ဟြမ္းလဲရုံမင္းနာမည္ကဟြမ္းလဲ႔ရုံလား ေဟ်ာင္႔ခ်န္ပင္းလင္ခ်န္ပငး္လင္မင္းဘယ္သူ႔နာမည္ေတြေခါ္ေနတာလဲထေတာ႔dutyေနာက္က်ေနပီကြဟင္leoမင္းဘယ္လိုလုပ္ေရာက္ေနတာလဲမင္းေဆးရုံမလာေသးလို႔ဘာမ်ားျဖစ္ေနလို႔လဲလို႔လာျကည္႔တာေလေက်းဇူးရွင္ရဲ႔ထေတာ႔ေနာက္က်ေနပီ ေအးပါကြာထပီခ်န္ပင္းလင္တစ္ေယာက္အိပ္ယာထပီးကိုယ္လက္သန္႔စင္ရန္ေရခ်ိဳခန္းထဲသ႔ိုထြက္လာလိုက္သည္ငါညကအိမ္မက္မက္ေနတာလားဒါဆိုဟြမ္းလဲ႔ရုံမင္းတကယ္ပဲဒီမွာရွိေနတာလားမဟုေလာက္ပါဘူးေလငါdutyခ်ိန္ေတြမ်ားပီးပင္ပန္းေနလို႔ပဲအိမ္က္မက္တာျဖစ္မွာပါေလကိုယ္လက္သန္႔စင္ပီးရေခ်ိဳးခန္းထဲမွထြက္လာလိုက္သည္ေဟ်ာင္႔သြားမယ္ေလမင္းဘာမွမစားေတာ႔ဘူးလားခ်န္ပင္းလင္ရတယ္ငါေဆးရုံေရာက္မွပဲကန္တင္းမွာစားလိုက္ေတာ႔မယ္ပီးတာပဲအယ္႔တာဆိုသြားမယ္လာသူငယ္ခ်င္းနွစ္ေယာက္အလုပ္သြားရန္ထိုတိုက္ခန္းေလမွထြက္လာလိုက္သည္ေရခ်ိဳးခန္ထဲရွိမွန္ေပၚက ဟုတယ္ငါ႔နာမည္ကဟြမ္းလဲ႔ရုံပါ ထိုစာေလးကိုေတာ႔ခ်န္ပင္းလင္တစ္ေယာက္မျမင္လိုက္ရပါ ဟင္႔အင္းေဆးမေသာက္ဘူးအဲ႔ေဆးခါးခါးျကီးေတြကိုမေသာက္ခ်င္ဘူး ထြက္သြားျကပါဆိုေန မီးမီးေလးေရမီးမီးကေဆးေသာက္မွေရာဂါေပ်ာက္မွာေပါ႔ေဆးေသာက္လိုက္ပါေနာ္ သမီးေလးသူနာျပဳမမကေျပာေနတယ္ေလေသာက္လိုက္ပါေနာ္။။ ဘာျဖစ္ေနတာလဲဆရာမ ေအာ္ေဒါက္တာခ်န္ပင္းလင္။ပင္းပင္းကိုေဆးတိုက္ေနတာပါဒါမဲ႔ပင္းပင္းကမေသာက္ဘူးပဲေျပာေနတယ္ေဒါက္တာ။ ရပါတယ္ဆရာမသြားလိုက္ပါက်ြန္ေတာ္ပင္းပင္းေလးကိုေဆးေခ်ာ႔တိုက္လိုက္ပါ႔မယ္ ဟုတ္ကဲ႔ပါေဒါက္တာအာ႔တာဆိုက်ြန္မသြားပီေနာ္။ပင္းပင္းေလကိုကိုေျပာမယ္ေဆးကလံုးဝမခါးဘူးသိလားပင္းပင္းေလးကလိမၼာပါတယ္ပါတယ္ေနာ္ေဆးေသာက္ပီးရင္ကိုကိုကပင္းပင္းေလးကိုသျကားလံုးဝယ္ေက်ြးမယ္ေနာ္။ ဟင္႔အင္းပင္းပင္းမေသာက္ခ်င္ပါဘူးဆိုေနပီးေတာ႔ကိုကိုေဒါက္တာကလိမ္ေျပာေနတာပင္းပင္းကိုအဲ႔ေဆးေတြကခါးတယ္မခ်ိဳပါဘူးေနာ္ ေဟာ ဗ်ာကိုကိုကပင္းပင္းေလးကိုမလိမ္ပါဘူးေသာက္ျကည္႔လိုက္ပါေနာ္ေဆးကအရမ္းခ်ိဳတာပါ။ အယ္႔တာဆိုပင္းပင္းနည္းနည္းေလးပဲေသာက္မွာေနာ္ရလားဟင္ကိုကိုေဒါက္တာ အင္းပါနည္းနည္းပဲတိုက္မယ္ေနာ္ကိုကိုက အာ.....