«Ölüm ve Kalım»

8 0 0
                                    

Sabah erken uyandım bugün Cumartesi olduğu için ders yoktu yatakta arkamı döndüm Tate i gördüm ve ona Sarıldım beni hissetti ve oda bana sarıldı 2-3 saat bu şekilde uyandık uyandığımızda odamızda 20-30 kişi  vardı neler olduğunu anlayamadık okuldan değillerdi Tate uyuyormuş gibi yapmamızın iyi olacağını sessizce fısıldadı 1 saat kadar bekledik reed  ve okuldan Birkaç öğrenci geldi ve o insanları çıkardılar Tate merakla babasına sordu Bayan Montessori ile ilgili bir durum varmı diye “vardı ama yok sayıldı" okulun kapanması an meselesiydi Tate ile ayrılmak zorunda kalacaktık ama son birkez Birlikte vakit geçirmek istedim tavana çıktık derin derin nefes aldım ve o an tavan arasındaki kapının zorlandığını farkettik belliki okul basıldı ve okulda yaşayan tek biz vardık okul binamız birkaç binadan oluşuyordu ve okulun ünlü reedinin oğlu benim yanımdaydı okulun het yerini biliyordu stresliydik insanların okula tırmanmaya çalıştıklarını görünce biraz dudağımı ısırdım dudağım kan içindeydi Tate elimi tutup son kez okula baktı ve birkaç dakika koştuk sonra bir yerden gizli merdiven sayesinde indik Tate beni bir kulübeye sürükledi orada bir süre kalacağımızı biliyorduk yiyecek su herşey vardı tek birşey eksikti ev çok soğuktu birkaç saat sonra kapı çaldı Tate şifreyi sordu cevap “Patenci kız" oldu Tate bana baktı ve kapıyı açtı 10 20 öğrenci vardı hepsi içeriye girdi biz tate ile kanepenin birinde yatıyorduk Tate babası ve arkadaşlarıyla uzun süre konuştu buradan nasıl kurtaracağını düşünen bir sürü insan.. birkaç ay geçti yiyecek azaldı hatta bitiyordu ve ben ve Tate herkese yük olmaktan bıktık ve herkese veda edip gece bir eve girdik orda 4 5 yıllık yiyecek vardı ki zaten bu virüs bitmek üzereydi derken 1 ay ge geçti yeni evimizde oldukça iyiydik sabahtan akşama kadar yatıyorduk akşamdan Sabaha kadar yatıyorduk Günler birbirini kovalarken beklediğimiz açıklama geldi “virus bitti" herkes sokaklara döküldü virüslü bireyler iyileşmişti Benim ise yoğun mide yanması şikayetim vardı doktorlar açılır açılmaz doktora gittik ve rahmime yakın bir yerde kötü huylu bir kist olduğu ortaya çıktı aynı zamandan hamile olduğumu söylediler bebeğimi kaybedeceğimi biliyordum ama bu yola devam etmek istedim onu hissetmek istedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 10, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yıldızlar Ve İnsanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin