En is csak egy telyesen atlagos 14 éves lány vagyok, de ez a tortént nem is rolam fog szolni hanem inkab rolunk es egy legendarol..
*Bia epp lemegy regelizni *
Bia: Jo regelt .
Papa: Szia kincsem. Hogy alutal?
Bia: Eleg furcsat almotam, egy szürkes feher loval almotam.
Papa: Nos, a szuleid epp elmentek bevásarolni de majd jonnek. De te viszont szerintem a szürke musztangal almotal.
Bia: Mien musztangal?
Papa: Tudod van egy legenda egy szürke vadló rol.
*Bia leult a papaja melle *
Papa: A legenda szerint ha valaki egy szürke vadló val almodik akkor ő a kivalasztot ugyanis ez a vadlo toled ker segicseget vagy veszely kozeliti..
Bia: Wow, de En nem lovagoltam mar 2 eve.
Papa: Ez nem a lovaglásrol szol hanem egy bizonyos lorol. Es amugy a szuleid beiratak egy lovas taborba.
Bia: Hogy mi?! Mikor?
Papa: Tegnap es holnap mesz.
Bia: De miert?
Papa: Ugyanis szunet van es szerintuk nemartana neked egy tabor.
Bia: Oke de legalab megbeszelhetek volna velem.
Papa: Most mar menned kell hid el nemlesz az olyan rosz.
Bia: Koszi.
*Epp ekor Bia szulei bejotek *
Szulei: Sziasztok, megjotunk.
Bia: Ti tenyleg beiratatok egy taborba?!
Bia apaja: Igeen...
Bia anya: Hid el jo lesz a taborban. Es ma elmegyunk vasarolni.
Bia: Hova?
Bia anya: A kozeli lovas uzletbe bevasarolunk neked egy kicsit. De elob regeli.
Bia: Hat jo.
Bia leult a asztalhoz.
Miutan Bia megete a regeli palacsintájat, fogat mosot es fel öltozot ő es a szulei el is indultak.
A bevasarlás után Bia felment a szabajaba a uj felszereléseivel es ruhaival majd pepakolt egy bőrondbe.
Miutan Bia mindent bepakolt elgondolkodot.
Bia: Hm egy lovas tabor, talan az a álom ere utalt. Na mindegy is lehet meg a vegen talan nem is lesz olyan rosz az a tábor.
Ekkor Bia gondolataibol Bia anya rantota ki.
Bia anya: Bepakoltal?
Bia: Igen.
Bia anya: Oke, de most gyere kesz a kaja.
Bia: Megyek.
Egy jokis ebed utan Bia felment meg a szobajaba es olvasgatot egy picit. Majd a nap tobi resze eleg gyorsan eltelt.Masnap regel:
Bia szemszoge:
Masnap regel are ebretem hogy apum regel 6 kor bejot es szolt hogy keszülődjek.
Apa: Jo regelt Bia gyere regelizni asztan készüly lasan indulunk.
Bia: Oke, oke minyart megyek.
Akkor apum kiment en pedig elkeszulőtem, levitem a bőröndöm es etem egy pirítóst, miutan megetem meg megmostam a fogamat es utano elkoszontem anyumtől es beultem a kocsiba.
Apa: Egy egy ora es ott is leszünk.
Bia: Oke.
Egysz úton zenét halgatam es a ablakbol nésztem a tályat.
1 oraval kesőb.
Apa: Itt is vagyunk nez picit korbe amig En meg gyors beszélek a tábor igazgatojaval.
Bia: Oke en megleszek
Korbe nésztem es ekkor meglatom egy karant a lovakal. Közeleb mentem es a karanhoz probaltam hívni a lovakat de sajnos nem nagyon jartam sikerel viszont egyszercsak egy holló fekete lo odajot es mikor mar pont mentem volna el ram nyihogot majd viszafordultam es oda mentem hozá .
Bia: Hat szia. Montam mikozben benyultam a karanba hogy megsimogasam.
A lo csak hagyta magat simogatni ekkor a lo egy fara nezet fel, en is felnesztem hogy lasam mi van ott akkor meglatam hogy ez egy almafa es tutam is hogy a lo azert nezet fell mert ezel ara akart utalni hogy szedjek neki almát.
Bia: Aa szoval almat szeretnél.Egy pilanat lovacska.
