Sınavların başlamasına son 10 gün kala müdürden bir haber gelir."Bu hafta pazartesi günü edirneye gezimiz var gençler gelmek istiyenler formu doldursun yarına kadar getirin"dedi.
Öğrencilerden biri "Hocam hangi hocalar geliyor."dedi ve kalbim güm güm atmaya atarken cevap geldi."Mehmet hocanız ve Büşra hocanız gelicek."dedi işte benim geziye gitmemm kesinleşmişti.
Arkadaşlarımla şimdiden ne giyiceklerimizi konuşuyoduk.Hemen derslerin bitmesi eve gidip alışverişe çıkmak istiyodum.Ve en sonunda ne alıcaklarıma karar vemiştim.
Siyah dar tayt kırmızı kareli gömlek ve içine beyaz badi.İşte o gün gelmişti çok heyecanlıydım saçlarım düz hafif makyajlı ve spor ama şık bor halde arkadaşlarımı ararken onu gördüm mehmet hocayı gördüm çok tatlıydı.
Kot pantolan,kot gömlek,kahverengi spor ayakkabı. Onun göeri bendeyken beni süzerken onun gözlerinde takılı kalmıştım. En sonunda damlanın sesiyle gözlerimizi birbirimizden alabilmiştik. Damla "çok tatlı olmuşsun melis birileri senden gözlerine alamıyo baksana :)"dedi.Sıra sıra otobüse bindik ve üçüncü kotuga oturduk iki buçuk saat yolculuk sıkıci geçihodu en sonunda müzike eşlil ederek herkese aya kaldırdım.
Hareketli şarkılar çalıyodu tabi genciz içimiz kaynıyordu ben zerhayla dans ederken ayakta bana bakıyordu.
En sonunda iki buçuk saatlik yolculuğun sonuna gelmiştik. Yanıma gelip "seni rahatsız eden biri varmı"dedi. Bende "yok teşkkür ederim"dedim ve gülerek hızla damlanın yanına ilerledim.
İstanbula geri yolculuk ederken müzikle dans ederken onun oldugu yerde dans ediyorduk. Bana bakan gözleri o gülüşleri biç eksil olmuyordu. Otobüsün onune araba çıkana kadar ve otobüsün ani fireniyle mehmetin üstüne düşmemle burun buruna geldik ve dahada çok yaklaşmaya başlarken aradan sıyrılarak çıktım ve korkmuştum.En sonunda okulin önüne gelmiştik ve saat gece dokuzdu ben babamı beklerken yanıma gelip.
"Birşeymi oldu. Birilerinimi bekliyorsun."dedi ve bende "Evet babamın gelmesini bekliyorum."dedim.O gülüş yine bana bir kere daha gülmüştü.Çok yorulmuştum artık. Geldiğim gibi ılık bir duş alıp onun bugün bana yapmaya çalıştıgını kurarken mışıl mışıl uykuma dalmıştım bile ...
Arkadaşlar lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin..!!