Dnes som mohla spať do kedy som chceli lebo sú prázdniny no zobudil má rachot a hneď na to uvedomenie si že dnes prišli prerábať dole kuchyňu super. Som u starkej. Po donútenia sa východu z postele som išla do kuchyne hneď som si dala raňajky bez nich by to nebolo dobré ráno, tak som si zohriala sendvič zo včera. V kuchyni bolo rušno lebo sa varil obed pre chlapov. Hneď som išla pomáhať bola tam riadna zima keďže bolo otvorené okno dokorán.
Od práce má vitrhlo klesanie. Oj Nie prišli bratranci Ondrej 5 Samuel 3 Matej 1 no ten tu nebol iba oni dvaja tak som musela prerušiť činnosť a ísť ich zabaviť boli to do 1 alebo 2 obeda neviem presne a potom konečne prišiel pokoj. Pohodlne som sa usadila do kuchyne a čítala, veľmi ma to bavilo. Neskôr prišla aj sestra a išla som volať s Lujzou lebo Števka je na ňu stále urazená myslela si že ju ohovárali aj keď to vôbec nie je pravda. Po asi trištvrte hodiny som zišla dole a zistila že robia večeru tak som sa rozhodla aspoň trocha pomôcť šak od obeda sedím na riti a nič nerobím. Chlebíčky sme mali za chvíľu hotové. Práve teraz išlo v Televízii bez servítky často to pozerávam no teraz tam bola volaká fitneska a varila všetko zdravé vyzeralo to farebné ale zle a podľa ich to aj bolo zle. Nemohla som to ani dopozerať hnusilo sa mi to tak som zaliezla do izby a pomali mi zatvára viečka a cestujem do ríše snov ...
YOU ARE READING
Me
RandomMôj príbeh, Príbeh môjho života veľa postáv budú mať úplne zmenené meno. Nejde mi o to aby ste ju teraz všetci žrali lensa chcem rozpísať a brať to ako moju terapiu <3