Det var en gång en flicka som heter derin hon satt en gång på sofan där hemma och lyssnade på the fooo's låtar när hon plötsligt fick ett sms av sin kompis Lea (DERIN DET ÄR SOS GISSA VAD SOM HÄNT THE FOOO ÅKET TILL USA!!!) Derin smsar Lea tillbacka och skriver (VAA HUR SKA JAG NU FÅ TRÄFFA THE FOOO:(!!)så Derin blev så ledsen att hon fick ta saken på egen hand! Hon hakade sig in i the fooo's mail där hittade Derin ett mail där det stod vilken dag och tid dem hade bokat sitt flyg till USA.Dem skulle åka just dena dagen så Derin hade inte lång tid på sig att göra sig i ordning (1timme senare) Derin kollade klockan och sa (Ohh nej jag är försenade NEEJ) så hon sprang till flygstationen men planet hade lyft från marken så derin sprang efter flygplanet enda till USA. (20timmar senare) Derin var framme i USA och var helt utmattad så hon krokade med en stolpe och föll ner på marken och låg där i 1månad efter 1 månad så vaknade Derin och the fooo hade åkt tillbacka till Sverige . The fooo fick höra att Derin hade gått hela vägen till USA så tyckte dem synd om Derin och åkte till henne och gav henne biljetter till deras konsert och gav henne Pressenter och kramar sedan skulle dem åka tillbacka till Sverige och dem glömde kvar Derin i USA så Derin sprang efter flygplanet enda hem till Sverige då hon krokade men enu en stolpe och slog i huvuden derin vaknade upp efter 3 timmar och gick hem med en burk huvudtabletter SLUUUUUUT.
YOU ARE READING
Ett galet fan!
FanfictionDen här bärettelsen kommer handla om en av mina vänner Derin hon älskar verkligen The Fooo Jag med dena bärettelsen skrev jag i skolan så nu får den komma ut i Wattpad Derin denna är till dig