Lasan es óvatosan felmasztom a fa kerítesre is a tetelyéről nyujtószkotam hogy leszedjek egy pár almat, a vegen sikeresen leszetem 10 almat amiket a taskamba tetem utano lemasztam.
Bia: Tadaa ime a almak. Montam mikozben adtam egy almat a lonak, akkor viszont a tobi lo is odaugetet a karanhoz ugyanis egy jokis almanok ők se tutak elenálni. Epp a lovakat etetem es simogatam mikor odajot hozam apu es egy nő gondolom ő lehet a oktato.
Ismeretlen no: Szia, En vagyok a egyik oktato Ev oktato vagyok.
Bia: En meg a egyik taborozó Bia.
Apa: Latom mar szeresztel baratokat.
Bia: Igen, ezek a lovak nagyon kedvesek főket ez a fekete. Oda mentem a fekete lóhoz es megsimogatam.
Eva oktato: Oh ő itt Reven es mivel őt a taborozők kozül még senki se valasztota ki igy mit szolnál ha te lovagolnád.
Bia: Az szuper lenne!
Eva oktato: Oke, akkor neked mar van is a taborba lovad , gyere megmutatom a szobadod.
Bia: Oke es szia Apu. Montam mikozben megfogtam a bőrondom es kovettem Eva oktatot. Kozben apum visza koszont.
Apa: Szia Bia es jo szorakozast.
Meg hatra nesztem es integetem neki majd ő beult a kocsiba es lasan elindult haza.
Eva oktato elkisert a szabamig majd kinyitota a ajtót es igy szolt.
Eva oktato: Szoval ez lesz itt a szobad es ő a egyik szobatarsad .
Monta a lányra aki epen kipakot.
Eva oktato: A masik szobatarsad meg nincs itt .
Bia: Oke. Szia En Bia vagyok. Koszontem a lanynak aki ep pakolt ki.
Lány: Szia en Tami vagyok.
Eva oktato: Bia egyenlőre csak ted le a bőrondod kesőb kipakolsz, most gyertek megyunk le a bemutatkozasra.
Bia: Oke. Ahogy Eva oktato monta csak lettem a bőrondom es elindultunk ki.
Ahogy kimentunk lattuk hogy a igazgatő valamit beszeretne jelenteni.
Igazgatő: Üdvozlok mindenkit a mi lovas iskolank ban . Tovabá szeretnélek megkerni titeket taborozőkat hogy akik meg nemvalasztotak lovat tegyek meg most! Akik mar valasztotak lovat vagy itt van a sajat lovuk ők pedig elkesztehetnek nyergelni ugyanis mar ma elkezdjuk a edzéseket a lovas oktatók pedig nemások lesznek mind: Eva oktato, Kate oktato, Alex oktato es a kesőbiekben egy igazi olimpiai oktató is erkezik de rola egyenlőre enit eleg tudnotok. Es egyenlőre enni jo szorakozast!
Miutan vege lett a beszednek en a nyergelő fele vetem a irant ekkor viszont Tami megalitot es igy szolt.
Tami: Te hova mesz? Es te mar valasztotal lovat vagy van sajatod?
Bia: A nyergelőbe es igen Revent te?
Tami: En is en Miltont valasztotam ő az a pej paci epen Reven melet. Ramutatot egy pej lora Reven melet.
Bia: Oke akkor gyere vegyuk le a nyergelőbol a kotő fekeket es menyunk ertuk .
Tami: Oke.
Bementunk a nyergelőbe es levetük a kotőfekeiket majd bementunk a legelőre en ratetem Revenre a ő kotőfekjet majd racsatoltam a vezető szarat es kivezetem Revent a edző karanhoz, ott kikotötem majd visza mentem a nyergelőbe a döbozért amiben a kefék voltak , utano Tamival letisztitotuk a lovakat es kihosztuk a felszereléseiket epp azon gondolkotam hogy is tegyem fel revenre a kantárt mikor eyszercsak egy szőke haju lany aki epp a kanat mesik felen levő deres sport lohoz tartot szolt hozam.
Lány: Segícsek? Amugy Bea vagyok.
Bia: Szia Bea en Bia vagyok es nagyon jo lenne.
Bea odajot hozam es Revenhez majd megmutata hogy kell felszerelni egy lovat . Miutan minden fen volt Revenen megkoszontem Beanak a segicseget.
