« Üniversite »

15 1 0
                                    

yeni kaydolduğum okula gidecektim okul daha önce hiç görmemiştim yani direkt kayıt olmuştum bugün yürümek istemedim metroya bilmek istedim nereden bilebilirdim ki... metroya binmek üzereyim kapı açılıyor ardından metroya bindim birkaç dakika sonra metro hareketlendi yola çıktıktan 10 15 dakika sonra insanlarda bir hareket olmaya başladı Ben de sandım ki insanların hepsi deli ama öyle değilmiş ineceğim durak 15 olmasına rağmen ben bu insanlar yüzünden 4 durakta indim Ben sadece metrodakilerin garip olduğunu düşünürken aslında öyle değilmiş sonra telefonumu çıkardım gelen ilk bildirime baktım şaşkındım insanlar bilinmedik bir şekilde vahşileşiyordu ve bu dünyanın her tarafında olmaya başlamıştı daha 11 durağın vardı yürüyecektim bavulumu tuttuğum gibi başladım yürümeye 55 dk olmuştu bile sonra karşıdan karşıya geçerken ışıklara bakmayı unuttuğumu çok geç farkettim “ahmak ben” sonra bir genç çok zor bir şekilde durdu ve bana sen  virüslü Müsün derdin ne dedi bende ona Normal olduğumu kanıtladim. genç bana nereye gittiğimi sordu bende “ Güneş Ay Mistik koleji” diyince. arabama bin dedi.Yola başlarken ona ne olup bittiğini sordum ve başladı anlatmaya Orası yatılı bir okul,oraya kaydolan bir kişi ordan mezun olana kadar ayrılamaz dedi kim olduğunu sorduğumda ise “kolejin en ünlü reedinin oğlu olduğunu söyledi” gerçekten öyle olmasa bile çok yakışıklı olduğu kesindi..Ama herşey için çok erkendi ben bu düşünceler ile boğuşuyorken okula geldiğimizi farkettim.Bavulumu çıkarmaya yardım etti “ne centilmen ama” Ve üniversiteye giriş yaptık...

Yıldızlar Ve İnsanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin