[Az előző rész rövid volt sorry]
- Yagami kész vagy - kiabált Mt lady
- Jó a ruha anya ?- kérdezte Eri
- Ige igen jó
- Bemehetünk ?- kérdezte Might night
- Be
Bejöttek és elámultak
- Gyönyörű vagy !
(Az esküvői ruha :
- Szerintem valamivel sexibb kéne - szólalt meg Mt Lady , egyből mindenki ránézett ilyen "kussolj " nézéssel- Öm..de ez jobban illik hozzád és olyan te vagy .
- Akkor ezt megveszem ! - mondtam és mentem is kifizetni .
Miután kidizettem a lányokkal elmentünk még bevásárolni de először eltettem a ruhám egy olyan helyre ahol nem látja meg Aizawa .
*1-2 hónappal ezelőtt*
- Mikorra tervezzük az esküvőt ? - mondtam mire csak mosolygott
- Július ?
- Ja a július jó ! Legalább eltudjuk hívni a gyerekeket is nem ?
- Ja csak elne rontsák
- Jaj ne legyél már ilyen !
- Már csak pár hónap van akkor hátra vagy 1
- Igaz is ! Megkéne tervezni mindent hogy pontoss legyen és szép ne legyen egy hiba se ! De hol legyen ?
- A cseresznyevirágos körzetben a parkban ?
- Wow ! Ott milyen szép lenne !
- Akkor én megyek is és lebeszélem a július a Cseresznyevirágok körzet polgármesterével
- Okés
***
Mikor már minden megvolt a nap , óra , a meghívók (és el is küldük őket),a buli helyszíne is meg volt az italok ennivalók , virágok a helyszín is elkezdtük megcsinálni a parkba az esküvő helyét persze segítettek a drága barátaink is még Hawks és Endeavor is meg a drága osztály , mikor azzal megvoltunk a díszeket is meg mindent felraktunk . Mire készen lettünk eltelt vagy egy hét és elmentünk a csajokkal megvenni a ruhám és a fiúk is Aizawának inget meg ilyeneket . Mikor ugye azzal is végeztünk mentünk lazításként vásárolni az esküvőre kissebb nagyobb cuccukat meg ugye sminket meg ilyesmiket . Mire haza értünk már a fiúk kidíszítették a házát . Este mikro már mindenki kipurcanva nézte a tv-t azt vettem eszre csak hogy alszanak . Telekinézésell mindenkit a helyére vittem és kikapcsoltam a tv-t . Lefeküdtem én is úgy ahogy voltam aludni .
- Rég éreztem hogy használod rajtam a képességed - mondta Aizawa , nem mondtunk semmit és mindketten elaludtunk .
A reggelünk mozgalmas volt mivel holnap már házasodunk . Az utolsó igazításokat végeztünk . Délben elmentünk egy étterembe hárman és megkajáltunk . Ez a nap is hamar eltelt .
***
Reggel hamar felkeltünk már 5-kor és elkezdtünk a többiekkel az utolsó de tényleg az utolsó simításokat végezni . Mire végeztünk már fél 6 lett . Fél 7 körül már mindenki ott volt akinek ott kellet lennie és én is vettem fel a ruhám ,cipőm a sminket Might Night megcsinálta az én szép kis koszorúslányom is kapott egy kis sminket (csak egy kis pirosítót ). 8-ra mire elkezdődött már minden kész volt . Egyszercsak megszólalt a zene kiléptem és mindenki rámfigyelt Aizawa olyan hejes volt abba az öltönybe . Szinte sziporkázott a ruhám . Mikor oda értem az oltárhoz és elkezdett beszélni a pap a szívem szinte kiesett a helyéről annyira vert .
-...megcsókólhatjátok egymást - mondta a pap és megcsókoltuk egymást mindenki elekezdett tapsolni . Ránéztunk a gyönyörű vendégekre . Persze Denki és a bolond csapat elkezdett fütyölni és hangosan tapsolni . A lányok felsorakoztak és én megfordultam eldobtam a csokrom és pont Uraraka kezébe esett aki beszélgetett Dekuval . Hirtelen bepirultak és Deku magához húzta és megcsókolta mire mindketten elvörösödtek a csók után . Mindenki elkezdett tapsolni mire mégjobban bepirultak.
***
Mikor már a buli helyszínén voltunk és egy ideje ment a buli átöltöztem és mire visszatértem egyből odajött hozzám Kirishima de arrébb lökte Denki , Denkit meg Sero .
- Mi a baj fiúk ?
- Semmi tanárnő - mondta Kirishima
- Na de mit szeretnétek ?
- Eljönne velem táncolni?- kérdezte Kirishima
- Én akartam először felkérni a tanárnőt táncolni ! - mondta Denki
- Én is ! - mondta Sero , mire ide jött Bakugo rám nézett de miután látta hogy rá néztem ment is volna el
- Ne veszekedjetek ! Tudjátok mit Bakugoval táncolok legelőször - mentem oda Bakugóhoz és elmentünk táncolni
Miközben táncolunk (vagyis inkább én) megszólalt Bakugo
- Jobb lett volna valameik nyomival megy el táncolni ... én nem is tudok - mondta de a végét már halkabban
- Láttam rajtad hogy azt akarod hogy felkérj táncolni
- Én nem magát akartam - mondta hallkan de meghallottam- mellé ültem
- Akkor kit ? - bepirult egy kicsit és elfordult , pont akkor jött oda hozzánk Kirishima , Bakugo egyből odanézett és vegigmérte Kirishimát - Ohh , Szia Kiri Bakugo pont most akart téged felkérni táncolni - egyből rám nézett Bakugo olyan "hülye vagy" fejjel
- Pont ezt akartam én is kérdezni - mondta és vakarta meg a tarkóját és pirult be . Kiri és Bakugo egy darabig táncoltak utána kimentek de ahogy láttam nem csak barátság van köztük és hopp egy csók is elcsattant . Mien cukik .
Hajnalig tartott az buli addigra mindenki ki lett ütve . Gondoltam hogy ez lessz ezért kibéreltem holnapra is és mindenki kb ott aludt ahol kedve volt .
Életünk végéig boldogok voltunk Aizawával . Született egy gyerekünk és boldogan éltünk .
Hát ennyi lenne , vége !
YOU ARE READING
A szerelmem még mindig él irántad (Befejezett)
RomanceElnézést ha lessz benne majd 🔞