The hobbit

20 0 0
                                    


In een hobbithol woonde een hobbit. Zijn naam was Thorin. Thorin de hobbit ontmoette ooit een tovenaar en haar naam was Gandalina. Thorin herkende Gandalina eerst niet, maar toen wel. Thorin zei ben jij degene met het prachtige vuurwerk en Gandalina zei ja dat ben ik. Gandaline vroeg Thorin of hij mee wilde doen aan het avontuur en Thorin zei nee en ging terug naar zijn hobbithol, toen ging Gandaline weg, maar daarvoor tekende Gandaline een bord voor de deur en toen ging ze weg. Later die dag kwamen er 2 dwergen aan de deur kloppen, Dwalin, Balin. Toen zei Thorin dat ik van bezoek houd, maar dan moet ik ze goed kennen. Toen die twee binnenkwamen aten ze meteen iets en maakten ze chaos toen er een paar seconden later nog een keer werd geklopt en dat was Kili, Fili. Toen werd er nog een keer geklopt en het waren Dori, Nori, Ori, Oin, Gloin, Bifur, Bofur, Bombur. Een paar seconden later werd er opnieuw op de deur geklopt en dat was Biblo Balings. Gandalin stelde Thorin voor aan Bilbo Balings. Gandalina zei over Dit is Thorin de hobbit. Bilbo Balings vroeg Thorin of hij enige gevechtservaring had en Thorin zei dat hij ervaring had met muizen. Toen Bilbo Balings zei dat je meer op een koopman lijkt dan op een inbreker, lachten alle dwergen. Toen alle dwergen goed aan het eten waren, zei Thorin in een hoek tegen Gandalina Kijk hoe mijn hobbitgrot eruit ziet het ziet eruit als chaos Kili en Fili waren op het moment (toen Thorin en Gandalina aan het praten waren) borden aan het gooien, Thorin vond dat niet leuk heel veel. Seconden later nam Gandalina Thorin mee naar een kamer, Gandalina zei tegen Thorin dat als je met ons meegaat je niet terugkomt, je terugkomt, maar je zult niet dezelfde blijven. Toen zei Thorin nee. Ik ga niet mee op je avontuur. Toen Thorin was weggelopen omdat hij Gandalina's verzoek had afgewezen, waren Oin en Bilbo Baggings aan het praten en Oin zei dat we geen inbreker hebben, we zijn hopeloos. Bilbo Baggins zei nee. De volgende ochtend stond Thorin op uit zijn slaap, hoorde geen geluid en keek in zijn hobbithol, maar we waren niet te zien. Iedereen was al vertrokken toen Thorin het contract zag om een ​​inbreker te zijn. Thorin bedacht zich dus hij wilde toch op avontuur gaan. Hij rende en rende. Hij was eindelijk bij de groep van Bilbo Baggins. Thorin liet het contract zien dat hij ondertekende. Hij gaf het contract aan Gloin. Gloin controleerde met een bril of alles in orde was, of Thorin het echt ondertekend had en Gloin zei ja, het contract is in orde, Top. Gloin zei welkom bij de groep van Biblo Baggins. Bilbo Baggins wil Thorin een pony geven, maar Thorin zei dat ik zal lopen, dat is veel beter, maar Kili, Fili tilde Thorin op en zette hem op een pony toen Bilbo Baggins onderweg was met zijn dwergen. Thorin schreeuwde van Oh, nee. Ik ben mijn zakdoek vergeten. Dat is geen probleem zei oin, ik geef je iets en scheurde een stuk van zijn kleren af, hij gooide dat stuk naar Thorin en zei: hier kun je dit gebruiken. Onderweg ontmoetten ze een elf en haar naam is Galadriel. Galadriel was verliefd op Bilbo Balings. Ze was verliefd op hem, maar ze wist nooit of Bilbo Balings verliefd op haar was. Later die tijd zei Bilbo Balings tegen Galadriel of I love you en Galadriel was super blij. Ze zei hetzelfde terug. Ze omhelsden elkaar. Lange tijd later hadden de dwergen geen onderdak, dus mochten ze overnachten in Celeborn. Dezelfde dag later huilde Galadriel; Bilbo Balings. Bilbo Balings vroeg wat het is, mijn liefste Galadriel. Ze zei dat ik iets voor je heb en Galadriel gaf Bilbo