Bia: Koszi hogy segitetel.
Bea: Nincs mit egyepkent ha igazi lovasokal akarsz baratkozni javaslom magamat es nem eszt a hogy is hivnak?
Kerdeszte Bea Tamitől.
Tami: Nagyon jol tudod hogy Taminak hivnak. Tami megforgata a szemeit.
Bea: Na mindegy en mentem sziasztok.
Miutan Bea elment tami sohajtot egyet.
Tami: Ahj anira kinem alhatom Beat.
Bia: Előszor kedvesnek tunt de most eleg bunko volt.
Tami: A bunkó keves ő extra bunko.
Ekkor odajot Eva oktato.
Eva oktato: Sziasztok na mindeni fel nyergelt?
Ere mind aszta valaszoltuk hogy igen.
Eva oktato: Remek na most ujetek fell a lovakra es asztan lepesel kezdjuk. Egyepkent hanya vagtasztatok mar? Tegyetek fel a egyik kezeteket ha mar vagrasztatok.
Mindanyian feltetuk a kezunköt lehet en mar reg vagtasztam de ha megtanulsz valamit nem felejtheted el ugye? Legalabis eben remenyketem. Utano mind fell ultunk a lovainkra es leptetuk őket a nagy homokos gondolom ez altalaban vagy ugrő palya vagy dijlovagló vagy mind kettő ugyanis a karan szelében akadalyok voltak felre téve es a karanon meg betuk is voltak. Gondolataibol Bea szakitot ki.
Bea: Tuti hogy csak bekamusztad hogy tudsz vagtazni xd. Nevetet Tamin.
Tami: Igenis tudok vagtazni. Amugy meg atol hogy van egy draga verseny lovad meg nemfogsz tudni joban lovagolni.
Bea: Szerinted en nemtudok lovagolni?!
Kicsit elenkeb lepesre nostatam Revent hogy oda menyek hozajuk.
Bia: He lanyok aba hagyhatnátok a vitat.
Bea: Ne mond meg nekem mit csinajak !
Ekkor Bea kiment a szörből es a lovat Bombont vagtaba inditota majd rament velle az egyik akadalyra amejik kintmarat a pályan , Bea es Bombon atugortak a akadalyt viszont lathatolag Eva oktato nem örult ennek.
Eva oktato: Bea beled meg mi utot?!
Bea: Csak megmutatam hogy tudok ugratni.
Eva oktato: Ertem de ez nem jatek! Akar ha roszul ugratal volna meg is serulhetetek volna.
Bea: Tudom, tudom töbszor nem lesz ilyen.
Eva oktato: Aszt remelem is es most ösztály johet egykis ugetes.
Egy 6 kor ugetés utan meg vagtaszhatunk is egy kicsit ami szuper volt es orultem hogy tutam vagtazni. Viszont utano lenyergeltunk es visza vittuk a lovakat a legelőre Reven meg meghenterget a legelőn es eleg piszkos lett szoval meg at kefeltem. Utano pedig sietem ugyanis ebed idő volt. Ebed utan a oktatók megengeték hogy vacsoraig aszt csinajunk amit akarunk en a legelőre indultam Revenhez aki mar alig varta hogy oda erjek ugyanis lattot egy gyonyorű almat a kezemben. Bementem a karanba es megsimogatam + megkaptam a almat . Mar egy ideje ott voltam Revenel en ultem a füvon es mikozben olvasgatam nesztem ahogy Reven legelt. Majd ekkor egyszercsak 3 auto erkezet 3 loszalitoval . Majd latam hogy 2 lany es 1 fiu a lovaikat hoszatak ki a loszalitóbol. En fell áltam betetem a konyvemet a taskamba . Akkor a fiu behoszta a lovat a legelőre es levete rőla a kotő feket had legelgesen majd mikor ment volna ki meglatot.
Ő: Szia
En: Szia en Bia vagyok.
Max: En Max es Bea testvére vagyok...Koszi hogy elolvastad 💙🤍🐴.
YOU ARE READING
A szürke musztang legendaja
AdventureBia egy telyesen atlagos 14 éves lany volt aki a utlső időkben egy szürke vadló rol kezdet el almodni de vajon ez jelenteni akar valamit? Es vajon megvaltozik Bia a tábor utan?