Kacaj és beszélgetés zengi be a termelőföldet. Elérkezett a nyári szüret ideje,amit a szigeten maradt hölgyek végeznek el,mivel férjeik távolban tárgyalnak más népekkel.
Kukorica tengerben úszik a víz mellet művelhető partszakasz. Nádból és vékony faágakból font kosarak azok amik kibukkantak a rengeteg közül,s azok is telis-tele élelemmel. A hölgyek fejeiken egyensúlyozva viszik a tárolóhelyekre ,s közben figyelnek gyermekeikre.
A part mellet az idős sámánasszony meséket mond a gyerekeknek ,amelyek nem anyjuk lába mellet futkároznak.
A fehér bőrű ember közelebb és közelebb lépet a kíváncsi ám bátor lakóhoz. Kezébe adott egy vasat és így szólt: ez a pénz! Ezzel élünk! -mutassa fel az említett tárgyat a hölgy. Nem a szokásos mesék szeretője ,de olyanokat is elmond hébe-hóba.Az éneklés ,a csevegés és a mesélés abbamarad. Hirtelen letelepszik a legnagyobb csend és a távolba fülelnek. Dob szó. A törzs férfijai érkeznek haza!
A hölgyek szinte kosaraikat eldobva sietnek a vízhez és figyelik a közeledő csónakokat. A gyerekek apjuk után kiabálva szaladnak be mosolyogva a vízbe. Partra érkezve minden idős és ifjú családja nyakába borul.
A törzsfőnök kiszállva a legnagyobb és egyben legdíszesebb tutajból néz mosolyogva körül.
Népem újra egységben és épségben! Érzem a szeretet a levegőben testvérim! -boldogság sugárzik ki a törzsfőnökből,aki felé a törzs idős sámánja sétál.Jó újra és épségben látni téged barátom!-szól reszketeg hangján a sámánasszony és meghajol a törzsfőnök előtt.
Szintúgy barátom! Örülök ,hogy látlak és a népem tagjait. Ám egy ember hiányzik. -néz körbe a férfi ,s tekintetét visszavezeti a sámánra. -Hol van egyetlen fia,Taehyung?
Oh barátom! Taehyung olyan mint az édesanyja volt. Olyan akár a víz! Útja kifürkészhetetlen és tele van élettel. De érkezéseteket hallva rögtön itt terem!-magyaráz a sámán ,s közben a vizet figyeli. Igaza volt az idős embernek. Taehyung a maga útját járta. Senki se szabhatott neki határt.Apám!-csendül fel egy édes mégis mély orgánú hang a fák közül. A léptek felgyorsulnak és a törzsfőnök kezeibe csapódik egyetlen fia. Szorosan ölelik egymást és az apa fia fejére nyom egy csókot.
Óh édes fiam! Annyira hiányoztál!-mondja mosolyogva a törzsfőnök fia arcára tekintve.
Te is nekem apám! Örülök hogy újra közünkben leszel!༻⏝༺༻⏝༺
A nyugodt tenger habjait lovagolja egy eltéved hajó. Utasai felfedezők ,kik új földekért esengnek. Aranyat és kincseket akar nagy részük találni ,s többi csak megismerné az ismeretlent. Ha az ember ismeri a pénz ,mohóvá teszi és elfakítja eszméjét.A hajó mellet delfinek bukkannak fel néhányszor, vagy pár bálna farokcsapás látszódik a messzi tájban.
Káprázatos és egyben vérfagyasztó. Elég egy rossz pillanat és egy csapás,s a hajó simán felfordulna.SZÁRAZFÖLD A LÁTHATÁRON! ISMÉTLEM SZÁRAZFÖLD A LÁTHATÁRON!- hallatszik a kiabálás az árbócrúd tetejéről. Csizmák talpának csikorgása zeng az öreg,koszos lakkozott falapon. A legénység kíváncsian figyel ,majd készül a partraszállásra.
Kapitányuk csillogó szemekkel kezd mászni a hállon fel a zászlórúd közepéig. Jeon Jungkook egy világhírű felfedező és kapitány. Sok híres szigetet lelt már fel ,ahova azóta emberek költöztek ,s élik mindennapi életüket. A sziget hatalmas. Domborlatai elképesztők,tengerparja gyönyörű és el se lehet képzelni ,hogy a hatalmas erdő milyen rejtelmeket tartogat.
Partaraszállunk! Maga Jung és Lee jönnek velem! A többi a hajón marad!-jelenti ki magát a kapitány ,mire egy hangos igenis szóra előkészítették a csónakot. Lemászva a hállóról mászik be rögvest a csónakba a kapitány három segédjével együtt. Közös erővel evezik át a partról visszacsapódó hullámokat. Közel érve a homokhoz a kapitány kiugorva a kis csónakból lépdel az új,felfedezetlen szigetre.
Vár az új kalandokra ,az új állatokra,a növényekre. Ám eggyel nem számol ,azok pedig a sziget őslakosi ,kiknek életét nem jó felforgatni.
YOU ARE READING
Titkos Föld
FantasyJeon JeonGuk egy híres felfedező ,aki új csoportjával hajóútra indul. Felfedezik a tengert,és a benne elbújó szigeteket. kim Taehyung egy őshonos törzs tagja. Méghozzá a törzsfőnök fia. A természet és az állatok töltik ki mindennapjait . Ám egy n...