Ben Derin. 17 yaşında insanların görüşüyle kendini beğenmiş,egoist.havalı.zengin cici bir kızım. Tabi kendimi böyle görmüyorum. Güzel olduğumun farkındayım ama hiçbir zaman o kötü kızlardan olmadım. Popülerlik beni kötü yapmıyodu. Çetkay kolejinde 3. sınıftayım. Tabikide vazgeçilmezim gece hayatlarım var. Kötü değilim derken yani sadece bana kötü davranlara kötülük yaparım o kadar.
Herneyse.. Şu anda sıkıcı bir şekilde derse odaklanmaya çalışıyorum,ama hocanın dediklerinden hiçbirşey anlamıyorum.Ne yani ben daha kimselere değer veremezken x'emi değer vericem! Hah. Bu çok saçma.Yani matematik olmasada yaşardık.
Zil çaldığında Buse ve Duru yanıma geldiler. Bu arada Buse ve duru okuldaki ve dışarıdaki en yakın arkadaşlarım. Değer verdiğim sayılı bi kaç insan içindeler.Buse çocuklu Duru iseilkokul arkadaşı. Aileme değer vermiyorum tabikide. Hatta onlardan nefret ediyordum. Bu zaman kadar beni sadece para ile büyüttüler. Bir kere bile olsun sevgilerini göstermediler. Para onların sevgisinden herzaman daha üstündü.Bu durumdan faydalandığım tek şey hayatıma karışmamaları.Ne olursa olsun gece hayatlarımda dahi bana karışmazlar. Zaten sürekli yurtdışında flan oluyolar. Bu sebepten dolayı ben daha 17 yaşımda olmama rağmen ayrı bi eve taşındım. Ve tabikide buna karışmadılar. Belkide sırf umursamadıkları için böyle davranıyolardı. Ama artık onların bu tavırlarına üzülmüyorum. Yada içimde saklıyorum.
''sıkıcıydı'' duru'nun matematikten bahsettiğini anlayınca ''fazlasıyla'' diye devamını getirdim. Bahçeye inmek için sınıftan çıktık. Kolidorda ilerlerken Barlas'ı gördüm. Yanındaki arkadaşlarıyla birlikte sinirli,hızlı ve ciddi şekilde yürüyordu. Arkasından diğer arkadaşlarını gördüğümde bişeylerin ters gittiğini anlamıştım.
Bu arada Barlas 18 yaşında okulumuzun en yakışıklı ve popüler öğrencisi. 18 yaşında olmasına rağmen 3. kademe öğrencisi. 1 sene okula gitmediği 3. sınıfta olduğu söylentilerini duymuştum. Bu okula daha 1 ay önce yazılmasına rağmen yakışıklı ve kötü çocuk imajıyla gözde çocuğumuz oldu. Ve biz Barlas ile düşmandık. Okula ilk geldiği gün onunla kavga etmiştim. Hemde çok saçma bi nedenden dolayı kavga ettik. Sıra kavgası! yinede o günden beri düşmandık.
Yürüyenlerden birini durdurup neler olduğunu sorduğumda ''Barlas Emreyi fena benzetcek!'' NEE! ''Emre? Barlas? Kavga?'' diye saçma bi şekilde sordum. ''Emre herkezin içinde Barlas'ın üzerine bir kova suyu boşaltmış.'' diyip yanımdan hızlıca uzaklaştı. Emre benim sevgilim bu arada. İnanmıyorum ya! Bana kimseyle uğraşmıycağına söz vermişti.
Hızlıca herkezi ite ite Barlasa ulaştım. Spor salonuna doğru yürüyordu ve arkasında 10-15 kişi vardı. Yuh ama,insanda biraz vicdan olur. 15 kişi çok fazla değilmi! Ne saçmalıyorum ben.
Hızla barlas'ın önüne geçip iki elimi göğsüne koyduktan sonra ''Emre'ye dokunamazsın'' dedim. Alaylı bakışlarla beni süzdükten sonra '' çekil önümden'' beni itmeye çalışınca ''Buna izin vermiyceğimi bilmen gerekir'' ''Sana.çekil.önümden.dedim'' diye tıslayınca önünde çekilip spor salonuna ondan önce koştum. Emre beyfendimizde yanına yaklaşık 10-15 kişi almış. Hadi ama bu gerçek olamaz.
Emre'nin yanına gidip ''Naptın sen? seni kaç kez uyardı!'' ''Sen karışma güzelim'' diyerek yanağımdan öptü ve birilerine kaş göz işareti yaptı.Bir kaç saniye sonra kolumda buse ve duru'yu gördüm. Ben, çıkarmak için uğraşsalarda hiçbir işe yaramadı. Kızlardan kurtlup ''işte başlıyoruz'' diyerek salona giren barlas'a kafamı çevirdi.
_________________________________________________
Evett ilk bölüm bu kadardı. Umarım beğenirsiniz. Çünkü gerçekten çok uğraştım bu hikaye için. 2 ve 3. bölümlerimizde hazır. Bu hikaye çok çok değişik olucak. Sanırım sizi biraz ağlatadabilirim :( Bazı bölümler komik bazıları ağlamaklı bazıları ise heyecan dolu olacak.. Sizleri çook seviyorum lütfen yorumlarınızı buraya yazın. Yorumlarınız benim için ççok kıymetli... Neyyse çok uzattım :D sizi çook seviyorum diğer bölümde görüşmek üzere.. :* :* :* ♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Ötesinde
ChickLitDerin herşeye rağmen hayatındaki eksikliği tamamlayacakmı? Hiç bilmediği bir hastalığa yakalanan derin hayatına nasıl devam edecek?? Kötü fakat bir o kadar masum bi çocuk hayatını değişttirebilcekmi??