𝐅𝐲𝐚 𝐒𝐨𝐟𝐞𝐚. 𝐒𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐬 𝐚 𝐧𝐞𝐫𝐝𝐲 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐚𝐭 𝐓𝐮𝐚𝐧 𝐀𝐝𝐳𝐦𝐢 𝐊𝐡𝐚𝐥𝐞𝐝 𝐏𝐫𝐢𝐯𝐚𝐭𝐞 𝐒𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐧𝐨 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬. 𝐁𝐨𝐨𝐤𝐬? 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐠𝐢𝐫𝐥'𝐬 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐚𝐲. 𝐅𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐧 𝐚𝐫𝐫𝐨𝐠𝐚𝐧𝐭 𝐦𝐚𝐧 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭𝐥𝐲 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐥𝐢𝐟𝐞. 𝐓𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐚𝐜𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐢𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐚 𝐫𝐚𝐢𝐧𝐛𝐨𝐰, 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐰 𝐚𝐬 𝐢𝐟 𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐚𝐜𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐢𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐭𝐨𝐫𝐫𝐞𝐧𝐭𝐢𝐚𝐥 𝐫𝐚𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐧𝐢𝐧𝐠.
☁︎☁︎☁︎
𝐓𝐞𝐧𝐠𝐤𝐮 𝐈𝐚𝐧 𝐅𝐚𝐭𝐭𝐚𝐡. 𝐀 𝐦𝐢𝐬𝐜𝐡𝐢𝐞𝐯𝐨𝐮𝐬 𝐦𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐝𝐞𝐬𝐜𝐞𝐧𝐝𝐚𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐫𝐢𝐜𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐚𝐦𝐨𝐮𝐬 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭𝐫𝐲. 𝐓𝐡𝐞 𝐧𝐚𝐦𝐞 ❝𝐅𝐚𝐭𝐭'𝐬 𝐅𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲❞, 𝐰𝐡𝐨 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐫𝐞𝐜𝐨𝐠𝐧𝐢𝐳𝐞? 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐞𝐜𝐭𝐞𝐝 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐚𝐦𝐨𝐧𝐠 𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐚𝐧𝐤 𝐨𝐟 "𝐭𝐞𝐧𝐠𝐤𝐮". 𝐓𝐡𝐞 𝐊𝐨𝐫𝐞𝐚𝐧 -𝐦𝐢𝐱𝐞𝐝 𝐦𝐚𝐧 𝐢𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐩𝐨𝐩𝐮𝐥𝐚𝐫 𝐚𝐦𝐨𝐧𝐠 𝐰𝐨𝐦𝐞𝐧 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭𝐫𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐛𝐫𝐨𝐚𝐝. 𝐇𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐜𝐨𝐥𝐝 -𝐭𝐞𝐦𝐩𝐞𝐫𝐞𝐝, 𝐛𝐮𝐭 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐜𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐟 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲.
☁︎☁︎☁︎
𝐃𝐚𝐦𝐢𝐚 𝐀𝐫𝐢𝐞𝐧𝐚. 𝐀 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐔𝐧𝐢𝐭𝐞𝐝 𝐒𝐭𝐚𝐭𝐞𝐬 𝐰𝐡𝐨 𝐦𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐊𝐮𝐚𝐥𝐚 𝐋𝐮𝐦𝐩𝐮𝐫 𝐝𝐮𝐞 𝐭𝐨 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦𝐬. 𝐍𝐞𝐰 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐚𝐭 𝐓𝐀𝐊𝐏𝐒. 𝐃𝐚𝐦𝐢𝐚 𝐢𝐬 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐅𝐲𝐚. 𝐊𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 ‘𝐧𝐞𝐫𝐝 𝐠𝐢𝐫𝐥’. 𝐇𝐨𝐧𝐞𝐬𝐭𝐥𝐲, 𝐅𝐲𝐚 𝐢𝐬 𝐚 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐦𝐚𝐫𝐭 𝐠𝐢𝐫𝐥. 𝐁𝐮𝐭, 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝐩𝐨𝐯𝐞𝐫𝐭𝐲. 𝐀𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐝𝐯𝐚𝐧𝐭𝐚𝐠𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐅𝐲𝐚 𝐚𝐫𝐞 𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐜𝐭.
☁︎☁︎☁︎
𝐁𝐮𝐥𝐥𝐢𝐞𝐝? 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐩𝐨𝐨𝐫 𝐠𝐢𝐫𝐥𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐫𝐞𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐝𝐨𝐠. 𝐖𝐡𝐲? 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬𝐡𝐢𝐩 𝐛𝐞𝐭𝐰𝐞𝐞𝐧 𝐅𝐲𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐈𝐚𝐧, 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐨𝐟 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐢𝐜𝐡𝐞𝐬𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐲 𝐨𝐰𝐧𝐞𝐫𝐬 𝐜𝐨𝐯𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐞𝐱𝐩𝐞𝐧𝐬𝐞𝐬,
𝐨𝐫𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥’𝐬 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐯𝐢𝐨𝐥𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐝𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐠𝐢𝐯𝐞𝐧 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 ‘𝐨𝐰𝐧𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐲’. 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐬 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞𝐝, 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐱𝐩𝐞𝐧𝐬𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐛𝐨𝐫𝐧𝐞, 𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐛𝐢𝐭𝐞 𝐨𝐟 𝐫𝐢𝐜𝐞.
☁︎☁︎☁︎
𝐈'𝐦 𝐍𝐨𝐭 𝐒𝐮𝐫𝐞 𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐈'𝐦 𝐆𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐓𝐨 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲. 𝐒𝐨 𝐒𝐚𝐯𝐞 𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐈𝐧 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐋𝐢𝐬𝐭. 𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐌𝐲 𝐈𝐝𝐞𝐚 𝐆𝐢𝐯𝐞𝐬 𝐂𝐨𝐥𝐥𝐚𝐛𝐨𝐫𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧, 𝐈 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭.
𝐁𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐖𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐀𝐰𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐂𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐃𝐨𝐞𝐬 𝐍𝐨𝐭 𝐖𝐨𝐫𝐤, 𝐀𝐥𝐬𝐨 𝐈𝐝𝐞𝐚𝐬.
𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐈'𝐦 𝐓𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐂𝐨𝐧𝐯𝐞𝐲 𝐓𝐡𝐢𝐬 .... 𝐇𝐀𝐇𝐀𝐇𝐀𝐇𝐀