A tábrotűz körül ül a törzs apraja és nagya. A férfiak egyesével mesélik el kalandjaikat a feleségeiknek és gyermekeiknek. Taehyung mosolyogva fonyja egy kislány haját és figyel a történetekre. A legnagyobb állma ,hogy felfedezze a szigeten kìvüli éllővilágot,ám édesapja rettenetessen félt. Olyan mint amilyen édesanyja volt távozása előtt. Ha megérezte a szél süvítését az ereiben felpezsdült a vér,minden egyes porcikája bizseregett.
A kiváncsisága vezette a fiatal nőt a túlvilágra. Taehyunggal szíve alatt kalandozott ,egy barlangban a hegy oldalában. Sziklaomlás végeredmenyekor bentragadt és Taehyungot ott szülte meg. Pár napjára ra megtalálták őket ,de a szervezete annyira legyengült ,hogy a fiát édesapjára hagyta ,s ő távozott. A törzsfőnök ezért félti egyetlen fiá ,nehogy anyjához hasonlóan végezze.
És képzeljétek! Az úton Juta beleborult a csónakkal a vízbe!-mondja az egyik katona nevetve. Hangos kacagás töri meg a kisebb csöndet ,s Juta feleségenek a rosszaló tekintetén mégnagyobb kacagás lesz.
Kész vagy drága-szól Taehyung kedvessen a kislánynak ,aki megköszönve a hajfonást fut oda szüleihez.Taehyung a vízre tekintve csodálkozik el egy kicsit ,majd néz fel az égre. A víz csapkolódik hullámokban a partra. Netán vihar lesz? De az égen eggyetlen egy felhő sem látható.
Apám,el kell mennem elvégeznem valamit-súgja édesapjának Taehyung ,s felkelve siet ki a házak közül.Egyenesen az öreg tölgyfáig fut. Ide szokott kijönni gondolkodni és a fa mellet lévő patakban néha megmártózni.
Bocsáss meg barátom-simít a fa héjkérgéje ,s az ágak segítségével felmászik a koronába. Megtartva magát bukkan ki a levelek közül.
Furcsa kocka felhők,de nem az égen. A fákkal egy szinten... miféle boszorkányság ez?
A felhők furcsán hullámoznak a szélben és rendkívül puhanak tűnnek. Van egy kisebb piros felhő is a nagy fehér felhők között.Taehyung szíve csak úgy kalapál. Az esze azt kibálja ,hogy fusson a hatalmas felhők felé és ugrojon közéük,hogy megnézhesse milyen puhák is igazából. De sötétedik...
Lemászva a fáról nézett körbe ,majd nemtörődve nemet mondó gondolataival kezdett el futni a felhők felé ,hátha valami kincset talál alattuk.A domb oldalánál kicsit oldalra nőtt fa törzsén stabilan megállva les ki a falevelek közül. 3 férfi száll ki egy csónakból. Halkan felkuncog a vicces ruházaton és tovább figyeli a 3 ismeretlen férfit. Ezt már jelentenie kellene apjának ,hogy a földön sápadtarcúak vannak. A legvicceseben felöltözött férfit figyeli. A fején védő van. Apja mutatott már neki olyat,azt tudják az eszközről ,hogy a fejet védi és valami sisaknak nevezik. A szél felbátorodva kezd el fújni ,s söpri magával a leveleket. A sisakot viselő idegen hangossan kezd el beszélni a másik 2 férfihoz. Érdekessen hasonló nyelven beszélnek. Ők is olyanok mint Taehyung?
A fiút egyre jobban vezérli a kíváncsiság és a fák takarásaiban közelebb merészkedik az idegenekhez. A törzsek mögöl kilesve figyeli a férfit. A lábán is ruha van,amit furcsál. Csupasz labbal jobban kötődsz a földhöz és jobban érzed a természetet is ,mint azokban. Ruháját végigvizsgálva tér az idegen arcára. Száját kicsit elnyitva csodalja meg a szinte hibátlan arcot. Szemei barnák ,s haja akár az ővé ,sötétbarna. Szemöldöke erős ,de egyben gyengéd vonalú. Szája telt és alatta egy kis barna pötty. Jobban megfigyelve arcát egyik szeme alatt egy kis heg van.
A tanulmányozás közben a fatörzset ölelve dől előre ,s bróbál maradni a zöldesék árnyékában.
Elámulásában észre sem veszi ,hogy az idegen elindult felé༻⏝༺༻⏝༺
Megérkezve a szárazföldre hatalmas mosoly ül ki arcára. Egy újabb éretlen föld ,amit társaimmal felfedezhetünk.Elképesztően gyönyörű!-suttogja Lee magának ,ám tisztán hallatszódott.
Hányféle felfedezetlen állat és növeny lehet ez a földön!-néz körbe Jungkook és a közelben lévő kis virághoz megy. A virág lila szirmai lassan váltanak sötét kékre . A virág szára tüskés ,s levele mintha megtépték volna. Érdekes és egyben gyönyörű növény.Jeon fülét egy kis motoszkálás üti meg. Hára pillantva lássa ,hogy 2 társa a másik oldalalon virágokat tanulmányoznak. Dehát akkor...valami állat van a közelében?
Kicsit alrébb mászva tekint meg egy fekete szempárt. Meghökkenve figyeli a kecses íveben végződő szemeket ,s próbál közelebb menni a szémélyhez. Hajótörött lenne?
Amint közelebb lépne hozzá a fekete szemek megijedve tekintenek rá ,s eltűnnek. A talpa alatt néha megreccsenő ágakat lehet csak hallani ,ahogy futó léptekben siet el a helyszínről.
Ki kell derítenie ki volt ő..
Hátra pillantva tásaira hezitál ,majd kezd el futni a személy után ,kicsit megérzései alapján.
YOU ARE READING
Titkos Föld
FantasyJeon JeonGuk egy híres felfedező ,aki új csoportjával hajóútra indul. Felfedezik a tengert,és a benne elbújó szigeteket. kim Taehyung egy őshonos törzs tagja. Méghozzá a törzsfőnök fia. A természet és az állatok töltik ki mindennapjait . Ám egy n...