ကဲကိုကိုေျပာတာမွန္တယ္မခားဘယ္လိုလည္းေဆးကခါးလား။ ဟင္႔အင္းမခါးဘူးဟဲဟဲ။။ ေရာ႔ကိုကိုကပင္းပင္းေလးလိမၼာလို႔ဒီသျကားလံုးေလးေပးမယ္ေနာ္ ေရးးးးးးကိုကိုေဒါက္တာ ကိုကိုေဒါက္တာပင္းပင္းကိုမနက္ျဖန္ျကရင္လည္းကိုကိုေဒါက္တာပဲေဆးလာတိုက္ေနာ္။။ အင္းပါကိုကိုလာတိုက္ေပးမွာေပါ႔။က တိေနာ္ အင္းပါကတိ အယ္႔တာဆိုကိုကိုသြားမယ္ေနာ္ပင္းပင္းေလးဟုတ္ကဲ႔ပါကိုကိုေဒါက္တာ။ခ်န္ပင္းလင္တစ္ေယာက္ပင္းပင္းေလးကိုေဆးတိုက္ပီးတာနဲ႔ရုံးခန္းသိုသြားလိုက္ပီးေဆးရံုလူစာရင္းမွတ္တမ္းမ်ားကိုစစ္ေနသည္။ေဟ်ာင္႔မင္းအလုပ္မဆင္းေသးဘူးလားမနက္ကလည္းခြဲစိတ္မွူတစ္ခုလုပ္ရေသးေန႔လည္ေလာက္ျကေတာ႔လည္းေဆးရုံRoundလွည္႔ရေသးအခုျကျပန္ေတာ႔လည္းစာရင္းေတြကိုမနာူတမ္းစစ္ေနေသးတယ္အနားေတာ႔ယူပါအံုးကြာထျပန္ျကမယ္။ေအးပါကြာျပန္မွာပါခနဒီစာရင္းေလးခနေလာက္ဖတ္ျကည္႔လိုက္အံုးမယ္။ေဟ်ာင္႔leoဒီစာရင္းကေလခြဲစိတ္မွုကိုင္တာကမင္းဦးေလးမလား ။ေအးဟုတယ္ေလ။အယ္႔ခြဲစိတ္မွုပီးေတာ႔ဘဲငါ႔ဦးေလးအလုပ္ထုတ္ခံလိုက္ရတာေလသူေဌးလင္းမယားနွသ္ေယာက္ကြဦးေနွာက္ပိုင္းေသနတ္ဒဏ္ရာေျကာင္႔ေသြးထြက္လြန္ပီးေဆးရုံကိုေရာက္လာတာအယ္႔တုန္းကေလးေလးတစ္ေယာက္လည္းပါေသးတယ္အယ္ကေလးကဗိုက္မွာဓါးဒဏ္ရာနဲ႔ေရာက္လာတာဒဏ္ရာကအရမ္းနက္လြန္းေတာ႔ကယ္မရခဲ႔ဘူးေလပီးေတာ႔သူ႔အေဖနဲ႔အေမကလည္းေသြေတြတအားဆုံုရုံးထားရတာေလအယ္႔တုန္းကေသြးကိုက္ညီတတဲ႔ေသြးကိုရွာနိုင္လာခဲ႔ပီးမွအခ်ိန္မမွီျဖစ္သြားရတာေလဟြမ္းမ်ိဳးရိုးကceoနဲ႔ceoကေတာ္ရယ္သူတို႔ကေလးရယ္ဆိုေတာ႔သးတို႔ကိုမကယ္နိုင္ခဲ႔တာနဲ႔ေလးတင္ကိုငါ႔ဦးေလးအလုပ္ျပဳတ္ခဲ႔ရတာေလကြာ။ကဲပါကြာညလည္းနက္ေနပီးဆိုေတာ႔ျပန္ျကရေအာင္ ေအးပါကြာျပန္ျကမယ္......
ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္အျကာျကီးေစာင္႔ခိုင္းလိုက္ရလို႔
တကယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္တက္နိုင္သမ်ွရွည္ရွည္ေလးေရးေပးထားတယ္ေနာ္
YOU ARE READING
Midnight Alarm
HorrorOhmNanonကကိုယ့္အရမ္းသေဘာက်ခဲ႔ရတဲ႔ကိုယ္႔ရဲ႔ပထမဆံုးေသာအတြဲေလးမို႔ဒီficေလးကိုေရးဖို႔အတြက္ဆံုးျဖတ္ လိုက္တာပါေနာ္အလုပ္တစ္ဖက္နဲ႔မို႔updateမမွန္ခဲ႔ရင္ျကိုေတာင္ပန္ခ်င္ပါတယ္ေနာ္အခုintroေလးအပ္ထားပါတယ္ေနာ္သုံးရက္တစ္တစ္ပိုင္းအပ္ေပးဖို႔ျကိုူစားပါ႔မယ္ေနာ္