamışlar bir anda bodozlama daldığımız için herkes -tabi Slytherin bize onaylamayan bakışlar atıyordu- "Üzgünüz biraz lafa dalmış olabiliriz" dememle karnıma Talia'dan bir dirsek yemiştim. "Bayan Potter ve Bayan Black, birdahakine geç kalmamaya çalışın" dedi Remus. Kafa sallayıp yerimize geçtik. Böcürtün ne olduğunu söyledi-söylettirdi ve uygulamaya geçtik Neville'in böcürtü nenesinin kıyafetini giymiş gibi oldu, Ron'un böcürtü paten kaydı, ismini unuttuğum kızın böcürtü palyaçoya dönüştü. Sıra bendeydi ileri geçtim.

Böcürtüm şeklini aldığında ben vardım yerdede Remus, Tonks, Fred, George, Harry, Talia, Draco gibi gibi kişilerin cesedi vardı benim böcürtümdeki ben "Kurtaramadın onları hepsi senin suçun." diyordu.

Aklımda gerçekten kurtaramazsam ya ölürlerse düşünceleri geçerken gözyaşlarıma engel olamadım. Remus önüme geçti ve kendi böcürtünü gördü "Riddikulus!" Harry yanıma geldi "Tamam Ria, geçti hadi gidelim" beni tutup kaldırdı ve bahçeye doğru götürmeye başladı. Ben hala ağlıyordum Harry'ye sarıldım ve "Sizi kurtarıcam Harry söz veriyorum" ne olduğunu anlamamış gibiydi. Bir zahmet anlama!

Cebimden çıkardığım Hogsmade belgesini Harry'e verdim "Harry Hogsmade'e bununla gideceksin. Bende gelicem ama kaçak olarak, bana görünmezlik pelerinini verebilir misin?" kafasını salladı Gryffindor ortak salonuna doğru yürüdük geldiğimizde içeri girip pelerini bana verdi. Teşekkür edip Weasley ikizlerini aramaya başladım.

İkizler oturup nasıl şaka yapabiliriz diye düşünüyorken arkalarından yaklaşıp "BÖÖÖ" ikisi de yere düşmüştü "Ah- Victoria ödümüzü patlattın"  asamı  çıkarıp Weasley ikizlerine doğrulttum "Şimdi Çapulcu haritasını bana mı veriyorsunuz yoksa ben mi alayım" sırıttım. Titrek bir şekilde bana uzattıkları haritayı aldım "Teşekkürler çocuklar!"

Büyük salonda yemek yedim "Biraz konuşalım mı Lily?" yanıma gelen Harry'e kafa salladım "Lily, Sirius Black bizim peşimizdeyken kızı ile arkadaş olmak... Babası ile iletişimde olabilir ve sana zarar gelmesini istemiyorum" Talia. Bana. Zarar. Vericek. Şuan yüzümün şekilden şekile girdiğine yemin edebilirim "Harry, Talia kendimi bildim bileli yanımda ona sonsuz güvenim var merak etme." el sallayıp yatakhaneye indim ve uyudum

~
~
~
~
~
Vote ve yorum vermeyi unutmayın~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 06, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝓟𝓸𝓽𝓽𝓮𝓻 İ𝓴𝓲𝔃𝓵𝓮𝓻𝓲 (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin