ALARM

97 5 11
                                    

İphoneumun alarmı öterken uyumak imkansızdı tıpkı kara atlı prensimin gelemeyeceği gibi uzak bir hayal....

Neden beyaz değil biliyormusunuz çünkü herkes beyaz ister ben siyah ben diğerlerinden farklıyım benim prensim beni gelinlikle evden alırken siyah at ile beni hayalimizdeki 1+1 eve götürecek ve beni kendinin yapacak.

Ah neyse yine hayallere daldım kalkıp okula gitmeliydim.
Hemen ayağa kalkıp külotlu çorabın üstüne mini eteğimi üstüne ise gömleğimi giydim şu an tam sürtüklere benziyordum.

Kendi kokum vanilyalı olduğu için parfüm sıkma gereği duymadım ve yanaklarımı pembeleşsin diye sıktım çünkü makyaj yapmayı bilmiyordum çünkü makyaj bence özgüvensizlik kaynağıdır.

Müge Anlı'nın programının sesi geliyordu ve direkt aşağı indim. Televizyondaki kız kocaya kaçmıştı annem televizyona bakarak cık cıkladı.
Sonradan okula geç kaldığımi hatırladım hemen bir kızarmış ekmek alıp arkadan bana bağıran annemi umursamadan ayakkabımı giymeye çalıştım.

O saniyede kapıdan taksi geçti ben hemen taksiyi durdurdum ne şans ama arabada ultra meteor yakışıklı bir çocukta diğer kapıdan bindi. Donakaldım bağırarak in şu arabadan ilk ben bindim dedim
O da bana asıl ilk ben bindim diye çekirdi.

Sana hakaret etmek isterdim ama benim minnoş saf kalbim buna izin vermez tamam mı dedim.

O da elini omzuna attı ve hallederiz dedi.
Hemen bağırdım ve dokunma be bana dedim.
O da naz yapma güzelim dedi. Bende şaşırdım guzelimmi demişti kalbim hızlı hızlı atmaya başladı yasaktı ama tatlıydı da sonra tamam dedim.
O adresi söyleyince farkettim ki aynı yere gidiyorduk okula gelince benim de indiğini görüp ne oldu bakıyorum peşimden ayrilamiyorsun 😉 dedi.
Saçmalama buraya gelecektim dedim
O da peki diyip ilerledi

Sınıfa geldiğimde Onun da bu sınıfta olduğunu gördüm tek yer onun önündeki siraydi gidip oraya oturdum 5 dakika sonra hoca geldi ve yoklama almaya başladı ve ismimi söyledi Şehri Lara Güneacan?
Burada dedim sonra
Verdi kurt? Dedi
O da burada diye bağırdı ismi çok çekiciydi (jdjsjsbdksbssjj) demek adın Lara dedi evet ama daha çok Sehriyi kullanıyorum dedim Tamam öyle deriz güzellik dedi yine aynı şeyi yapıyordu beni kendine cekiyordu.

Gün gitmişti bütün günü Verdi'nin yaptığı saçmalıklarıyla gecirdik
Tanrıya şükürler olsun ki bugun de bitmişti.

Okulun kapısından çıkarken uzun siyah bir limuzinin icendeki siyah adamlar Şehri hanım siz misiniz diye seslendi evet benim dedim sizi babanız sizi çağırıyor bende şaşırdı N-nasil yani B-b-a-babam mı adam mal mısın der gibi baktı evet şehri hanım dedi hızla koşarak uzaklastim.
Eve gittim lanet olsun ki annem yine prasa yapmıştı. Anneme gidip olanları anlattım o da şaşırdı ve öyle kişilere yaklaşma dedi tamam annisko dedim ve yukarı çıktım ve yatmadan önce telefonuma gelen mesajı görmeden uyuya kaldım.

054**:Nasılsın Şehri umarım iyisindir.

Herkese merhaba dünyanın en cringe hikayesine hoşgeldiniz sizce ŞEHRİ LARA GÜNEAÇANIN yeni maceraları en olacak mesaj atan kim hep beraber göreceğiz

Hehheheheheheheh

KANATLI MAFYA VAMPİR AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin