∽Odun Olsanda Seviyorum Seni!∽

298 12 7
                                    

Herkese Merhaba!Bu hikayeyi yazarken ufak tefek öneriler almıyor değilim.Hikayem sizin de ilginizi çekecektir diye umuyorum.Hikayem hakkında eleştiriniz olabilir.Şimdiden HERKESE İYİ OKUMALAR!..

(Gizem)

***

Arel Güler:
Bütün kızların sevgilisi!Egosunun kokusunu 20 metre öteden anlayabilirsiniz.Hayatında sadece tek gecelik ilişki yaşayan bu yakışıklı artık bu durumdan sıkılmış ve kritellerine uygun kızı arıyor.Derslerden ve okuldan nefret eder. Ayrıca keman,gitar ve piyano çalıyor.

İrem Çetinkaya:
Gıcıklıkta bir numaradır!Egosu yüksek lisansı almaya hak kazanmıştır.Babası "Çetinkaya Holding"'in sahibi.Gösteriş yapmayı çok sever.Babası sayesinde bütün öğretmenlerin gözdesidir.Moda dergilerini okumayı, alışverişe gitmeyi çok sever.

Yaprak Ünal:
Sessiz,sakin,kendi halinde takılmayı seven bir kızdır.Okulda müzik,resim,spor ve tiyatro'da madalyalar almıştır.İleride kendini ünlü bir tiyatro oyuncusu olarak görüyor.Kitap okumayı çok sever.Fakat tek isteği doğru insanı bulabilmek!

Serkan Yiğiter:
Futbol oynamayı,müzik dinlemeyi ve kızları etkilemeyi sever.Kalbinde biri var fakat o kişinin kim olduğunu bilmiyor.

Merve İşler:
Gıcıklıkta ve şımarıklıkta üstüne yoktur.Makyaj yapmayı,alışverişe gitmeyi ve voleybol oynamayı sever.

Baray Aygün:
Tam bir oyun konsolu kralı!Bazen en az 8 saat oyunların başından kalkmaz.Her gün başka bir kızı tavlamak için kırk takla atar.Yakışıklı değildir fakat kalbi ve kişiliği temiz ve safdır.

Lina Korel:
Güzelliği ve zerafetiyle okuldaki bütün erkeklerin gözdesidir.Güvenilir,dostcanlısı ve sevecendir.Değer verdiği kişileri her zaman korur ve arkasındadır.Ayrıca bale yapıyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

∽Odun Olsanda Seviyorum Seni∽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin