Частина друга
Ось вже і ранок, я дивлюся на ті подарунки які стоять у кутку, трохи пізніше відкрию ,сказала я собі, взявши книгу мені захотілося піти у ліс, сподіваюся зустріти ту цікаву дівчину з якою я вчора познайомилася. Я подивилася на годинник, вже пів десятої, я думаю вона буде там, десь хвилин 15 я йшла по лісу, я сподівалася знайти те місце де ми познайомилися з нею… Ось же воно, я дивлюся на цю дуже зелену та звабливу траву, так манить до неї, не можу стриматись, я підійшла до неї, лягла відкрила книгу і почала читати, я сподіваюся що я зустріну її, що ж пройшло уже пів дня а Аліси все нема. І я подумала що знову її зустріну, я якась дивна.
На це місце я ходила протягом одного тижня , але так і не зустріла Алісу. Але одного дня ,я просто обходила територію ліса, і випадково зустріла ії.. вона була в тому самому одязі коли ми з нею зустрілися. Я підійшла до неї ближче,
-Привіт, що ти тут робиш ??
Вона трохи злякалася мене, але потім, відповіла: я тут відпочиваю.
-Можна сісти біля тебе ??
-Так, сідай я не проти нової компанії
Десь хвилину ми сиділи мовчки,а потім вона спитала де я мешкаю.
Я показала їй домівку яка виднілась іздалеку. Цеж питання я спитала і у неї, вона мені ні чого не сказала крім цього, Я тут не надовго.
Після цього випадку ми почали майже кожний день зустрічатися. Вона стала мені найкращою подругою, ми обговорювали все, і книжки, і людей, музику, мені настільки було з нею добре.. але вона не знала моєї темної сторони я вампір.
Знаєте,навіть у самому гарному фіналі - є маленька доля горя.
Я почну з того що був звичайний літній день, у мене була зустріч з Алісою
Але ця зустріч просто вбила мене морально. Вона сказала,що ії вже пора їхати звідси, ій було добре зі мною, але вона повинна була зникнути з мого життя.
А знаєте що? Вона подарувала мені годинник, який я бачила, у нашу першу зустріч. Потім я побачила те що мене шокувало, вона була теж вампіром,але її справжня сутність викривається тільки тоді коли вона подарує свою най дорощу річ комусь. А після цього Аліса зникла з моїх очей, а з них потекли сльози, що таке біль? Я спитала себе,і відразу відповіла на це запитання. Це коли ти втрачаєш найкращого друга.
Вже пройшло майже 2 роки, я пам’ятаю Алісу, ось я знову стою біля дзеркала, у мене сьогодні День Народження, я як завжди його не святкую, але Едвард приніс мені конверт, він був не підписаний, я відкрила його і була здивована, це був Лист від Аліси, і вона привітала мене з Днем Народження, після цього я полюбила свої дні народження, тому що знала що Аліса Грюнд буде мені писати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сутінки Зміна Місяця
VampireПройшло майже 50 років, після того як Белла Кален стала вампіром.