Merhaba arkadaşlar yeni bir hikaye olduğu için ilk bölümler hızlı gelicek yani boş vakit
buldummu yazıcam iyi okumalar...
'''''Yalan sevgilim.. İnanma ellere..
Kapılıp düşlere bana sitem etme..
Hiç mi hissetmedin ah bendeki yüreği..
Ben sadece seni.. Hep seni sevdim..
Inan sevgilim.. Bir ben bilirim..
Hasret acısı içimde saklı..
Yaşadığım herşey yüzümde yazılı..
Ben sadece seni.. Hep seni sevdim..
Seviyorum deli gibi ölümüne..
Yaşıyorum acısını bile bile..
Sevabını, günahını çekiyorum..
Yüreğimle seviyorum..
Aman Allah'ım kaç yıl oldu...
Bu aşk içimde yandı kül oldu...
Ya beni kavuşturya beni öldür...
Bu aşk artık acıyla doldu...'''''
Sabahın ilk ışıklarıyla gözlerini araladı baran..Ellerini gözlerine siper ederek doğruldu yatağından saate doğru baktıgında 8'e geldiğini görünce hızlıca kalktı yerinden..
- Aşkım geç kalmışım niye—
diyecek olduğunda sustu baran boğazında oluşan yumru yutkundurmuyordu bile sustu ve kalbinin içindeki feryatlara kulak kabarttı..
Her sabah öperek uyandırılıyordu genç adam alışamamaştı işte onsuzluğa kim alışırdı ki zaten suskunluğa yoksunluğa..Kaybetmişti karısını baran hayat arkadaşını güzel gözlü sevdasını..
Tam bir yıldır tek başınaydı yalnız yaşamak koymuyordu da onsuz yaşamak çok berbat olandı işte.. Ev de kendisi gibi sessizdi bomboştu ama çektiği acı fersah fersah belli ediyordu.Baranın yoldaşıda yarenide acı olmuştu ama alışmak zorunluluk olduğundan katlanmak mecburiyet halindeydi bundan sonraki hayatında...
Yüreğine çöreklenen sıkıntıdan kurtulmak için derin bir nefes aldı baran yolunu banyayoya çevirip alalacele işlerini halledip kıyaflerini giyerek çıktı evinden , arabasına atlıyarak sürdü emniyete herzamanki gibi...
Emniyete geldikten sonra ofisine geçerek yerleşti yerine masasındaki kalın kalın dosyaları görünce yüzünü burşturmadan edemedi bu kadar dosya fazlaydı..
- Ela bak bakalım buraya..diye seslendi. Ela da
-Buyrun başkomiserim..diye yetişti imdadına.
- Ela bana bir kahve getirirmisin?..diye sordu bir kahve iyi gelecekti ona yoksa sabah sabah bu karamsarlık fazlaydı...
Derin bir nefes alan baran hala bir sonuç elde edemedikleri dosyayı eline aldı 2-3 ayı aşkın süredir uğraştıkları bu dava bir sonuç vermediğinden amirleri de sorup duruyorlardı ve Baran hayatında ilk defa aleyhine işleyen süreyle hala bir yol katedememiş olmanın sıkıntısını yaşıyordu..
-Buyrun başkomiserim diyen elaya baktı.Dosyayı kapatarak aldı eline kahvesini sıcaklığını buram buram hissediyordu bütün avcunu doldurdu kahve bardağıyla elleri sıcaklığından dolayı yansada aldırış etmedi..Yüreğinin ayazlarda kalmış her bir zerresi ısınacaksa bir nebze de olsa razıydı cayır cayır yanmaya..oysa yüreği çok yakında kavrulacaktı en haşmetlisinden bilemedi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖREV
General FictionBir görevdi hayatın girdabina sürükleyen.. Gururla yaptigi meslegi bu sefer çok fena çelme takmisti Baranin kaderine kederine.. Kendisine verilen gorev icin tum hayati degismisti hic tatmadigi duygularin yogunlugu vardi Barinin yüreginde.. En güzel...