Kedves olvasóim!
Rossz hírrel érkezem a számotokra.
Itt, a Wattpadon befejezem a könyvem írását. Leszedtem a részeket, privátba tettem át őket, mivel úgy döntöttem ez a történet messze nincs kész és ilyen állapotban nem alkalmas arra, hogy olvassátok.
Az elmúlt néhány hétben, és hónapban rengeteg üzenetet kaptam arra nézve, hogy mikor lesz rész, és folytatom-e egyáltalán, amire mindig az volt a válasz, hogy igen, majd. Igyekeztem számotokra dolgozni, de rájöttem, hogy ez a történet túl fontos nekem ahhoz, hogy Wattpadon hagyjam, ezért úgy döntöttem sokat dolgozom rajta, és egy nap, amikor eljön az idő, kiadatom.
Sajnálom, amiért ilyen hirtelen történt mindez számotokra, és megértem, ha valakit esetleg kellemetlenül érint, amiért nem tudja ismét olvasni, de a célom épp ez. Hogy felejtsetek, ne is emlékezzetek erre, mert majd egy nap egy sokkal jobb és felkészültebb változattal érkezem nektek. Ezt az üzenetet is mindössze pár napig hagyom fent, aztán magamat is törlöm az oldalról, hogy véletlen se csábuljak el és publikáljak újra.
Sokan kérdezhetitek miért töröltem a történetet, amire a válasz egyszerű. Ez a könyv és a karakterek túl kedvesek nekem ahhoz, hogy egy nap, amikor sikerül kiadatni megkapja azt a jelzőt, hogy "csak" Wattpadról van. Sajnálom, hogy negatív csengése lett ennek az egésznek, és csak reménykedni merek benne, hogy megértitek miért döntöttem így, ahogy egy nap abban is reménykedek, hogy ugyanolyan türelemmel és izgalommal olvassátok majd a történetem, ahogy eddig tettétek.
Külön szeretném megköszönni azoknak, akik lassan már 5 éve (kimondani is nehéz) olvasták a történtemet, és hűséggel írtak nekem, hogy hozom-e a következő részt.
Ígérem hozom.
Csak most egy kicsit tovább fog tartani.
YOU ARE READING
Leláncolva- Vér és Becsület
ActionEgy Angeli soha nem könyörög. Egy Luciano soha nem kegyelmez.