Do you really believe in destiny , when your destiny itself doesn't wants you to be happy .
Is it worth it to be in love to someone whose heart is already taken
Will your destiny grant your last will ? If you wish to be with the person whom you've cherished" 𝑊ℎ𝑒𝑛 𝐼'𝑚 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢 𝑖𝑡 𝑓𝑒𝑙𝑡𝑠 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑖𝑠 𝑓𝑖𝑡 . 𝑇ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑟𝑙𝑑 𝑑𝑜𝑒𝑠𝑛'𝑡 𝑠𝑢𝑐𝑘𝑠 , 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑔𝑜𝑒𝑠 𝑏𝑦 𝑠𝑢𝑝𝑒𝑟 𝑓𝑎𝑠𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑠𝑡 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑡𝑜𝑔𝑒𝑡ℎ𝑒𝑟 . 𝐼 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑖 𝑐𝑎𝑛𝑛𝑜𝑡 𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑢𝑝 𝑓𝑜𝑟 𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑜𝑟𝑙𝑑 . 𝐼 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑖𝑡𝑠 ℎ𝑎𝑟𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑟𝑒𝑠𝑝𝑜𝑛𝑑 𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑚𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝑖 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑖 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑏𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑛𝑒 𝑤ℎ𝑜 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑟𝑒𝑙𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠ℎ𝑖𝑝 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑚 𝑓𝑖𝑛𝑤 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑎𝑠 𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑎𝑠 𝑖 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑖𝑛 𝑚𝑦 𝑙𝑖𝑓𝑒 "
"𝑊𝑒'𝑣𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑜𝑢𝑟 𝑠ℎ𝑎𝑟𝑒 𝑜𝑓 𝑓𝑖𝑔ℎ𝑡𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑎𝑑 𝑑𝑎𝑦𝑠 , 𝑏𝑢𝑡 𝑤ℎ𝑜 𝑑𝑜𝑒𝑠𝑛𝑡 ? 𝐸𝑣𝑒𝑟𝑦𝑏𝑜𝑑𝑦 𝑑𝑜𝑒𝑠
𝑇ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑖𝑠 𝑜𝑛𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑒 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑠 𝑑𝑜𝑛𝑡 ; 𝑇𝑅𝑈𝑆𝑇
𝐼 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑓𝑎𝑐𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑟𝑢𝑠𝑡 𝑚𝑒 𝑎𝑠 𝑏𝑙𝑖𝑛𝑑𝑦 𝑎𝑠 𝑖 𝑡𝑟𝑢𝑠𝑡 𝑦𝑜𝑢 . 𝑊𝑒 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑑𝑜𝑢𝑏𝑡𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑟 𝑙𝑜𝑦𝑎𝑙𝑡𝑖𝑒𝑠 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑖𝑛 𝑑𝑒𝑠𝑝𝑖𝑡𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑠𝑡𝑎𝑛𝑐𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑜𝑓 𝑝𝑟𝑜𝑥𝑖𝑚𝑖𝑡𝑦 "" 𝐼 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑟 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛 𝑖 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑖 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑏𝑒 . 𝑌𝑜𝑢 𝑙𝑖𝑡𝑒𝑟𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑖𝑛𝑡𝑟𝑜𝑑𝑢𝑐𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑚𝑦𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑎𝑛𝑑 𝑖 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑐ℎ𝑒𝑟𝑖𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 . 𝐼'𝑚 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑖 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑏𝑒 𝑖𝑛𝑠𝑝𝑖𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢 , 𝑖 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑢𝑠𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑙𝑖𝑓𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑖'𝑚 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑖 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑏𝑒 . 𝐵𝑢𝑡 𝑖 𝑝𝑟𝑜𝑚𝑖𝑠𝑒 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢 , 𝑡ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑠𝑢𝑐𝑘𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑚𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝑖 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑖𝑡 𝑎𝑛𝑦𝑤𝑎𝑦 "
" 𝑊𝑒 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑎 𝑝𝑎𝑐𝑡 , 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑤𝑒 𝑏𝑜𝑡ℎ ℎ𝑜𝑝𝑒 𝑡𝑜 ℎ𝑜𝑛𝑜𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝑢𝑙𝑓𝑖𝑙𝑙 . 𝑂𝑢𝑟 𝑐𝑎𝑟𝑒𝑒𝑟𝑠 𝑎𝑟𝑒 𝑖𝑚𝑝𝑜𝑟𝑡𝑎𝑛𝑡 𝑏𝑢𝑡 𝑠𝑜 𝐿𝑂𝑉𝐸 𝑖𝑠 . 𝐼 𝑤𝑖𝑠ℎ 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢'𝑙𝑙 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑖𝑧𝑒 𝑠𝑜𝑜𝑛𝑒𝑟 𝑟𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑙𝑎𝑡𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑎 𝑡𝑒𝑚𝑝𝑜𝑟𝑎𝑟𝑦 𝑠𝑖𝑡𝑢𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛 "
" 𝑌𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑚𝑦 11:11 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑏𝑒 . 𝑌𝑜𝑢𝑟 𝑙𝑖𝑓𝑒 𝑝𝑟𝑜𝑏𝑙𝑒𝑚𝑠 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑔𝑜 𝑎𝑤𝑎𝑦 , 𝑏𝑢𝑡 𝑚𝑦 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑤𝑖𝑙𝑙.
" 𝑀𝑦 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑟𝑒𝑚𝑎𝑖𝑛 𝑖𝑛 𝑚𝑦 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 "