1. úvod

0 0 0
                                    

Viem že základné informácie nikoho nezaujímajú ale musím ich tu pár dať

Volám sa Veronika  V škole to nemám ružové , neprepadám no nie som ani jednotkárka mám len pár kamarátov nie som moc obľúbená skôr vôbec kôli mojej postave. Rodinu mám veľkú a od smrti starkého sa tety strašne hádajú teta Terka a Alenka, je na vozíku no väčšinu hadiek začína ona už to celú rodinu sere. Mama ma nenávidí a vždy zomna chce spraviť jej ideálnu dcérenku ktorá je vždy slušná a vzorná kôli nej nechodím nikde s kamarátmi von už viac ako rok na prespávačke u kamarátky som nikdy nebola musím chodiť spávať o 9 večer. Otec je super je s ním sranda až nato že dosť často pije a je stále na počítači a hra šach. Súrodenca mám jedn3ho presnejšie 1 sestru ktorá má komanduje no je celkom ok.

Tí moji kamaráti, prvá je Lujza je s ňou sranda ale stále je len v Anime svete stále sa háda s Števkou ona je stále urazliva ale mám ju rada nevimenila by som ju a ako posledná Jesicca je to úplný opak Števky až moc rýchlo odpúšťa.

Ja sa snažím baviť aj s chalanmi nie preto že ich chcem ale preto že je s nimi sranda a vedia ťa pochopiť. Medzi chalanovi sa zahŕňa aj Aneška od jakživa bíva najviac s chalanmi.

Zoznamom vás s našou triedou:
1 skupinka: divný chalani Lukáš,Tom,Adrián, Maťo a Ema k nim chodí často tak aj ona
2 skupinka: Normálnu chalani Erik Rado Tobias Jožo Robo Filip Marcel Milan Matúš a Aneška
3.skupinka: nezaradený chalani Mišo Lukáš 2 Peter
4.skupinka: 1 baby: Rebeka Laura Klára (dvojičky) Elisa
5.skupinka:2 baby Števka Jesicca Lujza Ja
6. Skupinka:3 baby Linda Laura

Nie som ten typ dievčaťa ktoré sa maľuje a tak ja to ani neviem a zavádza mi to a strašne takže nosím často mikiny a pohodlné veci alebo niečo čo mi zakrije veľké brucho.
Teraz si píšem s jedným cápkom a je celkom fajn len nedokáže pochopiť že chcem aby sme boli len kamaráti.

Moje detstvo bolo dosť divné v škôlke som bola veľký samotár a s nikým som sa nebavila tak isto aj na prvom stupni chvalabohu som v piataku začala viac hovoriť a našla som si kamarátky.

Ak je niečo na niečo sa chcete
Opýtať tak sa pýtajte

Me Where stories live. Discover now