Baggins een mooie elfenarmband. Toen kusten ze allebei, ze waren stapelverliefd op elkaar. Celeborn zag dat en hij was super boos, maar dat vertelde hij Galadriel niet. Galadriel en Bilbo Balings wisten niet dat Celeborn het zag, maar Celeborn wilde het later met Galadriel uitpraten, omdat de dwergen/elfen zich moesten concentreren op de orc, hoe ze de orcs moesten aanvallen. Iedereen was klaar voor de strijd om tegen de orcs te vechten, maar het waren minder mannen, dus kregen ze hulp van Gandalina en een grote groep elven, ze vochten tegen de orcs, de orcs waren erg sterk, maar ze kregen hulp van Legolas Legolas is een elf/hij is dapper en heeft grote moed. Ze vochten tegen de orks. Thorin moest de arksteen van Smauglina de draak nemen. Dat deed hij en Thorin heeft een geheim wapen, de ring die hij van Smeagol/Gollum heeft gestolen. Het was moeilijk om de arkensteen te krijgen, maar ten slotte nam hij de arkensteen, maar vertelde Bilbo Balings dat hij het niet kreeg, hij probeerde Bilbo Balings niet te verraden, hij probeerde hem alleen te beschermen. Later die tijd deed Bilbo Balings raar, omdat hij de drakenziekte had en dat is niet goed, want hij wilde al het goud dat Smaugalina had voor zichzelf houden en geen mensen redden. Bilbo Balings wilde alleen oorlog. Hij wilde niets doen tegen de oorlog die hij zelf had gecreëerd, maar later keerde Bilbo Balings terug naar normaal. Hij werd weer de oude. Bilbo Balings is terug. toen vochten alle dwergen en Bilbo Balings tegen de orks, er waren meer dan 10.000 duizend orks, er waren veel doden. Ze vechten voor de eer. Filli werd gedood door 1 orc en Kili en Bilbo waren erg verdrietig. Kili werd boos, dus ging hij vechten met de orcs, maar later werd Kili gedood door orcs. Tauriel was verdrietig, ze huilde dat Kili dood was. Legolas vocht in de strijd, hij schoot al zijn pijlen op de orks. Het was oorlog. De dwergen en de elven en soldaten vochten tegen de orks. Onlangs vocht Bilbo Balings tegen de grote ork, hij had de leiding, maar de ork stak Bilbo Balings neer, daarna stak Bilbo Balings de ork terug en de ork is dood. Het trieste verhaal is dat Bilbo Balings ook sterft, omdat hij het niet had kunnen overleven. Alle dwergen en Gandalina waren verdrietig dat de leider Bilbo Baggings dood was. Ze begraven Bilbo Balings. Thorin nam afscheid van de dwergen en Gandalina. Galadriel was erg bedroefd dat Bilbo Balings dood was, omdat ze smoorverliefd op hem was. Eerst zei Celeborn dat dit geen echte liefde was, maar nadat Bilbo Balings stierf zei hij dat dit echte liefde was. Toen vroeg Galadriel hoe je celeborn kende? Celeborn vertelde Galadriel dat ik vanaf het begin luisterde, ik kon niets tegen je zeggen omdat het tijd was om tegen de orcs te vechten en ik wilde je Galadriel geen pijn doen. Celeborn vertelde Galadriel dat ik vanaf het begin had geluisterd, ik kon niets tegen je zeggen, omdat het tijd was om tegen de orcs te vechten en het was niet mijn bedoeling om je Galadriel pijn te doen. Toen gaven Galadriel en Celeborn een knuffel. Later was Thorin eindelijk thuis, maar de spullen werden uit zijn huis gezet, omdat de andere hobbits dachten dat Thorin dood was, maar dat was niet zo, dus moesten ze alle spullen teruggeven aan Thorin. Veel... Veel... Veel later werd Thorin 111, wat betekent dat hij jarig is. Gandalina en alle andere hobbits kwamen op Thorins verjaardag. Frodo is een verre neef van Thorin... wordt vervolgd................................... .. .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 16, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The hobbitWhere stories live. Discover now