Capitolul 4. Ganduri intruse in mintea complexitatii.

92 2 0
                                    

Ajunsă acasa, m am apucat de teme, sperând ca îmi vor lua gândul de la cele întâmplate in decursul zilei de astăzi, însă chiar mai rau a fost... gandurile îmi zburau in toate partile, am început sa plang. Mi am luat husky ul siberian si am iesit la vânătoare sa ma mai racaoreac puțin. In văzduhul inalt gandurile Creșteau si mai apărător.
Monologul lui Angi:
Tu fată, cat de bolungă sa fii? Era si logic ca un bagabont nu ar sta cu o fata cumulata si cuminte ca tine. Dar totusi, îl vedeam dispus sa îmi descopere universul, sa descopere toate ecuațiile la mate pe care trebuia sa le știe demult pt bac, când ii explicat îl vedeam pierdut in ochii mei si cu siguranta frumusetea mea l-a facut sa se piearda, nu matematica. Sau oare? Neeeh, cu siguranta era pierdut in ocii mei. 

Dialog cu cainele:
Angi: tu ce crezi, lumina ocilor mei?
Cainele: Ham Ham, a lătrat cainele feroce.
Angi: Asta e!!! Husky siberian frumos si halb nu ai idee ce idee mi ai dat, ai dreptate! Normal ca el nu ar fi stat cu o tocilara, trebuie sa devin si eu dura !!!
Am luat arcul, pușca si toporul cu care am venit si am plecat Spre casa. A si bineînțeles sa nu uit de husky si de elanul pe care l-a capturat .

Snik- Ultima noapte de cruda răzbunare, întâia noapte de dulce răzbunare. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum